![]() |
|
|
#342 |
|
Forum Freak
|
Alleen hebben Cruijff en Pele niet zovaak rood gekregen..Nedved krijgt, door zijn gedrevenheid en positie relatief veel kaarten.
Sneijder is nog lang niet te vergelijken met Nedved en zal dat denk ik ook nooit worden. |
|
|
|
|
|
#345 |
|
Forum Freak
|
Alweer??? Tja...het gaat niet goed zo...geen wonder dat Arsenal zo slecht gaat.
|
|
|
|
|
|
#346 | |
|
Forum Freak
|
Dit bericht bedoelde je?
![]() Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#347 |
|
Actief Lid
|
okeej rosicky is een echte regiseur maar met henry en adebayor en van persie , en walccott en ljungberg heb je dan nog een steeds goede team maar se hadden viera niet moeten verkopen dat is wel een hele goede verdedigendemiddenvelder die een goeie ervaring had en die spelers als senderos en platini een beetje ervaring kon laten opdoen
flamini sorry :P:P |
|
|
|
|
|
#348 |
|
Geblokkeerde account
|
Juventus moet het in de Serie B maar liefst vijf wedstrijden stellen zonder middenvelder Pavel Nedved. De Tsjech werd dinsdag voor vijf wedstrijden geschorst naar aanleiding van zijn rode kaart tegen Genoa afgelopen vrijdag. Nedved kreeg direct rood nadat hij met opzet op de enkel van verdediger Francesco Bega was gaan staan.
Juve-coach Didier Deschamps toonde zich teleurgesteld over het besluit van de Italiaanse voetbalbond, maar wilde niet te veel kwijt over de straf. "Het is een zware straf", sprak hij tijdens een persconferentie. "Ik heb echter geleerd bij dit soort berichten eerst tot tien te tellen en dan pas te reageren. Ik ga er wel vanuit dat Juventus beroep aantekent tegen de schorsing." De Franse oefenmeester werd op zijn wenken bediend. Juventus meldde dinsdagmiddag in een verklaring op zijn website dat de clubleiding de straf "buitenproportioneel groot vindt en daarom zeker in beroep gaat Bron: Chello sport |
|
|
|
|
|
#350 |
|
Actief Lid
|
Nedved dreigt te stoppen met voetbal
06 december 2006, 14:40Door: Dave van Kooten Pavel Nedved legt zich niet neer bij de schorsing, die hij gisteren opgelegd kreeg. De middenvelder van Juventus kreeg een schorsing van maar liefst vijf wedstrijden opgelegd, voor zijn overtreding in het duel met Genua (1-1). De Tsjech heeft echter al laten weten niet met deze straf akkoord te gaan. "Zinedine Zidane kreeg ook maar drie wedstrijden voor het uitdelen van een kopstoot. Waarom krijg ik dan nu plots een schorsing van vijf wedstrijden? Als dit de huidige gang van zaken is, stop ik meteen met voetballen", aldus een gefrustreerde Nedved. Naast Nedved heeft ook zijn werkgever Juventus al laten weten niet met de schorsing akkoord te gaan. |
|
|
|