het Tsjechisch Forum
Voorpagina - Forums - Fotogalerij - FAQ - Registreren
Registreren FAQ Ledenlijst Agenda Zoeken Berichten van vandaag Alle berichten als gelezen markeren

Antwoord

Onderwerp-opties
Oud 08-01-07, 17:37   #31
VIP Lid

Kajuna's avatar

Nationaliteit:
Er zit een prachtig knopje op je toetsenbord die dat in een klik doet, er staat "home" op. Ik gebruik dat altijd om terug naar boven te komen.
Kajuna is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 08-01-07, 17:51   #32
Forum Freak

Pelhøimov's avatar

Nationaliteit:
Bedankt voor de tip, die knop gebruik ik eigenlijk nooit, maar is inderdaad best wel handig
Pelhøimov is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 08-01-07, 17:59   #33
Legende

Freddy2005's avatar

Nationaliteit:
Page up

En er is zelfs een knopje om naar beneden te gaan Page Dn

Citaat:
Pasqual schreef:
Bericht bekijken
De linkpagina werkt weer. Uitgebreid getest heb ik 'm echter niet. Freddy, aan jou de eer!
Tot nu toe nog niets abnormaals gevonden, maar ook ik heb niet alles uitgeprobeerd.

Wel is er een nieuwe optie: U kunt nu ook een "Mijn Favorieten" lijst maken in de rubriek "Links": "Mijn dingen"

Dus binnen de linkpagina kunt u uw eigen favoriete lijstje opstellen om, zonder zoeken, geregeld op terug te vallen.
Freddy2005 is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 08-01-07, 22:07   #34
Administrator

Pasqual's avatar

Nationaliteit:
Citaat:
PuNkEnStEiN schreef:
Bericht bekijken
Ahum, die kolom kan blijven staan. Die wordt gebruikt voor berichtpictogrammen (vraagteken, uitroepteken, poll, etc.).
Neemt niet weg dat die kolom best weg zou kunnen. Die berichtpictogrammen zijn denk ik toch nergens goed voor en zouden dus net zo goed van het forum kunnen verdwijnen. Andere optie zou zijn dat we wat leukere pictogrammen opzoeken.
Citaat:
Freddy2005 schreef:
Bericht bekijken
Wel is er een nieuwe optie: U kunt nu ook een "Mijn Favorieten" lijst maken in de rubriek "Links": "Mijn dingen"
Dus binnen de linkpagina kunt u uw eigen favoriete lijstje opstellen om, zonder zoeken, geregeld op terug te vallen.
Wat mij betreft een beetje overbodige functie. Daar hebben we tenslotte al de browser voor om favorieten in op te slaan, niet?
Pasqual is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 09-01-07, 06:34   #35
Moderator

PuNkEnStEiN's avatar

Nationaliteit:
Citaat:
Pasqual schreef:
Bericht bekijken
Die berichtpictogrammen zijn denk ik toch nergens goed voor en zouden dus net zo goed van het forum kunnen verdwijnen.
Aha, ik durfde daar al nooit over te beginnen...
Van mij mogen ze inderdaad weg.
PuNkEnStEiN is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 09-01-07, 09:16   #36
Moderator

Gorrit's avatar

Nationaliteit:
In de vorige versie stond het vinkje "Onthoud mij" op het inlogscherm standaard aan, nu niet meer.
Voor mij geen punt, misschien wel voor mensen die standaard hun passwords vergeten.

Als je via "Mijn profiel" de nieuwe berichten checkt zie je de volgende nog onvertaalde melding:
The threads below have not been updated since your last visit but still contain unread posts.
Ik doe maar vast een gooi:
Onderstaande topics zijn niet ge-update sinds je laatste bezoek maar bevatten nog steeds ongelezen berichten.
Gorrit is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 09-01-07, 12:52   #37
Sas
Super Lid

Nationaliteit:
Nou ik heb mn cookies meerdere malen verwijderd maar ik blijf er elke x uitgegooid worden. Ik was bijv. een nogal lange pm aan het schrijven, ik wou m doorsturen, moest ik eerst weer inloggen.
Sas is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 09-01-07, 13:02   #38
Administrator

Pasqual's avatar

Nationaliteit:
Citaat:
Gorrit schreef:
Bericht bekijken
In de vorige versie stond het vinkje "Onthoud mij" op het inlogscherm standaard aan, nu niet meer.
Voor mij geen punt, misschien wel voor mensen die standaard hun passwords vergeten.
Staat op de to-do lijst.
Citaat:
Gorrit schreef:
Bericht bekijken
Als je via "Mijn profiel" de nieuwe berichten checkt zie je de volgende nog onvertaalde melding:
The threads below have not been updated since your last visit but still contain unread posts.
Ik doe maar vast een gooi:
Onderstaande topics zijn niet ge-update sinds je laatste bezoek maar bevatten nog steeds ongelezen berichten.
Dank voor de vertaling! Heb 't aangepast.
Citaat:
Sas schreef:
Bericht bekijken
Nou ik heb mn cookies meerdere malen verwijderd maar ik blijf er elke x uitgegooid worden. Ik was bijv. een nogal lange pm aan het schrijven, ik wou m doorsturen, moest ik eerst weer inloggen.
Hmmmm, ik wacht nog even af of meerdere hier last van hebben, want pas dan weet ik zeker dat er aan onze kant iets niet goed zit.
Oud 09-01-07, 13:39   #39
Moderator

Gorrit's avatar

Nationaliteit:
Ik mis nog onder de knop "Zoeken" de optie "Geavanceerd zoeken"
Update:
Gevonden!
Niet echt heel fraai maar door op het knopje "Zoeken" te drukken kom je in de geavanceerde zoekfunctie terecht.
Kwestie van ff de koptekst aanpassen
Gorrit is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 09-01-07, 14:03   #40
Administrator

Pasqual's avatar

Nationaliteit:
De navigatiebalk schort nog vanalles aan. Daar zal ik me vanavond op storten. De zoekfunctie zal dan ook gewoon weer als vanouds werken.
Antwoord

Onderwerp-opties

Berichtregels