![]() |
|
|
#352 |
|
Forum Freak
|
Allemaal Italiaanse praktijken. Het is een en al corruptie. Ik zou zijn overtreding niet vergelijken met racistische uitlatingen, zoals van Perez.
|
|
|
|
|
|
#354 |
|
Actief Lid
|
De vijf wedstrijden schorsing voor het vermeende ontoelaatbare gedrag ten opzichte van scheidsrechter Farina zijn bij Pavel Nedved in het verkeerde keelgat geschoten.
Op last van Juventus onthield Nedved zich officieel van commentaar over de straf naar aanleiding van zijn rode kaart in het duel met Genoa. De Turijnse club wil een radiostilte in afwachting van het beroep tegen de straf. Via zaakwaarnemer Mino Raiola kwamen de woorden van de Tsjech bij La Gazzetta dello Sport terecht. 'Zidane werd voor drie wedstrijden geschorst voor een kopstoot. Wat heb ik gedaan om er vijf te krijgen?', had Nedved zijn onbegrip en woede bij zijn zaakwaarnemer kenbaar gemaakt. 'Als dit de manier is waarop met deze zaken wordt omgegaan, kan ik net zo goed stoppen.' 'Pavel vertelde me dat hij zich niet kan neerleggen bij de beslissing en dat scheidsrechter Farina een leugenaar is. Hij heeft hem nooit beledigd en hij is niet bewust gaan staan op zijn voet.' 'Als de straf niet wordt bijgesteld overweegt hij te stoppen', zei Raiola. 'De straf moet in proportie staan tot de daad, in dit geval is het buiten alle proporties. Ik denk aan een beroep bij het Europese Hof. Een schorsing van vijf wedstrijden betekent dat Pavel anderhalve maande niet kan spelen. En je kan een burger zo lang het recht niet ontzeggen zijn werk te doen.' Bron: vi.nl |
|
|
|
|
|
#355 |
|
Legende
|
Cech wil volgende maand groepstraining hervatten
Peter Cech hoopt midden januari de groepstrainingen bij zijn club Chelsea te kunnen hervatten. De Tsjechische international liep op 14 oktober een schedelbreuk op na een botsing met aanvaller Stephen Hunt in de competitiematch tegen Reading.
"Ik voel me beter en ga er elke dag op vooruit", zegt Cech, die vorige week voor het eerst opnieuw individueel trainde. "Ik oefen in het zwembad en de gymzaal en kan zelfs wat tennissen. Hopelijk sta ik er sneller dan gepland. Het ziet ernaar uit dat ik vanaf midden januari de training in doel kan hervatten." (belga) hln.be ![]() .........</STRONG></EM></U></I></B> |
|
|
|
|
|
#356 | |
|
Legende
|
Citaat:
tschechien-online.org |
|
|
|
|
|
|
#357 |
|
Actief Lid
|
Chelsea heeft opvolger Cech op proef
14 december 2006, 16:35 Door: Reon Boeringa Jan Sebek is volgende maand op proef bij Chelsea. De pas 15-jarige Tsjechische doelman wordt in zijn vaderland gezien als de opvolger van Petr Cech. Sebek speelt voor Viktoria Plzen. Sebek komt op huurbasis uit voor Viktora Plzen. Hij staat onder contract bij zesde-divisionist Tabor, maar omdat deze club te weinig jeugdteams heeft is Sebek ondergebracht bij Viktoria |
|
|
|
|
|
#358 |
|
Forum Freak
|
Nedved opnieuw in beroep
Pavel Nedved gaat opnieuw in beroep tegen de schorsing van vijf wedstrijden voor de rode kaarten die hij kreeg in het competitieduel met Genua. Eerder werd de speler van Juventus in hoger beroep al geschorst voor een vijftal wedstrijden. Volgens de beroepscommissie heeft Nedved zich zwaar misdragen tegenover de arbiter die het competitieduel leidde. De middenvelder ging verhaal halen bij de scheidsrechter toen hij de rode kaart kreeg en zou bewust op de linkervoet van de arbiter hebben gestaan. Nedved ontkent dat hij op de voet van de arbiter heeft gestaan en vindt dat de schorsing te zwaar is. Voetbal Primeur |
|
|
|
|
|
#359 |
|
Legende
|
Wilhelmsson en Koller in 'flopelftal'
Uit 20 landen zijn door de Franse eersteklasseclubs 41 buitenlandse spelers (tegenover 65 vorig jaar) aangetrokken tijdens de vorige transferperiode. Na vijf maanden competitie wordt met gemengde gevoelens teruggekeken op hun prestaties, zo concludeert de Franse krant Aujourd’Hui en France.
De sportredactie heeft twee elftallen samengesteld: het ,,topelftal" en het ,,flopelftal". Twee ex-Anderlecht-spelers, de Zweed Christian Wilhelmsson en de Tsjech Jan Koller, staan in de spits van het flopelftal. Jan Koller, die gratis overkwam van Borussia Dortmund, had een vrij lange aanpassingsperiode nodig en maakte twee doelpunten in 970 minuten (13 wedstrijden). standaard.be |
|
|
|