het Tsjechisch Forum
Voorpagina - Forums - Fotogalerij - FAQ - Registreren
Registreren FAQ Ledenlijst Agenda Zoeken Berichten van vandaag Alle berichten als gelezen markeren

Antwoord

Onderwerp-opties
Oud 27-10-06, 23:00   #281
Forum Freak

Citaat:
Michal Meduna, oudspits van van Sparta Praag, heeft op 25-jarige leeftijd zijn profcarriere noodgedwongen moeten beeindigen. In augustus was de spits van Manisaspor in de wedstrijd tegen Galatasaray onwel geworden. Na een reeks testen, in Tsjechië, bleek dat hij meer aanvallen riskeerde als hij door zou gaan met voetballen. Zijn contract tot 2008 werd zonder problemen ontbonden door de Turkse koploper, die zijn resterende salaris dit seizoen nog zal doorbetalen. "Hij blijft altijd een Manisaspor speler en we zullen hem steunen"aldus de preses van de Turken.

Meduna kwam in de zomer van 2005 bij de club. Hij verscheen 27 keer binnen de lijnen en trof elfmaal doel.
UEFA
Lukas15 is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 02-11-06, 23:22   #282
Forum Freak

Citaat:
Baros wil Villa verlaten

Volgens de Britse krant The Times overweegt de Tsjechische international Milan Baros in januari te vertrekken bij Aston Villa. Afgelopen zomer ging het gerucht dat Baros zou vertrekken uit Birmingham, maar toen sprong een transfer naar Hamburg af.

Milan Baros zou zich niet goed in zijn vel voelen bij Villa, waardoor de spits dit seizoen in de Premier League nog niet aan scoren toekwam. Ook zou hij schrik hebben voor de aangekondigde versterkingen van de nieuwe eigenaar Randy Lerner.
Voetbalprimeur
Oud 06-11-06, 16:03   #283
Forum Freak

Door een overwinnig op Turkije heeft Tsjechie 19< zich geplaatst voor de laatste kwalifacatieronde voor het EK. Ook Nederland speelt in die ronde. De loting zou gisteren geweest zijn, maar daar is niks van bekend.

UEFA.com
Oud 08-11-06, 19:36   #284
Forum Freak

Citaat:

Marek Cech wordt voor de eerste keer opgeroepen, omdat Blazek als eerste doelman fungeerd, bij afwezigheid van de langdurig geblesseerde Petr Cech.

Czech Republic squad
Goalkeepers: Jaromír Blažek (AC Sparta Praha), Marek Čech (FC Slovan Liberec).
Defenders: Zdeněk Grygera (AFC Ajax), Marek Jankulovski (AC Milan), Radoslav Kováč (FC Spartak Moskva), Martin Jiránek (FC Spartak Moskva), David Rozehnal (Paris Saint-Germain FC), Tomáš Ujfaluši (ACF Fiorentina).
Midfielders: David Jarolím (Hamburger SV), Tomáš Galásek (1. FC Nürnberg), Jaroslav Plašil (AS Monaco FC), Jan Polák (1. FC Nürnberg), Tomáš Rosický (Arsenal FC), Radek Širl (FC Zenit St. Petersburg), Jiří Jarošík (Celtic FC).
Forwards: Milan Baroš (Aston Villa FC), Marek Heinz (AS Saint-Etienne), David Lafata (FK Jablonec 97).
UEFA.COM
Oud 08-11-06, 20:58   #285
CZ Moderator

Gambrinus's avatar

Nationaliteit:
Voor welke wedstrijd(en) geldt deze selectie?

Marek Cech is btw een goeie keeper, maar ik had de voorkeur gegeven aan een naam uit een buitenlandse competitie, bijvoorbeeld uit Oekraïne of Rusland.
Gambrinus is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 08-11-06, 21:00   #286
Forum Freak

De oefenwedstrijden tegen....Ehm...goede vraag...Polen? Ik heb echt even geen enkel idee
Oud 08-11-06, 21:01   #287
Forum Freak

Scheelt niet veel, er wordt in Praag gespeeld tegen Denemarken
Oud 08-11-06, 21:14   #288
VIP Lid

Krulletje's avatar

Nationaliteit:
En gisteren werd er in Groningen gespeeld tegen NAC en ik wil er niet over praten!:traan: :snik:
Krulletje is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 08-11-06, 22:28   #289
CZ Moderator

Gambrinus's avatar

Nationaliteit:
Lukas, bedankt

Krulletje, dank je wel voor de wanprestatie van groningen... heb er flink wat geld door misgelopen
Gambrinus is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 09-11-06, 21:38   #290
Forum Freak

Citaat:
Grygera ziet einde bij Ajax naderen
Citaat:

9/11/2006 20:17

Zdenek Grygera heeft het gevoel bezig te zijn aan zijn laatste seizoen als Ajacied. Volgens de Tsjechische international is er niets meer vernomen van de Amsterdamse club om zijn aflopende contract te verlengen.
'Na vorig seizoen is er geen contact meer geweest. Ik ga er vanuit dat dit mijn laatste seizoen bij Ajax is', zegt Grygera in Sportweek. 'Ik krijg elke maand keurig mijn salaris overgemaakt, dus waarom zou ik mijn taak dan niet goed uitvoeren? Mijn enige zorg is fit blijven en er een succesvol seizoen van maken.'
In maart zaten Ajax en Grygera om de tafel. Dat onderhoud leverde geen vrolijke gezichten op, te meer omdat Martin van Geel naar buiten trad met details uit dat gesprek. Volgens de technisch directeur van Ajax was er een te groot verschil tussen vraag en aanbod.

Voetbal International
Antwoord

Onderwerp-opties

Berichtregels