![]() |
|
|
#305 |
|
Super Lid
|
ik vond het een erg leuke uitzendig, allen jammer dat ze ook nog veel van vorig jaar lieten zien
|
|
|
|
|
|
#306 |
|
Super Lid
|
Ik heb ook alleen de laatste minuut gezien (idd dat stukje waar een meisje vraagt om zout en peper wat opgevat wordt als bord
).Niet dat het er wat mee te maken heeft, maar we hebben hier heel hard gelachen om de ambulance die naar de naturistencamping mocht, met daarin een heel aantal pompiers! Geen personeelstekort daar.... |
|
|
|
|
|
#307 |
|
VIP Lid
|
Mijn berichtje was verloren gegaan met de back-up. Dus nogmaals.
Ik vond het jammer dat de taalproblemen weer zo prominent werden neergezet. Terwijl het eigenlijk een succesverhaal is. Ook de oude klanten zoals schoolklassen , hebben hun weg weer gevonden. Ik neem mijn petje af. Er is als je net een camping opstart ,en dan al periodes vol zit,heb je ook niet erg veel tijd voor Tsjechische les. Het is dan keuzes maken. Ik zag twee heel tevreden mensen. Die hun draai in Tsjechie hebben gevonden. Ik wens jullie een goede voortzetting . En dan na de rustiger tijden weet je vast ook wat peper en zout is in het Tsjechisch. Heel veel succes en geluk, Hilde |
|
|
|
|
|
#308 |
|
Legende
|
Toen ik er deze zomer voorbijgekomen ben was alles zowat volzet. Toch werd ik in de kortste keren van een huisje en het nodige linnen voorzien. Dat je op zulke momenten weinig tijd hebt om nog iets anders te doen kan ik best begrijpen. Ook de volgende morgen was Peter reeds druk in de weer om ook nog een extra lading broodjes op te halen. Dus van s'morgens vroeg tot een stuk in de nacht zijn ze bezig. Ooit komt de tijd wel dat ze een mondje Tsjechisch meespreken. Het komt allemaal goed zegt men wel eens....
|
|
|
|
|
|
#309 |
|
Super Lid
|
Tuurlijk komt het goed. Het opvallendst van het programma vind ik dat bijna alle mensen aangeven dat, als ze alles vantevoren zouden weten, zich misschien zouden bedenken, maar dat ze nu niet meer terugwillen en geen spijt hebben! Dan heb je dus toch de juiste keuze gemaakt. En in de horeca is het nu eenmaal hollen of stilstaan, voor een seizoensbezigheid als een camping runnen geldt dat natuurlijk dubbelop.
|
|
|
|
|
|
#310 |
|
Volwaardig Lid
|
Wij hebben ook gekeken, natuurlijk. Alleen was het in het begin wat verwarrend met die blote mensen er doorheen. Wij vonden het positief dat er beelden van een volle camping werden getoond.
De gerenoveerde appartementen werden echter niet getoond, jammer. De barbecue op het terras met de muziek was ook erg sfeervol Wel veel leuke reacties gekregen op de mail. Na het harde werken is het een goed gevoel dat mensen het hier leuk vinden. ![]() |
|
|
|