het Tsjechisch Forum
Voorpagina - Forums - Fotogalerij - FAQ - Registreren
Registreren FAQ Ledenlijst Agenda Zoeken Berichten van vandaag Alle berichten als gelezen markeren

Antwoord

Onderwerp-opties
Oud 20-10-06, 14:04   #251
Actief Lid

Raymond Veronika's avatar

Nationaliteit:
krijg nu bijna het idee dat sommige mensen de "schuld" meer bij Cech zelf neerleggen.

Tuurlijk gebeurd het andersom ook dat keepers heel hard inkomen op een speler, maar dat is in deze zaak denk ik niet echt aan de orde.
Raymond Veronika is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 20-10-06, 14:15   #252
Moderator

Gorrit's avatar

Nationaliteit:
Citaat:
Raymond Veronika schreef:
krijg nu bijna het idee dat sommige mensen de "schuld" meer bij Cech zelf neerleggen.
Geen sprake van Raymond. Als er aan dit voorval iemand geen schuld heeft is het Petr Cech. Ik zou echter -op basis van de beelden- Hunt niet als schuldige van een opzettelijke doodschop aan durven wijzen.

Wat betreft de keepers heb je wel gelijk, we dwalen een tikkie af.

Met mijn bijdrage bedoelde ik eigenlijk dat de verloedering/verruwing niet alleen van de laatste paar jaar is.
Ik denk nog wel eens aan de schop die Johan Neeskens kreeg in de wedstrijd tegen Brazilië op het WK van 1974
Gorrit is online now   Bericht citeren in antwoord
Oud 20-10-06, 14:18   #253
Forum Freak

Ik denk toch dat het geen opzet was
Lukas15 is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 20-10-06, 15:33   #254
Actief Lid

Raymond Veronika's avatar

Nationaliteit:
na, gelukkig verschillen we allemaal van mening. (wij rotterdammers zijn nu eenmaal een tikkeltje eigenwijs ) (laat dat tikkeltje maar weg eigenlijk).

belangrijkste is dat ik hoop dat hij volledig hersteld. Zou zo ontzettend zonde zijn als dat niet het geval zou zijn. Hij is pas 24jr en kan nu al met recht een van de betere keepers ter wereld worden genoemd. (durf niet meteen de beste te zeggen, anders krijg ik alle flappie liefhebbers over me heen ) (flappie = van der sar in rotterdamse termen )
Raymond Veronika is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 20-10-06, 15:49   #255
Legende

Freddy2005's avatar

Nationaliteit:
Lost Buffon de problemen op in afwachting revalidatie Cech

Volgens de manager van Gianluigi Buffon gaat Chelsea een bod doen op zijn speler. De Italiaanse doelman zou het doelmannen-probleem van Jose Mourinho moeten oplossen.

De eerste doelman van de Blues, Petr Cech, staat aan het begin van een erg lange revalidatie nadat hij een schedelbreuk opliep. Mourinho gaf eerder aan op zoek te zijn naar een derde doelman, maar volgens Paolo Fabbri, de manager van Buffon, gaat de Portugees toch voor de doelman van de Italiaanse nationale elf.

"We weten datRoman Abramovich een fortuin kan geven", zegt Fabbri. "Maar hij moet Buffon overtuigen dat het de juiste stap is voor hem. Het is geen financiële kwestie, het gaat over een kans in het leven."

Buffon heeft nog een contract voor vier jaar bij Juventus, maar Fabbri geeft toe dat zijn speler een verhuis naar Londen niet zomaar zou weigeren. "Ik geloof niet dat hij weg wil uit Italië, maar zaken kunnen snel veranderen in het voetbal."

sport.be
Freddy2005 is online now   Bericht citeren in antwoord
Oud 21-10-06, 12:44   #256
Forum Freak

Citaat:
Cech herstelt verrassend snel

Petr Cech herstelt goed van zijn schedelbasisfractuur. De doelman van Chelsea liep deze zware blessure op nadat Stephen Hunt al dan niet opzettelijk doorging op zijn hoofd in het competitieduel met Reading.
Chelsea heeft in een officieel persbericht inmiddels laten weten dat Cech voorspoedig hersteld. De misschien wel beste keeper van Europa kan inmiddels weer zelfstandig lopen en is overgeplaatst naar een ziekenhuis dat dichter bij zijn woning ligt.

Overigens betekent het snelle herstel van Cech niet dan de Engelse landskampioen binnen afzienbare tijd weer over zijn goalie kan beschikken. De Tsjechisch international is nog zeker een halfjaar uitgeschakeld en kan dan weer rustig beginnen met trainen. Het lijkt dan ook onwaarschijnlijk dat Cech dit seizoen nog in actie komt voor Chelsea.
Bron: Voetbalprimeur
Oud 21-10-06, 16:30   #257
Forum Freak

Citaat:
'Vereerde Buffon verruilt Juve niet voor Chelsea'

21/10/2006 15:13

Chelsea zou in de markt zijn voor Gianluigi Buffon. De Londense club kan de toenaderingspogingen staken, want de Italiaanse goalie laat zich niet verleiden tot een overstap naar Stamford Bridge.

Chelsea had naar verluidt een bedrag van veertig miljoen euro over om Buffon in de winterstop naar Stamford Bridge te halen. De Italiaanse international blijft echter Juventus trouw.
'Natuurlijk ben je vereerd als een club als Chelsea zich meldt, maar ik kan iedereen vertellen dat hij Turijn in januari niet gaat verlaten', vertelde zijn zaakwaarnemer Silvano Martina.
(...) Chelsea is op zoek naar een keeper die Petr Cech kan vervangen. De Tsjechische doelman is door een schedelbasisfractuur minimaal een half jaar uit de roulatie.

Voetbal International
Oud 22-10-06, 15:00   #258
Sas
Super Lid

Nationaliteit:
Chelsea sloeg direct na de botsing namelijk het aanbod af om er een ambulance bij te halen. Pas 25 minuten later, toen de toestand van Cech verslechterde, achtte de clubarts dat wél noodzakelijk. Bovendien koos Chelsea zelf voor de optie om Cech via een rolstoel en de lift in de ziekenauto buiten het stadion te krijgen. Van de mogelijkheid op een brancard langs het veld – de medisch veiligere variant - maakte Chelsea geen gebruik.

Het vreemde vind ik dat ik niemand hier over hoor! Ik vind dit toch ook een behoorlijke fout van de arts van Chelsea.
Sas is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 22-10-06, 15:48   #259
Forum Freak

Dat is misschien ook nog wel het vreemdste Sas, maar is het een fout geweest? Hoe dom is zo'n clubarts dan?
Oud 22-10-06, 21:57   #260
CZ Moderator

Gambrinus's avatar

Nationaliteit:
En trouwens... die idioot van Reading moet een harde straf krijgen, wie de beelden heeft gezien weet dat die knie expres, niet op natuurlijke wijze, vanzelf, naar het hoofd van Cech ging. Zielige FA met hun zielige commissies.
Gambrinus is offline   Bericht citeren in antwoord
Antwoord

Onderwerp-opties

Berichtregels