het Tsjechisch Forum
Voorpagina - Forums - Fotogalerij - FAQ - Registreren
Registreren FAQ Ledenlijst Agenda Zoeken Berichten van vandaag Alle berichten als gelezen markeren

Antwoord

Onderwerp-opties
Oud 22-03-08, 11:42   #351
Moderator

PuNkEnStEiN's avatar

Nationaliteit:
Citaat:
Noelle schreef:
Bericht bekijken
Hmm, volgens mij iets te veel geschoond, ik had toch ook een berichtje waar ik ze veel succes wens en met ze meeleef Wel wat beter opletten wat er wordt gewist, please??
Dat bericht heb ik bij deze (samen met een bericht van Margret) weer teruggezet, Noelle. Was inderdaad nèt even te strak weggepoetst, sorry, foutje... ;(
Wel de verwijzingen naar het verwijderde "geruzie" weggelaten.
PuNkEnStEiN is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 22-03-08, 12:29   #352
Lid

Nationaliteit:
he Punkenstein, fijne Paasdagen gewenst !

en ook voor alle andere forumleden
Margret is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 22-03-08, 13:54   #353
Actief Lid

unita's avatar

Nationaliteit:
Beste Corrie en Jan,
Ik keek net even op jullie site in het gastenboek waar een berichtje staat van ene Bobo. Deze Bobo verwijst naar ons, leden van het Tsjechische forum en naar onze steunbetuigingen.
Bobo vindt steunbetuigingen in woorden vreselijk goedkoop en daar kun je niet van eten.
Bobo stelt voor dat alle leden van ons forum het "Corrie en Jan" fonds zouden moeten steunen en allemaal een lening van 100 euro moeten verstrekken en later als het beter gaat kunnen jullie dit terugbetalen of mogen we er een keertje voor komen kamperen.

Is deze Bobo lid van het Tsjechië forum?
Ik voel me door hem nogal persoonlijk aangesproken. Het is niet voor iedereen mogelijk om geld aan een ander te lenen en we hoeven ons daar ook niet verplicht toe te voelen.
unita is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 22-03-08, 14:13   #354
VIP Lid

jan nijdam's avatar

Nationaliteit:
Als je de ledenlijst bekijkt dan is er wel een zekere bobo lid van het forum. Of het dezelfde is, betwijfel ik, maar ik kan het mis hebben, want ik baseer dat alleen maar op het feit dat deze bobo voor het laatst op het forum geweest is in januari 2008.
jan nijdam is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 22-03-08, 14:24   #355
Lid

Corrie en Jan's avatar

Nationaliteit:
Hallo Unita en iedereen,

Ik weet niet wie bobo is en ik krijg van deze website ook niet automatisch een emailadres, wat soms wel eens lastig is.
Dus ik weet net zoveel als jij/jullie.
Voel je niet aangevallen! Of gedwongen tot hulp.
Een lieve gedachte is soms net zoveel waard!
Dat onze droom stuk valt is niet jullie probleem, het is alleen zo jammer dat het zo moet lopen.
2 jaar geleden zag het er allemaal anders uit, maar wie weet hoe het over 2 jaar is.....wie weet kunnen we de boerderij wel niet verkopen!
We moeten doorgaan en onze vaste lasten in iedergeval betalen. Dat is ons pakkie an. Tot de verkoop gaan we door. En mocht het wonder gebeuren ( zou niet weten welk) en we zitten hier over 2 jaar nog......misschien hoeven we dan ook niet meer weg. Al kunnen we maar half jaar op, half jaar af.
Tja, ik blijf dromen, maar dat is je hart. Het verstand weet dat het zo niet gaat.
Die rug van mij is een aardige spelbreker, waarom dat pas na de aankoop zich openbaarde is me een raadsel. Maar ik moet het er mee doen. Dus bid voor ons, denk aan ons zo af en toe ( wel met een glimlach) Dat is ons al heel wat waard!!!
Corrie en Jan is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 22-03-08, 16:14   #356
Actief Lid

unita's avatar

Nationaliteit:
Corrie en Jan,

Ik blijf het beste voor jullie hopen!
Jullie uitzending bij "ik vertrek" heeft me lang beziggehouden en ik heb vaak op jullie site gekeken. Ik vond het knap dat jullie de uitdaging aandurfden alhoewel ik ook mijn twijfels heb gehad bij het zien van het vele werk wat in het verschiet lag en de hierbij behorende kosten.
Het is jammer wanneer niet alles loopt zoals je hebt gepland vooral als de gezondheid ook nog eens parten speelt.
Als wij een auto hadden gehad en de mogelijkheid deed zich voor was ik je graag komen helpen in de vorm van handen uit de mouwen steken.
unita is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 22-03-08, 16:41   #357
Actief Lid

sandra66's avatar

Nationaliteit:
Beste Corrie en Jan,
Jammer om te moeten lezen dat het jullie (waarschijnlijk) niet gaat lukken om een zonniger toekomst op te bouwen in Tsjechie.
Ik weet hoe het voelt om je toekomstidealen te moeten bijstellen, alleen ik zit nog in Nederland en had die stap nog niet genomen. Ik hoop dat ik wel naar CZ kan over een paar jaar (met bijgestelde idealen zoals ik eerder schreef).
Ik wens jullie alle sterkte (jullie hebben elkaar gelukkig) van de wereld...

Dikke knuffel, Sandra

Nb. als ik al ik CZ had gewoond had ik met alle liefde Fly op komen halen...mijn eigen border heb ik op bijna 16-jarige leeftijd afgelopen oktober moeten laten inslapen...maar om zo'n jonge hond nu op een bovenwoning te plaatsen terwijl deze de vrijheid is gewend....suc6 met het vinden van een nieuw baasje. Dat gaat vast wel lukken; border collies zijn gewild !
sandra66 is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 24-03-08, 21:10   #358
Super Lid

Lina's avatar

Nationaliteit:
Jan en Corrie, erg jammer dat jullie droom niet is geworden wat jullie gehoopt hebben. Een illusie armer maar wel een héle ervaring rijker, ik weet het, je koopt er helemaal niets voor, maar dat neemt niemand jullie af.
Lina is online now   Bericht citeren in antwoord
Oud 25-03-08, 15:04   #359
Actief Lid

Riannah's avatar

Nationaliteit:
Jan en Corrie, was zonde dat dit nou zo moet aflopen.
Het leek allemaal wel goed te gaan. maar zoals iedereen al zegt, jullie zijn wel een ervaring rijker. ik heb nog steeds bewondering voor jullie, hoe jullie het hebben aangepakt.
veel sterkte en succes met het volgende avontuur!
Riannah is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 28-03-08, 16:10   #360
Lid

Corrie en Jan's avatar

Nationaliteit:
Het boek is uit!!!

Graag willen wij iedereen laten weten dat het boek waarover wij eerdere hebben gehad eindelijk in de boekhandel ligt.
Samen met 12 andere verhalen in een leuk handzaam boek.
Willen jullie het ook lezen....te koop ook via bol.com
voor meer informatie zie de website van de journaliste: http://www.tinekezwijgers.nl/ikvertrek.html

Heel veel lees plezier!!!
Corrie en Jan is offline   Bericht citeren in antwoord
Antwoord

Onderwerp-opties

Berichtregels