![]() |
|
|
#673 |
|
Moderator
|
Dank u zeer!
![]() Ik heb alvast de berichten die de aanleiding waren van mijn opmerking, hierheen verplaatst, dan heb je alvast een beginnetjes. ![]() |
|
|
|
|
|
#674 |
|
Legende
|
Celstraffen en boetes voor corrupte Tsjechische refs
In een van de grootste corruptieschandalen in de geschiedenis van het Tsjechische voetbal zijn zeven scheidsrechters en drie voormalige topfunctionarissen veroordeeld tot celstraffen tot tien maanden en geldboetes tot 12.000 euro.
De rechter in Kromeriz achtte het donderdag bewezen dat de beschuldigden verschillende wedstrijden van eersteklasser 1. FC Synot vervalsten in ruil voor geld. De politie was de zaak op het spoor gekomen door telefoons af te luisteren. standaard.be |
|
|
|
|
|
#675 |
|
Actief Lid
|
ac sparta praha - fc zurych
omdat ik hoorde dat er hier op het forum wel is word gevraagd of er iemand zin had naar een wedstrijd mee wou gaan , had ik een vraag , wie heeft er zin om mee te gaan naar sparta praag - fc zurych ?? de wedstrijd speelt zich af op donderdag 25-10-2007
om 19.30 speelt in letna ''axa'' arena .., dus wie heeft er zin om mee te gaan , laat het me weten liefst voor aankomende donderdag , want dan ben ik nog actief op de computer , want donderdag vertrekken we naar praag voor anderhalve week . cauky , mathes |
|
|
|
|
|
#676 |
|
Legende
|
Petr Cech genomineerd voor "Gouden bal"
De doelman van de nationale ploeg, Petr Cech, is door het inrichtende blad "France football" voor de onderscheiding van "Beste Europese voetballer van het jaar" genomineerd.
De uiteindelijke winnaar wordt op 2 december bekendgemaakt. radio.cz Nederland is met Clarence Seedorf, Ruud van Nistelrooy en Robin van Persie vertegewoordigt |
|
|
|
|
|
#677 | |
|
VIP Lid
|
Citaat:
![]() |
|
|
|
|
|
|
#678 |
|
Actief Lid
|
re
ik heb vandaag een kaartje gekocht en dan de speciaale vraag aan juan , voor iwie was je eigenlijk toen slavia tege ajax speelde , tog stiekem voor ajax
, maarja rosicky spoelt morge wel de nederlaag van sparta weg met een mooie goal ook al is he tniet goed voor het tsjechisch coeffeicientie |
|
|
|
|
|
#679 | |
|
VIP Lid
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#680 |
|
Legende
|
Geschorste Nedved wel inzetbaar tegen Inter
Juventus-speler Pavel Nedved is twee duels schorsing opgelegd naar aanleiding van zijn elleboogstoot in het duel met Genoa (1-0). Daardoor is de 35-jarige Tsjechische middenvelder net op tijd inzetbaar voor de belangrijke wedstrijd tegen de grote titelconcurrent Inter Milan. Juve-coach Claudio Ranieri kreeg één duel schorsing, doordat ook hij rood kreeg afgelopen weekend.
Verwacht werd dat Nedved een automatische schorsing van drie duels zou krijgen. Dat blijkt er nu eentje minder te zijn, waardoor hij het belangrijke treffen met de landskampioen op 4 november niet zal missen. In de duels tegen Napoli en Empoli moet hij wel op de tribune plaatsnemen. Ranieri mist enkel het eerstkomende duel tegen Napoli. Juventus staat momenteel tweede, drie punten achter de ongeslagen koploper Inter. fcupdate.nl |
|
|
|