![]() |
|
|
#621 |
|
Legende
|
Slavia Praag wint ook in competitie
Na de zege in de voorronde van de Champions League op Ajax heeft Slavia Praag zondag ook in de Tsjechische competitie een zege geboekt. De ploeg won met 2-1 bij Budejovice.
Kalivoda, de maker van de strafschop tegen Ajax, en Senkerik brachten Slavia Praag binnen acht minuten op een 2-0-voorsprong. In de tweede helft maakte Vozabal de enige treffer voor Budejovice. telesport.nl |
|
|
|
|
|
#623 |
|
Super Lid
|
Nou Jos uit Amsterdam, ik Jolanda uit vlak bij Eindhoven hoop het van harte.![]() |
|
|
|
|
|
#624 |
|
VIP Lid
|
|
|
|
|
|
|
#625 |
|
Super Lid
|
|
|
|
|
|
|
#626 |
|
VIP Lid
|
Verheug me er al op. |
|
|
|
|
|
#627 |
|
VIP Lid
|
De wedstrijd van gisteren was in ieder geval goed voor de zelfzekerheid van ajax. Ik ben niet zo optimistisch als de gemiddelde Nederlandse voetbalfan. Ik ben meer van het eerst zien dan geloven.
Al met al... Ik zal bij de match aanwezig zijn ![]() |
|
|
|
|
|
#628 |
|
Legende
|
Cech opnieuw beste Tsjechische voetballer
Petr Cech haalde het van Tomas Rosicky en Marek Jankulovski. Petr Cech werd in Praag verkozen tot beste Tsjechische voetballer van het seizoen 2006-2007. De 25-jarige doelman van Chelsea haalde het in het referendum bij sportjournalisten voor Tomas Rosicky (Arsenal) en Marek Jankulovski (Juventus). Het is de derde keer op rij dat 52-voudig international Cech de Tsjechische 'Gouden Bal' wint. (belga/hln) |
|
|
|
|
|
#629 |
|
VIP Lid
|
Ook een dikke proficiat voor Zlamal!
![]() |
|
|
|
|
|
#630 |
|
Legende
|
'Jan Koller wil niet meer naar Feyenoord'
Het begon er sterk op de lijken dat Jan Koller zou verkassen naar Nederland. Zowel Feyenoord, AZ als FC Twente toonden belangstelling in de lange aanvaller. Deze clubs kunnen Koller echter wel vergeten, want hij heeft aangegeven zijn huidige club AS Monaco niet te willen verlaten. Eerder zei Koller nog, niet onwelwillend tegenover een vertrek te staan. Daar is verandering in gekomen door zijn basisplaats en twee doelpunten tegen Sochaux.
"Mijn doelpunten hebben mij psychisch erg geholpen. Mijn situatie is nu veel beter. We spelen weer met twee spitsen en mijn kansen zijn sterk gestegen. Nu wil ik hier blijven. Ik wil niet weglopen. Ik heb de trainer nu een duidelijke boodschap gegeven. Hij kan op mij rekenen’’, vertelt Jan Koller. voetbalcentraal.nl |
|
|
|