![]() |
|
|
#22 |
|
Actief Lid
|
Ik heb erg genoten van de uitzending.
Heb gelijk weer zin om naar tsjechie te gaan. Ik wens jullie veel succes. Vraagje trouwens: welk of wat voor programma/cd gebruikte je om tsjechies te leren op je computer ( ik zag dit in de uitzending) Groetjes Sylvia |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Forum Freak
|
De babylonische spraakverwarringen af en toe waren leuk om tegen aan te kijken, nu kon iemand dat corrigeren, dat lukt normaal dus niet!!
Het ziet er nu al goed uit voor de tijd die jullie er aan hebben kunnen besteden. Ik wens jullie heel veel plezier en voorspoed op deze camping, we komen vast eens langs!!! |
|
|
|
|
|
#25 | |
|
Moderator
|
Citaat:
*geintje* |
|
|
|
|
|
|
#27 | |
|
VIP Lid
|
Citaat:
Ik ken dat programma om tsjechisch te leren ook niet, maar ik denk dat je, als je dat helemaal volgt, best een aardig dagelijks mondje tsjechisch kunt leren. Dat zij daarvoor geen tijd hadden (of namen) is een andere zaak. Ik zou zonder enige basis-kennis van het tsjechisch nooit aan zo'n avontuur zijn begonnen, maar dat is hun zaak. Ik doe het via de weg van de grammatica, maar kan na 3 jaar nog maar heel beperkt tsjechisch spreken en al helemaal geen bal verstaan. Dus: Ieder zijn eigen manier van leren en geen oneigenlijke kritiek, a.u.b. Keesi |
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Forum Freak
|
Maar Keesi, Punk schrijft er toch onderaan dat het een geintje is!!
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Moderator
|
Ja, in verdomd kleine lettertjes. En die lachende smilie zie je ook makkelijk over het hoofd...
![]() |
|
|
|