het Tsjechisch Forum
Voorpagina - Forums - Fotogalerij - FAQ - Registreren
Registreren FAQ Ledenlijst Agenda Zoeken Berichten van vandaag Alle berichten als gelezen markeren

Antwoord

Onderwerp-opties
Oud 29-05-07, 21:39   #561
Actief Lid

Gerrit Fortuin's avatar

Nationaliteit:
Op de website van Dynamo CB staat een stukje van gisteren, waarin staat, als ik het goed begrepen heb, dat hij (Poborsky) in samenwerking met energieleverancier E.ON, een voetbal-academie heeft opgericht/gaat oprichten die zijn naam draagt.

http://www.skcb.cz/clanek.asp?id=2156
Gerrit Fortuin is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 30-05-07, 00:13   #562
VIP Lid

Nationaliteit:
Citaat:
Gambrinus schreef:
Bericht bekijken
aahhhh :traan: ... alsof club zoveel beter is dan ACS
idd,gambrinus,voor mij persoonlijk zou dit kiezen zijn tussen cholera en de pest).
stef is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 30-05-07, 17:26   #563
Forum Freak

Bayern wil naast Toni ook Ujfalusi

De transfer van Luca Toni mag dan beklonken zijn, maar Fiorentina is nog niet van Bayern München af. De Duitse club heeft nu namelijk ook zijn zinnen gezet op Tomas Ujfalusi.
Volgens Kicker is Bayern echter niet de enige gegadigde voor de oud-speler van Hamburger SV. Ook het Spaanse Sevilla zou namelijk een oogje hebben op de 29-jarige multifunctionele verdediger.

Hoeveel Fiorentina voor Ujfalusi wil hebben is niet bekend. Naar verwachting zal de vraagprijs van Viola rond de twaalf miljoen euro liggen.

Voetbal Primeur
Lukas15 is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 30-05-07, 18:43   #564
Forum Freak

Engeland speelt op het EK in de groepsfase tegen Italiė, Serviė en Tsjechiė. De bovenste twee plaatsen zich voor de halve finale. Deploeg van Pearce begint op 11 juni tegen Jong Tsjechiė.

De Engelse selectie voor het EK onder -21 in Nederland

Doel: Alnwick (Tottenham Hotspur), Carson (Liverpool), Hart (Manchester City)

Verdediging: Baines (Wigan Athletic), Cahill (Aston Villa), Ferdinand (West Ham United), Hoyte (Arsenal), Onuoha (Manchester City), Rosenior (Fulham), Taylor (Newcastle United), Whittingham (Cardiff)

Middenveld: Bentley (Blackburn Rovers), Huddlestone (Tottenham Hotspur), Milner (Newcastle United), Noble (West Ham United), Reo-Coker (West Ham United), Richardson (Manchester United), Routledge (Tottenham Hotspur)

Aanval: Derbyshire (Blackburn Rovers), Lita (Reading), Nugent (Preston North End), Vaughan (Everton), Young (Aston Villa)

Voetbal International
Oud 31-05-07, 16:35   #565
Legende

Freddy2005's avatar

Nationaliteit:
Tsjech Stepan Kucera tot 2011 bij Club Brugge

Club Brugge heeft zijn derde aanwinst voor de komende campagne beet. Het betreft de weldra 23-jarige linksvoetige verdediger Stepan Kucera van Sparta Praag. De Tsjech tekende vandaag een contract voor vier seizoenen bij blauw-zwart.

Stepan Kucera, geboren op 11 juni 1984 in Praag, speelde zich tijdens de afgelopen competitie in de kijker bij Sparta Praag, dat hem na een uitleenperiode tijdens de winterstop terughaalde van FK Jablonec. De 1m91 grote Kucera won met Sparta zowel de titel als de beker in Tsjechiė en stond na nieuwjaar in alle wedstrijden in de basis. Stepan begon destijds te voetballen bij FK Chmel Blsany, waar hij als junior door Sparta Praag werd ontdekt.

Bron: clubbrugge.be
donderdag 31 mei 2007 om 14:23
Freddy2005 is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 31-05-07, 22:09   #566
Forum Freak

Galįsek mogelijk langer bij Nürnberg

Tomįs Galįsek zet zijn voetbalcarrière mogelijk nog een jaar voort. De middenvelder had het plan om deze zomer te stoppen, maar overweegt nu om zijn aflopende contract bij FC Nürnberg te verlengen.

Galįsek liet tegenover Kicker wel weten dat een nieuw contract van de kant van de Duitse bekerwinnaar moet komen. "Ik kan me zeer goed voorstellen dat ik mijn contract ga verlengen, maar ik ben te trots om zelf naar de club te stappen", aldus de Tsjech.

De inmiddels 34-jarige Galįsek kan overigens binnenkort zijn handtekening onder een nieuw contract zetten. De bevestigde Martin Bader namens Nürnberg. "Zijn nieuwe contract ligt al lang klaar. Het enige wat hij hoeft te doen, is het te ondertekenen."

Voetbal Primeur
Oud 01-06-07, 08:15   #567
Nieuw Lid

renata0312's avatar

Nationaliteit:
Fc Twente aast op Jan Koller

FC Twente aast op Jan Koller

FC Twente heeft haar oog laten vallen op de Tsjechische spits Jan Koller, dat meld een interne bron van FC Twente.

FC Twente zou inmiddels druk in onderhandeling zijn met Jan Koller zelf, aangezien Koller aan het eind van het seizoen transfervrij mag vertrekken bij AS Monaco. Eind vorige maand stond de spits ook nog in belangstelling van AZ, maar dit lijkt van de baan. Als FC Twente erin slaagt Koller te contracteren, dan zal dit niet voor langer dan een jaar zijn. In de Belgische krant ‘De Morgen' zei de boomlange spits namelijk nog na het EK van 2008 te willen stoppen met voetballen. "Na het EK in Oostenrijk en Zwitserland is het mooi geweest, dan stop ik met voetballen en keer ik terug naar mijn vaderland". Aldus de inmiddels 34 jarige vedette. Voor het nationale team van Tsjechie is Koller zeer succesvol geweest. Hij is daar topscorer allertijden.

bron: dagblad Tubantia
renata0312 is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 01-06-07, 14:07   #568
Forum Freak

Koller naar Twente? Dat salaris kan Twente toch nooit betalen? Ajax kon zijn salaris een tijdje geleden toch al niet ophoesten?
Oud 01-06-07, 14:08   #569
Forum Freak

Galįsek moet afhaken voor duel met Wales

Tomįs Galįsek doet niet mee in het EK-kwalificatieduel met Wales. De Tsjechische middenvelder moet de wedstrijd in het Millennium Stadium in Cardiff laten schieten vanwege een blessure.
Galįsek hield aan de gewonnen Duitse bekerfinale met 1. FC Nürnberg een buikspierblessure over. Bondscoach Karel Brückner roept geen vervanger op voor de ex-Ajacied.

Voetbal International
Oud 02-06-07, 17:31   #570
Legende

Freddy2005's avatar

Nationaliteit:
Fiorentina versterkt zich met Tsjechisch duo

Fiorentina heeft twee Tsjechische aankopen gedaan. Ondrej Mazuch en Jan Hable zijn gecontracteerd door de Italiaanse club. De 18-jarige Mazuch komt over van Brno. Hij speelde dit seizoen 24 duels in de kleuren van Brno.

Hable, ook een achttien jarige speler, zal overkomen van het eveneens Tsjechische Hradec. Die club komt uit in de tweede divisie.

Beide spelers zullen in Florence een contract gaan tekenen tot medio 2012. Ook Celtic en Internazionale zouden achter de talentvolle spelers aanzitten, maar Fiorentina was ze voor.

voetbalcentraal.nl

Freddy2005 is offline   Bericht citeren in antwoord
Antwoord

Onderwerp-opties

Berichtregels