het Tsjechisch Forum
Voorpagina - Forums - Fotogalerij - FAQ - Registreren
Registreren FAQ Ledenlijst Agenda Zoeken Berichten van vandaag Alle berichten als gelezen markeren

Antwoord

Onderwerp-opties
Oud 30-08-06, 11:59   #161
Forum Freak

Bolton Wanderers heeft de Tsjechische back Pavel Mares op het oog. De tienvoudig international moet zijn huidige club Zenith St. Petersburg zo'n 3 miljoen euro opleveren. De club van Dick Advocaat lijkt akkoord te gaan met een vroegtijdig vertrek van de 30-jarige verdediger, die in 2003 overkwam van Sparta Praag. Mares wil snel vertrekken uit St. Petersburg, "Ik wil de transfer graag voor het einde van de transferperiode afronden."

Bron: UEFA.com
Lukas15 is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 30-08-06, 16:30   #162
Legende

Vašek's avatar

Nationaliteit:
Rosicky nieuwe aanvoerder Tsjechie

Tomas Rosicky volgt Tomas Galasek op als aanvoerder bij Tsjechië. De middenvelder van Arsenal draagt voor de komende periode de aanvoerdersband van het nationale elftal, zo meldt de Tsjechische voetbalbond.

De 25-jarige Rosicky maakt zaterdag tegen Wales zijn debuut als leider vcan Tsjechië. De middenvelder kwam al 57 keer uit voor zijn geboorteland, en scoorde daarin zeventien doelpunten.
Vašek is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 31-08-06, 15:10   #163
Actief Lid

SE16's avatar

Lang verwacht toch gekomen:

Sparta Praag heeft coach Stanislav Griga ontslagen. De voormalige aanvaller van Feyenoord moest wijken vanwege de tegenvallende resultaten.

Griga trad in oktober aan toen het Sparta Praag ook al niet goed verging. Onder de 44-jarige Slowaak herstelde de club zich wel enigszins, maar dit seizoen kwakkelt het opnieuw met een negende plaats na vijf speelronden in Tsjechië.

Bron: vi.nl
SE16 is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 31-08-06, 16:06   #164
CZ Moderator

Gambrinus's avatar

Nationaliteit:
Hij was een goede persoon om Sparta uit de drek te halen waar Jarda Hrebík in had laten verzuipen, maar wat hij dit seizoen liet zien was geen groot feest.
Vrijdag wordt de naam van de nieuwe coach bekendgemaakt op de persconferentie.

zie ook www.sparta.cz

Gambrinus is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 31-08-06, 19:08   #165
VIP Lid

Nationaliteit:
Het wordt dus Bilek volgens idnes, ja sparta,het toonbeeld van stabiliteit. Geef mij maar liever dan dat wijkploegje uit vrsovice, die gemiddeld meer toeschouwers haalt dan 80-90% van de gambrinusliga ploegen.

ik blijf er wel bij: met deze ploeg zou sparta kampioen moeten worden,ook al zie ik het niet graag gebeuren.

strihavka(banicek) al enkele malen afgetest in belgie(anderlecht,lierse,westerlo enz), blijkt nu toch door te breken
stef is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 31-08-06, 22:04   #166
Legende

Freddy2005's avatar

Nationaliteit:
Vliegtuig nationale ploeg Wales maakt noodlanding

Een vliegtuig met aan boord de nationale voetbalploeg van Wales heeft donderdag op weg naar Praag een noodlanding gemaakt. Een voorruit van de Boeing 737 werd na 20 minuten in volle vlucht geraakt door een object (waarschijnlijk een vogel of ijs). Het gescheurde raam veroorzaakte trillingen, waarop de piloot besloot een noodlanding uit te voeren op de luchthaven van het Engelse Bournemouth.

De selectie werd later met een ander vliegtuig overgebracht naar Praag, waar het zaterdag tegen Tsjechië een EK-kwalificatiewedstrijd speelt.

hln.be 31/08/06 22u25
Freddy2005 is online now   Bericht citeren in antwoord
Oud 01-09-06, 08:34   #167
Actief Lid

Raymond Veronika's avatar

Nationaliteit:
Misschien een leuke optie als nieuwe spits van Feyenoord???

mijn god wat ben ik verdrietig van de aankoop Charisteas........de afdankertjes uit amsterdam :traan: :traan: :traan: :traan:

Ben steeds blijer dat k naar Praag verhuis, hoef ik die ellende van feyenoord niet meer te zien, ken ik het daar gaan bekijken. hopen dat dat beter wordt

Citaat:
SE16 schreef:
Lang verwacht toch gekomen:

Sparta Praag heeft coach Stanislav Griga ontslagen. De voormalige aanvaller van Feyenoord moest wijken vanwege de tegenvallende resultaten.

Griga trad in oktober aan toen het Sparta Praag ook al niet goed verging. Onder de 44-jarige Slowaak herstelde de club zich wel enigszins, maar dit seizoen kwakkelt het opnieuw met een negende plaats na vijf speelronden in Tsjechië.

Bron: vi.nl
Raymond Veronika is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 01-09-06, 09:55   #168
VIP Lid

Laura's avatar

Nationaliteit:
Ik wou ook al wat over Harry plaatsen, Maar haha.. ik hen me kapot gelachen, helemaal toen ik hoorde dat al die Feyeno*rders naar de Kuip gingen.. mooier kan niet.
Maar goed het zal me niet verbazen als hij het nog goed gaat doen ook. Hij heeft zeker wel zijn akties.
Laura is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 01-09-06, 10:08   #169
Actief Lid

Alberto's avatar

Nationaliteit:
:snik: :snik: Ja wrijf het er maar weer in..
Alberto is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 01-09-06, 14:19   #170
Actief Lid

SE16's avatar

Zoals verwacht is Bilek dus de nieuwe coach van Sparta Praag geworden.

Verrassender vind ik dat hij als assistent Horst Siegl, tot nu toe de 37- jarige spits van Most, als assistent heeft aangetrokken.

Zowel Bilek als Siegl hebben al een sparta-verleden en worden ook herenigd met voormalig teamgenoot Chovanec (ex-psv en nu president van sparta).

Het volgende slachtoffer in de slangenkuil die sparta heet te zijn.....? Wie zullen zien.
SE16 is offline   Bericht citeren in antwoord
Antwoord

Onderwerp-opties

Berichtregels