![]() |
|
|
#251 |
|
Actief Lid
|
krijg nu bijna het idee dat sommige mensen de "schuld" meer bij Cech zelf neerleggen.
Tuurlijk gebeurd het andersom ook dat keepers heel hard inkomen op een speler, maar dat is in deze zaak denk ik niet echt aan de orde. |
|
|
|
|
|
#252 | |
|
Moderator
|
Citaat:
Wat betreft de keepers heb je wel gelijk, we dwalen een tikkie af. Met mijn bijdrage bedoelde ik eigenlijk dat de verloedering/verruwing niet alleen van de laatste paar jaar is. Ik denk nog wel eens aan de schop die Johan Neeskens kreeg in de wedstrijd tegen Brazilië op het WK van 1974 |
|
|
|
|
|
|
#253 |
|
Forum Freak
|
Ik denk toch dat het geen opzet was
![]() |
|
|
|
|
|
#254 |
|
Actief Lid
|
na, gelukkig verschillen we allemaal van mening. (wij rotterdammers zijn nu eenmaal een tikkeltje eigenwijs
) (laat dat tikkeltje maar weg eigenlijk).belangrijkste is dat ik hoop dat hij volledig hersteld. Zou zo ontzettend zonde zijn als dat niet het geval zou zijn. Hij is pas 24jr en kan nu al met recht een van de betere keepers ter wereld worden genoemd. (durf niet meteen de beste te zeggen, anders krijg ik alle flappie liefhebbers over me heen ) (flappie = van der sar in rotterdamse termen ) |
|
|
|
|
|
#255 |
|
Legende
|
Lost Buffon de problemen op in afwachting revalidatie Cech
Volgens de manager van Gianluigi Buffon gaat Chelsea een bod doen op zijn speler. De Italiaanse doelman zou het doelmannen-probleem van Jose Mourinho moeten oplossen.
De eerste doelman van de Blues, Petr Cech, staat aan het begin van een erg lange revalidatie nadat hij een schedelbreuk opliep. Mourinho gaf eerder aan op zoek te zijn naar een derde doelman, maar volgens Paolo Fabbri, de manager van Buffon, gaat de Portugees toch voor de doelman van de Italiaanse nationale elf. "We weten datRoman Abramovich een fortuin kan geven", zegt Fabbri. "Maar hij moet Buffon overtuigen dat het de juiste stap is voor hem. Het is geen financiële kwestie, het gaat over een kans in het leven." Buffon heeft nog een contract voor vier jaar bij Juventus, maar Fabbri geeft toe dat zijn speler een verhuis naar Londen niet zomaar zou weigeren. "Ik geloof niet dat hij weg wil uit Italië, maar zaken kunnen snel veranderen in het voetbal." sport.be |
|
|
|
|
|
#256 | |
|
Forum Freak
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#257 | |
|
Forum Freak
|
Citaat:
Voetbal International |
|
|
|
|
|
|
#258 |
|
Super Lid
Nationaliteit:
|
Chelsea sloeg direct na de botsing namelijk het aanbod af om er een ambulance bij te halen. Pas 25 minuten later, toen de toestand van Cech verslechterde, achtte de clubarts dat wél noodzakelijk. Bovendien koos Chelsea zelf voor de optie om Cech via een rolstoel en de lift in de ziekenauto buiten het stadion te krijgen. Van de mogelijkheid op een brancard langs het veld – de medisch veiligere variant - maakte Chelsea geen gebruik.
Het vreemde vind ik dat ik niemand hier over hoor! Ik vind dit toch ook een behoorlijke fout van de arts van Chelsea. |
|
|
|
|
|
#259 |
|
Forum Freak
|
Dat is misschien ook nog wel het vreemdste Sas, maar is het een fout geweest? Hoe dom is zo'n clubarts dan?
![]() |
|
|
|
|
|
#260 |
|
CZ Moderator
|
En trouwens... die idioot van Reading moet een harde straf krijgen, wie de beelden heeft gezien weet dat die knie expres, niet op natuurlijke wijze, vanzelf, naar het hoofd van Cech ging. Zielige FA met hun zielige commissies.
|
|
|
|