![]() |
|
|
#51 |
|
Geblokkeerde account
|
Astra 1 , 19,3 gr oostelijk van het zuiden en een hellingshoek van 6 gr
|
|
|
|
|
|
#52 |
|
VIP Lid
|
Zo Tsjechie was echt bagger gisteren. Baros maakte zich meer druk om zijn haar dan om de bal.
Ierse publiek was wel ok maar hoorde de Tsjechen ook wel een aantal X goed. Jammer van Slowakije had het ze wel gegund en beter ten opzichte van Tsjechie als ze hadden gewonnen. Nee erg aantrekkelijk was het niet gisteren dus keek met mijn andere oog nog Nederland wat mij ook niet echt opvrolijkde. |
|
|
|
|
|
#53 | |
|
Forum Freak
|
Schotel dus, dacht al zoiets
![]() Gelukkig maar dat je ook nog via internet wedstrijden kon kijken, zo heb ik ook een hele mooie wedstrijd kunnen volgen...Ik volgde er 3 tegelijk, Ierland-Tsjechië, Nederland-Albanië en Polen-Portugal. Wedstrijdverslag Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#54 | |
|
Actief Lid
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#55 |
|
Forum Freak
|
Niet via een site, maar via een of ander Chinees programma...geen idee meer hoe het heette, allemaal vreemde tekens.
Het moet ook kunnen met Sopcast en Tvants dacht ik ![]() |
|
|
|
|
|
#57 |
|
Forum Freak
|
Dat gebeurt wel vaker ja, ik heb ook geen idee wat het is, gelukkig viel mijn wedstrijd niet uit, maar ik deed het dan ook via een Chinees programma, enige nadeel was het commentaar
![]() |
|
|
|
|
|
#58 |
|
Actief Lid
|
Misschien een stomme vraag, maar wat is/waar vind ik sopcast?
|
|
|
|
|
|
#59 |
|
Forum Freak
|
|
|
|
|
|
|
#60 |
|
Legende
|
Klose geschorst voor topper tegen Tsjechië
Duitsland heeft na het 1-1 gelijkspel tegen Cyprus nog altijd goede vooruitzichten om zich te kwalificeren voor het EK in 2008. Het heeft net als Tsjechië 10 punten uit vier wedstrijden. Een opdoffer is wel dat de topscorer van het WK, Miroslav Klose, er niet bij zal zijn in de topper tegen Tsjechië.
Klose pakte gisteren tegen Cyprus zijn tweede gele kaart en zal het duel om de eerste plaats in groep D op 24 maart 2007 vanuit de tribune moeten volgen. De eerste twee van elke groep plaatsen zich voor het EK in Oostenrijk en Zwitserland. Duitsland heeft, ondanks het eerste puntenverlies onder bondscoach Joachim Loew, weinig te vrezen. Loew was echter gefrustreerd dat hij gisteren zijn twee spitsen, Klose en Lucas Podolski, niet samen kon opstellen aangezien Podolski geblesseerd is. "We missen momenteel heel wat spelers en sommige spelers zitten ook niet helemaal fris, maar we moeten geen excuses zoeken", sprak de bondscoach. "Het is een heel goed jaar geweest en we hebben heel consistent gespeeld tegen al onze tegenstanders." (hln/reuters) hln.be 16/11/06 13u58 |
|
|
|