het Tsjechisch Forum
Voorpagina - Forums - Fotogalerij - FAQ - Registreren
Registreren FAQ Ledenlijst Agenda Zoeken Berichten van vandaag Alle berichten als gelezen markeren

Antwoord

Onderwerp-opties
Oud 23-10-06, 08:04   #261
Forum Freak

Vind ik niet Gambrinus, Hunt had echt geen enkel idee wat Cech ging doen. En de beweging met de knie verraadde een ontwijkpoging. Bovendien wordt Hunt tegenwoordig overal voor afgefloten, die mag helemaal niks meer.
Lukas15 is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 23-10-06, 09:39   #262
Actief Lid

Raymond Veronika's avatar

Nationaliteit:
Citaat:
Gambrinus schreef:
En trouwens... die idioot van Reading moet een harde straf krijgen, wie de beelden heeft gezien weet dat die knie expres, niet op natuurlijke wijze, vanzelf, naar het hoofd van Cech ging. Zielige FA met hun zielige commissies.
eindelijk iemand die het met me eens is dat gebeurt me niet vaak hier op het forum
Raymond Veronika is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 23-10-06, 14:44   #263
Forum Freak

Nou, jij blij Alleen hoe 'objectief' is Gambrinus? De 'zielige' FA is tenminste wel objectief..
Oud 23-10-06, 16:05   #264
CZ Moderator

Gambrinus's avatar

Nationaliteit:
Hunt is ook op de verkeerde sport gegaan, hij moet rugby spelen. Daar vindt het publiek het alleen maar mooi als iemand onderuit gaat en 'per ongeluk' een tegenstander raakt.
Gianluigi Buffon (Juventus) heeft al aangedrongen op extra bescherming van keepers dmv helmen (www.vi.nl) naar aanleiding van deze actie.
En lukas, objectief of niet, het was zeker géén poging om het hoofd van Cech te vermijden. De bal was al in zijn handen toen Hunt 3-4 meter voor hem was. In die tijd kan je over een keep heen springen of in ieder geval je been optrekken...
Gambrinus is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 23-10-06, 16:07   #265
Forum Freak

Ik weet het niet zeker hoor...

Je moet het zelf meemaken. Weet je hoe moeilijk. Je gaat in volle vaart op de keeper af, geen tijd om helder na te denken...Het blijft een hele moeilijke zaak. Om het even objectief te houden, dat het er verdacht uitzag ja, maar dat betekent niet dat het de bedoeling was.
Oud 23-10-06, 16:46   #266
VIP Lid

Nationaliteit:
ik had het al aangehaald,in een fractie van een honderste van een seconde zou men vlug een wetenschappelijk onderzoekske in elkaar moeten steken om te weten of je net kan afstoppen... enkel forumleden zijn er alvast zeker van,nu nog de voetballers zelf .
stef is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 23-10-06, 18:22   #267
CZ Moderator

Gambrinus's avatar

Nationaliteit:
hehehe die belgen denken ook altijd, altijd wakker ^^
Gambrinus is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 24-10-06, 07:49   #268
Forum Freak

En er valt geen betrouwbaar onderzoek naar te doen, want een groot deel daarvan is gebaseerd op psychologie. Je kan wel berekenen óf Hunt Cech had kunnen ontwijken, maar dan kan je niet meewegen wat er in zijn hoofd speelde
Oud 24-10-06, 09:55   #269
VIP Lid

Laura's avatar

Nationaliteit:
Toch ga ik maar eens reageren... Iedereen hier heeft zijn mening al vast staan maar ik eigenlijk nog niet. Ik denk dat het moeilijk oordelen is omdat het ook over "onze" Tsjechische keeper gaat. Eerste moment toen ik het hoorde had ik ook zo iets van wat een klootzak die het heeft gedaan. Die moet gestraft worden etc.. Heb de beelden nu best wel vaak gezien van verschillende hoeken en ik mag toch aannemen dat het geen opzet was. Als je met zo'n afstand op een keeper af komt rennen en je probeert te stoppen (remmen) zak je ook automatisch door je knieen heen. Als je de overtreding ziet, ziet het er ook niet uit dat de gevolgen ervan zo ernstig zouden zijn. Ik denk ook niet dat iemand dat gedacht heeft. Het is moeilijk om dan door iemands hoofd te kijken.
Al met al hoe erg het ook is, als het om een andere keeper zou gaan zou het ook erg zijn maar zou de ophef er over niet zo groot zijn.
Laura is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 24-10-06, 11:36   #270
Actief Lid

Raymond Veronika's avatar

Nationaliteit:
Citaat:
Lukas14 schreef:
Ik weet het niet zeker hoor...

Je moet het zelf meemaken. Weet je hoe moeilijk. Je gaat in volle vaart op de keeper af, geen tijd om helder na te denken...Het blijft een hele moeilijke zaak. Om het even objectief te houden, dat het er verdacht uitzag ja, maar dat betekent niet dat het de bedoeling was.
en toch vraag ik me dan af: waarom lukt het 999.999 andere voetballers dan wel om erover heen te springen????

maar zoals je zelf al aangaf, het blijft een moeilijk geval
Raymond Veronika is offline   Bericht citeren in antwoord
Antwoord

Onderwerp-opties

Berichtregels