het Tsjechisch Forum
Voorpagina - Forums - Fotogalerij - FAQ - Registreren
Registreren FAQ Ledenlijst Agenda Zoeken Berichten van vandaag Alle berichten als gelezen markeren

Antwoord

Onderwerp-opties
Oud 21-03-08, 17:04   #321
Forum Freak

Esthertje's avatar

Nationaliteit:
Ik vind het heel vervelend te horen dat het zo slecht gaat dat ze de boerderij zelfs al officieel te koop hebben staan. Tjonge jonge, jammer hoor. Ik wens ze heel veel sterkte en succes met verdere, eventueel andere plannen, kun je hier nog iets vertellen, Stardust, over hoe het nu verder zal gaan ?
Esthertje is online now   Bericht citeren in antwoord
Oud 21-03-08, 17:06   #322
Sas
Super Lid

Nationaliteit:
Nou misschien kunnen Corrie en Jan dat zelf doen want volgens mij zag ik ze toenstraks online. (of zijn dit een andere Corrie en Jan)?
Sas is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 21-03-08, 17:07   #323
Actief Lid

Nationaliteit:
je kunt op hun website kijken onder nieuwsboek
dutch is online now   Bericht citeren in antwoord
Oud 21-03-08, 17:08   #324
Sas
Super Lid

Nationaliteit:
Nou als ik daarvoor moet kijken op hun site dan vraag ik mij af waarom deze hele topic gestart is. Ze kunnen dan zelf toch ook wel reageren.
Oud 21-03-08, 17:10   #325
Actief Lid

Nationaliteit:
dutch is online now   Bericht citeren in antwoord
Oud 21-03-08, 17:16   #326
Actief Lid

C.Berendse's avatar

Nationaliteit:
Weet je dat ik een heel naar gevoel aan dit topic overhoud?
Ik heb de tv uitzending ook gezien en het is vreslijk wat die mensen is overkomen, je droomt van een toekomst in Tsjechië, werken in een eigen bedrijf met de kinderen en dan na maanden van keihard sappelen en allerlei problemen spat de droom uit elkaar. Ik denk niet dat zij in de stemming zijn om zelf te reageren en ik wens hen heel veel sterkte toe de komende tijd.
C.Berendse is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 21-03-08, 17:20   #327
Sas
Super Lid

Nationaliteit:
Oooh begrijp mij niet verkeerd. Ik vind het ook verschrikkelijk voor ze. Ik weet precies wat er aan vast hangt, dit omdat wij zelf ook een bedrijf hebben. Geen inkomsten geen leven. En als er een tijd niets binnenkomt kan er heel wat stuk gaan. Zowel zakelijk als prive gezien. Maar daarom kan iemand nog wel reageren en anders zekers de persoon wel die deze topic gestart is.
Oud 21-03-08, 17:20   #328
Forum Freak

Esthertje's avatar

Nationaliteit:
Ja dat wenst iedereen ze toe, denk ik. Misschien had Stardust dit wat helderder en direkter naar voren kunnen brengen ipv vragen om steun (sommigen dachten dat het hier om geld of handarbeid ging) en als het straks wat beter gaat met Corrie en Jan en ze weten hoe nu verder, misschien kunnen ze dan hier hun verhaal vertellen, want ja hoe rot het ook is, hier kunnen ook een hoop mensen wat van leren, maar voor nu hebben ze inderdaad veel sterkte nodig
Esthertje is online now   Bericht citeren in antwoord
Oud 21-03-08, 18:51   #329
Lid

Corrie en Jan's avatar

Nationaliteit:
Ahoi allemaal,

Ik wil Hetty en Peter bedanken voor hun betrokkenheid bij onze situatie.
Vanzelfsprekend zijn we zelf verantwoordelijk voor de keuze's die we hebben gemaakt en het gevolg hiervan. We hebben ons laten leiden door het geweldige gevoel dat we kregen bij het zien van de boerderij en zijn dit avontuur aangegaan gebaseerd op een optimistische kijk op deze kans.
Er zijn vele factoren geweest die ons hebben tegengewerkt, ook dit was gedeeltelijk te verwachten, maar de onverwachte zaken zoals Corrie's hernia en financiele tegenslag zijn doorslaggevend geweest.
We zijn nu op een punt aangekomen dat we de beslissing zelf hebben kunnen nemen, en niet de bank.
Nu moeten we proberen de schade te beperken om een zo goed mogelijke herstart te kunnen maken in Nederland. Het kan namelijk wel even duren voordat de boerderij verkocht wordt, dus tot die tijd gaan we gewoon door. In april komt de filmploeg weer van Ik
Vertrek en een persgroep van de TROS en de Telegraaf.
Als ons verhaal kan bijdragen tot het maken van de juiste keuze bij andere avonturiers dan nodigen wij hen uit voor een goed gesprek.
Nogmaals, we hebben geen seconde spijt van de keuzes die we hebben gemaakt, en hebben een unieke ervaring beleefd.
Het is een moeilijke en emotionele keuze geweest om te stoppen, en het heeft ons in een onzekere positie gebracht, wij blijven echter positief en hopen dat jullie dat ook blijven.
Groetjes van Jan en Corrie.
Corrie en Jan is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 21-03-08, 18:57   #330
Actief Lid

unita's avatar

Nationaliteit:
Corrie en Jan, ik wens jullie heel veel sterkte toe!
Ik heb net jullie site bekeken en al het nieuws gelezen. Ik wens Corrie beterschap met haar rug en hoop met jullie op een wonder.
En anders een snelle verkoop van de boerderij en een goede start in Nederland en dan weer lekker in de omgeving van jullie kinderen.
unita is offline   Bericht citeren in antwoord
Antwoord

Onderwerp-opties

Berichtregels