![]() |
|
|
#11 | |
|
Moderator
|
Citaat:
![]() |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Forum Freak
|
Als ik nu de ledenlijst aantik krijg ik gelijk alle leden en niet meer eerst een overzicht waarin ik bijvoorbeeld een naam kon intikken.
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Legende
|
Rechts op hat blad kan je de Leden zoeken en ook geavanceerd zoeken. Test Ledenlijst
![]() |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Forum Freak
|
Oke, dank je wel Freddy, ik had weer eens niet goed gekeken en zocht alleen op dezelfde plaats waar het vroeger ook stond.
|
|
|
|
|
|
#15 | |
|
Administrator
|
Citaat:
![]() Ik ben in elk geval blij met alle feedback, want alleen zo weten we wat er nog scheelt. ![]() |
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Volwaardig Lid
|
Pasqual, wat een werk weer.
Het doorklikken naar de links levert een pagina met de meest recente links op en je komt niet, zoals vroeger, op een pagina met een keurig gerubriceerd overzicht van alle links. Is dat de bedoeling? M.vr.gr. Jan. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Super Lid
|
Net zoals bij vorige veranderingen merk ik dat het snel reageren even iets moeilijker gaat dan het uitgebreide.
Maar bedankt voor al je/jullie moeite wederom! Steeds denk je het kan niet beter worden en dan wordt het dat weer wel... (En mijn eerste opmerking blijkt inmiddels alweer niet meer op te gaan... merkte het vooral bij postings met links). |
|
|
|
|
|
#20 | |
|
Administrator
|
Citaat:
|
|