![]() |
|
|
#72 |
|
Super Lid
|
Hetty en Peter, succes met jullie camping.
Goed om te horen dat het allemaal begint te draaien, en het kan alleen nog maar beter gaan. |
|
|
|
|
|
#73 |
|
Forum Freak
|
Wat geweldig, Hetty en Peter, dat jullie zo lekker gaan. Ik heb met heel veel plezier naar jullie vertrek gekeken en had diepe bewondering voor jullie. Jullie deden het maar even.
Ik wens jullie een prachtige zomer toe, met heel veel gasten!!!! Het is jullie gegund. Ja die taal hè, zo moeilijk. Ik heb er net een jaar opzitten, maar moet blijven oefenenen en ik ga ik september weer verder. Succes! |
|
|
|
|
|
#74 |
|
Actief Lid
|
Hallo Hetty en Peter,
Leuk dat jullie even wat van jullie laten horen hier. Ik wens jullie ook een toppie zomer en heel veel sukses met wat jullie allemaal nog gaan doen daar. Groetjes Albert |
|
|
|
|
|
#77 |
|
Super Lid
|
petje af.
Erg leuk dat jullie de belevenissen en vorderingen van de camping delen met dit forum. Had al de nodige respect voor jullie vanwege de lef en durf, dat ondanks mijn grote twijfels. Maar PETJE AF voor jullie. Als we eens in de buurt zijn dan komen we" buurten"
Groeten Tabe en Doety. |
|
|
|
|
|
#78 |
|
VIP Lid
Nationaliteit:
|
Henny en Peter,
Fijn dat het goed gaat lopen. Ik ben erg nieuwsgierig naar jullie camping, het ziet er mooi uit. Als we deze zomer in de buurt komen gaan we bij jullie langs! Veel succes deze zomer! |
|
|
|
|
|
#79 |
|
Volwaardig Lid
|
Allemaal hartelijk dank voor jullie berichten!
Peter en Hetty |
|
|
|
|
|
#80 |
|
Actief Lid
|
ik vertrek"elke donderdag om 20.30 op nederland 1
ahoy ook wij wensen jullie goede seizoenen
,en dat het allemaal goed gaat draaien.Ook wij zijn een jaar geleden geemigreerd en hebben een pension in het Reuzengebergte geopend . Doe je best in de taal want dat is o zo belangrijk, ook wij oefenen elke dag weer en leren van de mensen om ons heen ![]() |
|
|
|