![]() |
|
|
#33 | |
|
Legende
|
Page up
En er is zelfs een knopje om naar beneden te gaan Page Dn Citaat:
Wel is er een nieuwe optie: U kunt nu ook een "Mijn Favorieten" lijst maken in de rubriek "Links": "Mijn dingen" Dus binnen de linkpagina kunt u uw eigen favoriete lijstje opstellen om, zonder zoeken, geregeld op terug te vallen. ![]() |
|
|
|
|
|
|
#34 | ||
|
Administrator
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
||
|
|
|
|
|
#35 |
|
Moderator
|
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Moderator
|
In de vorige versie stond het vinkje "Onthoud mij" op het inlogscherm standaard aan, nu niet meer.
Voor mij geen punt, misschien wel voor mensen die standaard hun passwords vergeten. Als je via "Mijn profiel" de nieuwe berichten checkt zie je de volgende nog onvertaalde melding: The threads below have not been updated since your last visit but still contain unread posts. Ik doe maar vast een gooi: Onderstaande topics zijn niet ge-update sinds je laatste bezoek maar bevatten nog steeds ongelezen berichten. |
|
|
|
|
|
#37 |
|
Super Lid
Nationaliteit:
|
Nou ik heb mn cookies meerdere malen verwijderd maar ik blijf er elke x uitgegooid worden. Ik was bijv. een nogal lange pm aan het schrijven, ik wou m doorsturen, moest ik eerst weer inloggen.
![]() |
|
|
|
|
|
#38 | |||
|
Administrator
|
Citaat:
Citaat:
Heb 't aangepast.Citaat:
![]() |
|||
|
|
|
|
|
#39 |
|
Moderator
|
Ik mis nog onder de knop "Zoeken" de optie "Geavanceerd zoeken"
Update: Gevonden! Niet echt heel fraai maar door op het knopje "Zoeken" te drukken kom je in de geavanceerde zoekfunctie terecht. Kwestie van ff de koptekst aanpassen ![]() |
|
|
|
|
|
#40 |
|
Administrator
|
De navigatiebalk schort nog vanalles aan. Daar zal ik me vanavond op storten. De
zoekfunctie
zal dan ook gewoon weer als vanouds werken.
![]() |
|
|
|