het Tsjechisch Forum
Voorpagina - Forums - Fotogalerij - FAQ - Registreren
Registreren FAQ Ledenlijst Agenda Zoeken Berichten van vandaag Alle berichten als gelezen markeren

Antwoord

Onderwerp-opties
Oud 12-10-06, 10:02   #51
Geblokkeerde account

Astra 1 , 19,3 gr oostelijk van het zuiden en een hellingshoek van 6 gr
Vonny is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 12-10-06, 13:45   #52
VIP Lid

Laura's avatar

Nationaliteit:
Zo Tsjechie was echt bagger gisteren. Baros maakte zich meer druk om zijn haar dan om de bal.
Ierse publiek was wel ok maar hoorde de Tsjechen ook wel een aantal X goed.
Jammer van Slowakije had het ze wel gegund en beter ten opzichte van Tsjechie als ze hadden gewonnen. Nee erg aantrekkelijk was het niet gisteren dus keek met mijn andere oog nog Nederland wat mij ook niet echt opvrolijkde.
Laura is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 12-10-06, 15:35   #53
Forum Freak

Schotel dus, dacht al zoiets

Gelukkig maar dat je ook nog via internet wedstrijden kon kijken, zo heb ik ook een hele mooie wedstrijd kunnen volgen...Ik volgde er 3 tegelijk, Ierland-Tsjechië, Nederland-Albanië en Polen-Portugal.

Wedstrijdverslag
Citaat:
Ierland-Tsjechië 1-1
Kevin Kilbane gaf de aangeslagen Ierse ploeg in de tweede helft een welkome meevaller, die echter binnen twee minuten voor Jan Koller ongedaan werd gemaakt. Na de blamage tegen Cyprus kon het 1-1 gelijkspel tegen Tsjechië gezien worden als een mooie opsteker. Maar de bekritiseerde Ierse bondscoach Steve Staunton, die ook nog een veertien internationals moest missen, voelde zich toch tekortgedaan met de remise.
vi.nl
Lukas15 is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 12-10-06, 17:32   #54
Actief Lid

Danuska's avatar

Nationaliteit:
Citaat:
Lukas14 schreef:
Schotel dus, dacht al zoiets

Gelukkig maar dat je ook nog via internet wedstrijden kon kijken, zo heb ik ook een hele mooie wedstrijd kunnen volgen...Ik volgde er 3 tegelijk, Ierland-Tsjechië, Nederland-Albanië en Polen-Portugal.

Wedstrijdverslag

vi.nl
Lukas, via welke site heb je gekeken?
Danuska is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 12-10-06, 17:38   #55
Forum Freak

Niet via een site, maar via een of ander Chinees programma...geen idee meer hoe het heette, allemaal vreemde tekens.

Het moet ook kunnen met Sopcast en Tvants dacht ik
Oud 12-10-06, 18:12   #56
VIP Lid

Laura's avatar

Nationaliteit:
Ik had het via sopcast. die fotbal zive zou hem uitzenden maar ineens deed de site raar bij mij geen idee wat t was.
Laura is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 12-10-06, 18:14   #57
Forum Freak

Dat gebeurt wel vaker ja, ik heb ook geen idee wat het is, gelukkig viel mijn wedstrijd niet uit, maar ik deed het dan ook via een Chinees programma, enige nadeel was het commentaar
Oud 12-10-06, 19:29   #58
Actief Lid

Danuska's avatar

Nationaliteit:
Misschien een stomme vraag, maar wat is/waar vind ik sopcast?
Danuska is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 12-10-06, 20:06   #59
Forum Freak

www.sopcast.com

Of op google zoeken naar Sopcast
Oud 19-11-06, 19:54   #60
Legende

Freddy2005's avatar

Nationaliteit:
Klose geschorst voor topper tegen Tsjechië

Duitsland heeft na het 1-1 gelijkspel tegen Cyprus nog altijd goede vooruitzichten om zich te kwalificeren voor het EK in 2008. Het heeft net als Tsjechië 10 punten uit vier wedstrijden. Een opdoffer is wel dat de topscorer van het WK, Miroslav Klose, er niet bij zal zijn in de topper tegen Tsjechië.

Klose pakte gisteren tegen Cyprus zijn tweede gele kaart en zal het duel om de eerste plaats in groep D op 24 maart 2007 vanuit de tribune moeten volgen. De eerste twee van elke groep plaatsen zich voor het EK in Oostenrijk en Zwitserland. Duitsland heeft, ondanks het eerste puntenverlies onder bondscoach Joachim Loew, weinig te vrezen.

Loew was echter gefrustreerd dat hij gisteren zijn twee spitsen, Klose en Lucas Podolski, niet samen kon opstellen aangezien Podolski geblesseerd is. "We missen momenteel heel wat spelers en sommige spelers zitten ook niet helemaal fris, maar we moeten geen excuses zoeken", sprak de bondscoach. "Het is een heel goed jaar geweest en we hebben heel consistent gespeeld tegen al onze tegenstanders." (hln/reuters)

hln.be 16/11/06 13u58
Freddy2005 is offline   Bericht citeren in antwoord
Antwoord

Onderwerp-opties

Berichtregels