![]() |
|
|
#321 |
|
Geblokkeerde account
|
Ik wel, het mogen het er ook meer zijn.
![]() |
|
|
|
|
|
#322 | |
|
Legende
|
Citaat:
![]() Zdenek Grygera komt hoogst waarschijnlijk niet naar Anderlecht. De verdediger is bij Ajax deze zomer einde contract, maar hij zou dolgraag naar Spanje of Italië trekken. De 26-jarige Tsjech ziet dit als een logische stap in zijn voetbalcarrière. Bovendien zouden zijn looneisen te hoog liggen voor Anderlecht. Grygera kan zowel op rechts als centraal in de verdediging uit de voeten. In juli 2003 maakte hij de overstap van Sparta Praag naar Ajax. Oorspronkelijk verliep de aanpassing moeizaam, maar ondertussen groeide hij uit tot een vaste waarde centraal achterin. Ook bij de nationale ploeg van Tsjechië kan hij rekenen op een basisplaats. Herman van Holsbeeck wou de Tsjech naar Anderlecht lokken, maar gaf al toe dat dit niet zal lukken. voetbalkrant.com |
|
|
|
|
|
|
#323 |
|
Actief Lid
|
Lubos Kubik nieuwe trainer Torquay United
Torquay (voor de niet-voetbalkenners onder ons, Torquay United komt uit in de Engelse League 2, het 4e profniveau in Engeland) hope to appoint former Czech Republic defender Lubos Kubik as their new head coach. Kubik, 42, won 56 caps for his country and also played for Slavia Prague, Italian side Fiorentina, French club Metz and Nuremberg in Germany. He played in the 1990 World Cup and the 1996 European Championships. Torquay chairman Chris Roberts said: "He is my number one target and hopefully negotiations will be completed in the next couple of days."
He added: "If everything goes according to plan then he should be our coach by Monday and the paperwork will have been completed before the weekend. "However until the ink has dried on the contract I cannot say he is our coach, only that we want him to be the next coach of Torquay United Football Club." Current manager Ian Atkins has been offered the chance to step up into a new director of football role as part of a coaching shake-up at the club. bron: bbc.co.uk/football |
|
|
|
|
|
#324 |
|
Forum Freak
|
24/11/2006 19:10
Nederland neemt het op het EK onder -21 komende zomer in de groepsfase op tegen Israël, Portugal en België. Tsjechië treft Engeland, Servië en Italië. Daarmee lijken de Tsjechen een zware groep geloot te hebben. Voetbal International |
|
|
|
|
|
#325 | |
|
Forum Freak
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#326 |
|
Forum Freak
|
Tsjechië lijkt een zeer moeilijke opgave te krijgen om zich te plaatsen voor het EK <17 in 2007. De Tsjechen zijn in de laagste groep ingedeeld, waardoor ze op papier tot de zwaksten behoren.
De gehele groepsindeling Pot A: England, Spain, Portugal, Ukraine, Netherlands, Germany, France. Pot B: Poland, Northern Ireland, Italy, Serbia, Turkey, Republic of Ireland, Hungary. Pot C: Norway, Russia (holders), Greece, Slovakia, Bosnia-Herzegovina, Switzerland, Wales. Pot D: Sweden, Scotland, Belarus, Iceland, Finland, Czech Republic, Azerbaijan. |
|
|
|
|
|
#327 | |
|
Forum Freak
|
Enerverende avond levert
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#328 |
|
Actief Lid
|
marek cech
ik was woensdag bij de wedstrijd az-slovan liberec en tone riepen de supporters achter me dat ze eigenlijk misschien wel beter de keeper van slovan bij az op goal zouden kunnen zetten is dat misschien niet iets voor hyem om naar nederland te komen of miroslav matusovic misschien krijg je dan later wel wat betere spelers voor het Tsjechische elftal ?
|
|
|
|
|
|
#329 |
|
Forum Freak
|
Tja, ik weet niet. Hij is in ieder geval niet minder dan die twee clowns die bij AZ op doel staan, Sinouh en Didulica. Maar ik kan me niet voorstellen dat van Gaal een Tsjech erbij gaat halen, hij wil zoveel mogelijk met Nederlanders werken.
|
|
|
|
|
|
#330 |
|
Actief Lid
|
ik had laatst op www.spartaforever.cz gelezen dat sparta karel pitak en jan koller in de winterstop willen aantrekken , en als koller niet wil dat ze david lafata van jablonec willen kopen denken jullie dat sparta met als koller of lafata als echte killer in de voorhoede een keer kans gaat maken om ver te komen in een bekercompetitie als de uefa of champions leugue ?
|
|
|
|