![]() |
|
|
#411 |
|
Legende
|
Zdenek Grygera in de zomer naar Juventus
Ajax-verdediger Zdenek Grygera vertrekt alsnog naar Juventus. Niet per direct, maar vanaf het einde van het seizoen zal de Tsjech voor vijf jaar de overstap naar Juventus maken.De Serie B-club wilde de verdediger al lange tijd vastleggen. De gevraagde transfersom was echter een obstakel, Juventus wilde geen één miljoen euro betalen om Grygera per direct te mogen verwelkomen. Doordat de 26-jarige voetballer aan het einde van het seizoen vertrekt hoeft Juventus geen transfersom te betalen. voetbalcentraal.nl 30-01-07 om 18:49 |
|
|
|
|
|
#412 |
|
CZ Moderator
|
De oude dame is weer een stap dichterbij het promoveren naar de Serie A gekomen met deze transfer.
Ik ben benieuwd of ze de succesvolle reeks kunnen volhouden. En mochten ze promoveren, dan wordt het zeer interessant te zien hoe ze zich zullen houden na een jaar in de Serie B. |
|
|
|
|
|
#413 |
|
Forum Freak
|
Ik ben eerder benieuwd hoe Grygera zich gaat houden daar in Italië.
![]() |
|
|
|
|
|
#414 |
|
CZ Moderator
|
Italiaans voetbal is Grygera op het lijf gesneden. Defensief spel met soms een snelle tegenaanval er doorheen. Fysiek, maar vooral ook intelligent spel. Hij zal naar mijn idee snel de omslag van de Eredivisie naar de Italiaanse Serie B maken... en volgend jaar volgt de Serie A voor Juve.
|
|
|
|
|
|
#415 |
|
VIP Lid
|
Ik denk dat ik wat mis want ik snap G's posts niet helemaal. Grygera komt in de zomer naar Juventus, right. Dan speelt hij als het mee zit toch helemaal niet in de serie B en is de transfer toch heel geen hulp om naar de Serie A terug te komen....of zie ik iets over het hoofd.
|
|
|
|
|
|
#418 |
|
Forum Freak
|
Marek Kulic, die bij Mlada Boleslav speelde?
|
|
|
|
|
|
#419 | |
|
Forum Freak
|
Ah gevonden Mathijs, sinds het begin van 2007, hij is dus deze transferperiode naar Sparta Praag vertrokken.
Citaat:
|
|
|
|
|