![]() |
|
|
#41 |
|
Forum Freak
|
OK, staat in mijn agenda
![]() |
|
|
|
|
|
#42 |
|
CZ Moderator
|
jajajaja goed kijken, misschien zie je me dan staan in het uitvak hehe. Hopelijk zijn de kaartjes naar Chacharstán geregeld.
Wat gaat het worden... 1-3? On-Topic: Tsjechië kan morgen zorgen voor een drama bij de Ieren. Toch kan het lastig worden met het Ierse thuis-publiek en een team dat zal proberen resultaat-voetbal te spelen. Want ookal spelen ze thuis en willen ze wat laten zien, punten zijn cruciaal morgen. Ierland maakte onlangs nog een einde aan een mooie reeks van de Tsjechen, die 20 wedstrijden op rij niet verloren hadden. totdat ze naar ierland afreisden voor een vriendschappelijke interland die in 2-1 voor de Ieren eindgde. |
|
|
|
|
|
#43 |
|
Forum Freak
|
Zijn jullie er allemaal klaar voor
:geel: Wij gaan vanavond met 2 televisies naast elkaar kijken want Nederland en Tsjechie spelen tegelijkertijd. Albert en ik willen graag het Nederlands elftal zien, maar Lukas en de werkjongens willen natuurlijk graag naar het Tsjechisch elftal kijken, dus zo kunnen we beiden zien. Wij hebben er zin in en ik wens iedereen veel plezier! ![]() |
|
|
|
|
|
#44 |
|
Forum Freak
|
Hoe kan jij Nederland daar zien?
![]() |
|
|
|
|
|
#45 |
|
Forum Freak
|
Tsjechië speelt helaas slecht 1-1 tegen Ierland, wat natuurlijk niet slecht is, want Ierland Uit, altijd moeilijk. Was deze wedstrijd beter dan de miskleun van Nederland? Het was een troosteloos voetbalavondje, gelukkig bracht Polen mij geluk
![]() |
|
|
|
|
|
#46 |
|
CZ Moderator
|
Tsjechië speelde onder haar niveau, het was een avondje ongeïnspireerde bagger. Het enige wat me enigszins opvrolijkde was de mentaliteit van de Ieren om te winnen, met name door fysieke inzet, en het geweldige Ierse publiek dat 90 minuten lang op de tribunes stond.
Nog geluk dat de gelijkmaker zo snel kwam na de 1-0 van de Ieren... anders was hetmisschien nog een redelijke nederlaag geworden ook. En Baros moet niet denken dat ie op ballet zit maar gewoon bikkelen voor elke bal, inzet tonen en initiatief nemen. Het enige wat hij deze wedstrijd deed was staan... kijken... en verhaal halen bij de scheids als hij een duwtje krijgt. Brückner... zet dan Kulic of Jarolím erin vanaf het begin en laat Baros vanaf de 70e minuut invallen, dan speelt hij vaak veel beter. |
|
|
|
|
|
#47 |
|
Forum Freak
|
Daar ben ik het helemaal mee eens Gambrinus
Baros heeft blijkbaar vroeger op zwemmen gezeten, hij blijft maar duiken...![]() Hmmm...blijkbaar allemaal slechte wedstrijden vanavond, maar toch is mijn avond heerlijk De jouwe niet echt, na zo'n slechte wedstrijd zeker? |
|
|
|
|
|
#48 |
|
CZ Moderator
|
Boeiend, zat andere mooie wedstrijden
Nederland weer diep triest Engeland... HAHAHAHAHA, slowakije.... HAHAHAHAHA, Portugal... hetzelfde En de andere wedstrijden hadden mooie uitslagen, dus zit wel goed alleen jammer dat ik net niet alle uitslagen goed had waar ik op had gewed... was ik weer 200 eurie rijker geweest lol |
|
|
|
|
|
#49 |
|
Forum Freak
|
Wedden? Wedden is slecht, zeker op voetbal..
Portugal deed het goed, ze verloren ![]() Slowakije, toch jammer, maar het leek er weer niet op...Schotland verloor weer eens, die donderen meteen van hun roze wolkje...En Bulgarije...0-1 Luxemburg? Ze moeten niet op NL gaan lijken ![]() |
|
|
|
|
|
#50 | |
|
Forum Freak
|
Citaat:
Heb je weleens van een schotel gehoord, tuurlijk kunnen wij Nederland kijken, maar of we er gister zo blij mee waren Jemig, wat een zooitje ongeregeld, we mogen nog in ons handjes knijpen dat we nog nipt gewonnen hadden. In het eerste half uur hadden we flink wat pret, wij maar juichen en de jongens zaten er stilletjes bij. Na de teleurselling van het doelpunt van Ierland, nog wel even het doelpunt van Koller meegekregen, maar ja al met al was het niet heel veel om over te feesten ![]() |
|
|
|
|