het Tsjechisch Forum
Voorpagina - Forums - Fotogalerij - FAQ - Registreren
Registreren FAQ Ledenlijst Agenda Zoeken Berichten van vandaag Alle berichten als gelezen markeren

Antwoord

Onderwerp-opties
Oud 14-10-07, 11:39   #261
VIP Lid

Nationaliteit:
Corrie en Jan, je hebt in ieder geval doorgezet, en met een beetje marketing kan het best wel wat worden.
6 Ha is 60000m² is tenslotte 60000 euro blijft 80000 over voor de gebouwen inderdaad een beetje veel .
maar als je dit bedrijfsmatig splitst kun je dit in de loop der jaren weer uit je s.r.o. trekken.
ik kan het niet vaak genoeg zeggen maar als je iets wilt doen en zeker als boer moet je de taal kennen. de europese regelgeving wordt iedere dag meer toegepast.subsidies etc.
en de tjech overleeft door creatief te zijn. er is hier tenslotte geen sociaal vangnet.
succes
curious is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 14-10-07, 11:55   #262
Super Lid

Tabe's avatar

Nationaliteit:
Citaat:
Corrie en Jan schreef:
Bericht bekijken
Tabe, ik begrijp je standpunt.

Natuurlijk zijn wij met te weinig geld de grens overgegaan.
............
Ik ben het absoluut niet eens met dat het in het echt alles er erger uit ziet.
.........
En eerlijk gezegd......als ik vantevoren alles wist en weet, ........

Dan koop ik hier wel een klein huisje of zo!!! De magie van dit land en deze boerderij.........ach ik hoef jullie niets te vertellen????
Jullie zijn ook betoverd!!

Mijn aandeel in dit topic heb ik algemeen gehouden en dus niet specifiek op jullie situatie. Kan me wel voorstellen dat je je er in herkent.

Zelf heb ik geen opmerkingen gemaakt over de toestand van jullie onderneming. Dat is gewoon hoe jullie het zelf ervaren. Laat een ander maar kletsen. Trek je eigen plan, zoals jullie nu ook al deden. En als je alles van te voren wist?....

En je hebt gelijk, Ook wij zijn betoverd. En dat neemt niemand van je af. Als we eens in de buurt zijn komen we vast langs.
Succes en koppie op.
Tabe
Tabe is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 15-10-07, 19:01   #263
Actief Lid

Lubnik's avatar

Nationaliteit:
Citaat:
curious schreef:
Bericht bekijken
6 Ha is 60000m² is tenslotte 60000 euro blijft 80000 over voor de gebouwen inderdaad een beetje veel .
60000 euro voor 6 ha akkerbouwgrond dat is 10000 euro/ha is dat niet een beetje veel
Lubnik is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 15-10-07, 19:08   #264
Actief Lid

Yvonne Roelofsen's avatar

Nationaliteit:
wij hebben de uitzending ook gezien en waren onder de indruk van jullie doorzettingsvermogen en als jullie er tevreden mee zijn dan is dat toch goed lijkt me en als jullie de naam van jullie makelaar niet willen vrijgeven is dat jullie goed recht.

julie hebben wat jullie willen wat wil een mens nog meer en wat andere mensen er van vinden daar zou ik me inderdaad niet al te veel van aantrekken.

ron en von

Laatst aangepast door Yvonne Roelofsen; 15-10-07 om 19:14.
Yvonne Roelofsen is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 15-10-07, 19:25   #265
Actief Lid

Lubnik's avatar

Nationaliteit:
Op het andere forum staat een stuk over Corrie en Jan en over EKRK
Lubnik is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 15-10-07, 19:27   #266
VIP Lid

feertje22's avatar

Nationaliteit:
Thanks Lubnik,

Maar eh... wordt dat zo niet erg verwarend? Ik denk dat ik daar maar weg blijf als poster want straks weet ik echt niet meer wat ik waar gepost heb.

OFF TOPIC

De site wordt beheerd en gecontroleerd door een zekere Robert van chechbizz.. Hoe onafhankelijk ben je dan als site???

Zal er wel eens gaan rondneuzen en dan zie ik het wel.
feertje22 is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 15-10-07, 19:33   #267
Forum Freak

Corrie's avatar

Nationaliteit:
Ik ga dit nu even in alle openheid zeggen, als het niet goed is wordt het vanzelf door een moderator verwijderd.

Dat "andere" forum is van Robert Olierook, de eigenaar van "RK CzechBizz" . Hij is weggestuurd bij elk forum dat ik ken, bij sommige zelfs twee keer.
Bekijk zijn forum zo neutraal mogelijk en ook dan zul je ontdekken dat meer dan de helft van Robert zelf is en dat hij andere makelaars zeer hard aanpakt.
Ik ben nog niet weggestuurd bij hem maar het scheelde niet veel, daardoor kom ik er eigenlijk niet meer, buitendien post er verder bijna niemand.
Corrie is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 15-10-07, 19:40   #268
VIP Lid

feertje22's avatar

Nationaliteit:
yep heb ik ondertussen ook al gezien.
Ik weet genoeg
feertje22 is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 15-10-07, 19:43   #269
Actief Lid

Yvonne Roelofsen's avatar

Nationaliteit:
Citaat:
feertje22 schreef:
Bericht bekijken
De site wordt beheerd en gecontroleerd door een zekere Robert van chechbizz.. Hoe onafhankelijk ben je dan als site?
ja dat is altijd ook een van mijn punten geweest, hoe objectief ben je dan het tegenargument is dat wij geen verstand van zaken hebben en dus niet over andere makelaars kunnen oordelen...

dus als ik bij de kwitfit ben geweest en ik ben niet tevreden dan kan ik niet klagen want ik ben geen monteur.. iets van die strekking. eigenlijk kan je nooit ergens over klagen alleen als je hetzelfde beroep uitoefent als diegene over wiens dienst je klaagt..

ik heb het stuk gelezen en het is hoofdzakelijk gebaseerd op de VERONDERSTELLING dat het echtpaar geen (of onvoldoende) voorlichting heeft gekregen van de desbetreffende makelaar en op de VERONDERSTELLING dat het een debacle gaat worden (er wordt zelfs alvast een complete omzet berekening gemaakt...)en het gaat geheel voorbij aan de wens van het echtpaar om de naam van de makelaar niet bekend te maken en men besluit met de conclusie dat het, op basis van deze VERONDERSTELLINGEN gerechtvaardigd is om desbetreffende makelaar "aan de schandpaal te nagelen" of woorden van die strekking. zover ik weet is de schrijver van het stuk niet bij de aankoop betrokken geweest en noch heeft hij contact met het echtpaar gehad... dus wie is hij om op basis van derden informatie aanklager, rechter en beul te zijn.....

in 1 van de berichten op dit forum stelt het echtpaar zelf:

dat de makelaar het maar een "doldrieste onderneming vond".

er is dus blijkbaar wel voorlichting geweest en wellicht te weinig dat kan ik niet beoordelen maar als mensen nu zelf zoiets willen...

wanneer het echtpaar ZELF niet tevreden zou zijn en haar grieven had geuit op welk forum dan ook dan was het iets anders geweest, in mijn ogen. nu komt het op me over als collegaatjepesten.

ron
Yvonne Roelofsen is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 17-10-07, 11:32   #270
Super Lid

Maria's avatar

Ik heb 't stuk van meneer "jong zijn is jong denken" ook gelezen.
Makkelijk om van iemands verhaal een probleem te maken (die dat zelf helemaal niet zo ervaart) en er dan reclame voor jezelf om heen te bouwen. Iets last van narcistische trekjes? Voor mij anti-reclame.

Een goede naam opbouwen doe je op eigen kracht, en niet door het afbranden van anderen.

Maar "wij van dit forum" begrijpen het geloof ik niet goed...
Maria is offline   Bericht citeren in antwoord
Antwoord

Onderwerp-opties

Berichtregels