![]() |
|
|
#21 |
|
Actief Lid
|
Helaas mijn Tsjechisch laat het net even afweten....
![]() |
|
|
|
|
|
#22 |
|
CZ Moderator
|
Hmhmm tactisch gevecht... áls ze maar gaan vechten!
Verliezen van die Slowaken zou wel een drama zijn. CESI DO TOHO! Nederland - Corrupte zooi uit Witrusland wordt 1-0 in de laatste minuut door penalty ![]() |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Actief Lid
|
Oke dan! Zo door gaan!
![]() |
|
|
|
|
|
#26 |
|
CZ Moderator
|
"Als het niet lukt.. sja dan lukt het niet" Er is een psychologische deken over ze heen gevallen" Aldus de Tsjechische commentator over de slowaken
Tsjechië heeft in Sionko een degelijke opvolger van Poborský gevonden aan de rechterkant, nu hopen dat hij het nog net zo lang volhoudt als "Keizer Karel". Voor zulke momenten heb je Tsjechische televisie nodig, om te genieten van de gezichten van die treurige oosterburen ![]() |
|
|
|
|
|
#27 |
|
Super Lid
|
Nederland - Wit-rusland 3-0
Ben benieuwd naar de Tsjechische beelden, maar vanavond voor de buis gehangen voor Nederland tegen Wit-Rusland. Een terrechte 3-0 in een niet al te goede wedstrijd met als beste spelers Van Persie, Kuit en in de 1e helft Schneider.
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Actief Lid
|
vraag
weet iemand eigenlijk waarom onze bruckner skacel niet mee neemt , ik vond hem het vorige seizoen wel aardig spelen bij ik dacht hearts of mithlotion en nog een vraag waarom neemen ze altijd maar 4 aanvallers mee en waar er meestal wel een niet fit van genoeg is???
|
|
|
|
|
|
#29 | |
|
Actief Lid
|
Citaat:
Echt jammer dat ik het niet op de TV kan volgen . |
|
|
|
|
|
|
#30 | |
|
Nieuw Lid
|
Citaat:
Hoe?? Ik zou het niet weten. Maar nu over het voetbal, weet iemand waar je de kwalificatiewedstrijden kunt volgen? Ik ben namelijk gek op alles van Tsjechië (daarom heb ik me ook aangemeld op dit forum, maar ik ben nog niet helemaal wegwijs) en vooral, helemaal op voetbal. Mijn naam zegt het al: Tomas Rosicky Rocks!!! (sorry voor niet alle streepjes en dakjes enzo op z'n naam.)Nja, weet iemand waar (en OF) je dat kan volgen? XxX kar. |
|
|
|
|