![]() |
|
|
#221 |
|
Actief Lid
|
Wij konden helaas niet kijken, maar hebben het opgenomen. Omdat we vandaag (tegen 15.00 uur ) weggaan naar tsjechie hadden we teveel visite om er rustig bij tegaan zitten en luisteren. Maar asl we even tijd hebben vandaag........................................... ..
De reactie zijn allemaal ![]() |
|
|
|
|
|
#222 |
|
VIP Lid
|
heel knap wat jullie gedaan hebben. wij hebben zelf een 2e huisje zo'n 25 km van Luze. en we willen over zo'n jaar of 5 zelf ook in Tsjechie gaan wonen en werken. we komen zeker een keertje langs!
succes verder! |
|
|
|
|
|
#223 | |
|
VIP Lid
|
Citaat:
dat vond ik er erg leuk uitzien. het is wel jammer dat ze inderdaad weinig lieten zien van de omgeving. ook is helemaal niet verteld waar de camping/appartementen eigenlijk te vinden zijn. dat deden ze in andere afleveringen toch wel? Laatst aangepast door Josef; 12-10-07 om 11:18. Reden: aanvulling |
|
|
|
|
|
|
#224 |
|
VIP Lid
|
In ieder geval is de warmte binnen jullie gezin overgekomen.
iets om trots op te zijn. Ik ben wel benieuwd hoe het met jullie tsjechisch gaat. Hilde |
|
|
|
|
|
#225 |
|
Nieuw Lid
|
wij hebben ook gekeken
en het was idd allemaal positief hier werd zelfs gezegt van "ooooo dat wil ik ook wel " hahah er was al eens een keer gesproken over het kopen van een huis in Tsjechie........en ik denk dat het er nu ook wel aan zit te komen Corrie en Jan ik vond het geweldig om te zien hoe jullie je toekomst willen gaan indelen ik wens jullie dan ook heel veel succes met de verdere verbouwing en dat jullie camping maar goed mag lopen...... en misschien komen wij wel een keer langs ![]() |
|
|
|
|
|
#226 |
|
Volwaardig Lid
|
De uitzending die we samen hebben bekeken gisteren was geweldig, jullie komen er echt goed in uit, ook de start in de "oude" situatie naar het nieuwe 1e appartement, gaf een goed beeld van wat er allemaal al gebeurt is. Nu maar hopen op een milde winter en een goede verhuur volgend jaar. Over bekendheid hoef je nu niet meer in te zitten, aan het aantal reacties te zien in het gastenboek van jullie website en die van de Tros.
Helaas komt onze uitzending niet in oktober 2007 op tv, maar is het verzet naar het voorjaar 2008. Tot gauw. Laatst aangepast door Stardust; 12-10-07 om 16:13. Reden: geen |
|
|
|
|
|
#227 |
|
Volwaardig Lid
|
Het is erg druk geweest deze zomer, we hebben zelfs helemaal vol gestaan, je gelooft het niet. De openingszin was steevast "we hebben jullie bij IK VERTREK op tv gezien en dachten we gaan eens langs" . Dus een camping vol met Nederlanders, niks oefenen in het Tsjechies. Gewoon Nederlands praten, sommige mensen waren verrast dat ze in het Ned. werden aangesproken en vonden het erg makkelijk. Nu zijn we weer verder gegaan met klussen, de appartementen moeten nu echt af.
De Tros is wel weer wezen opnemen deze zomer en we zouden in oktober op tv zijn, helaas werd het verzet naar het voorjaar 2008. Wel hebben we onze vrienden Jan en Corrie Hoek deze week op tv gevolgd, zij zijn ook al aardig op weg met hun boerderij. Regelmatig gaan we even kijken en helpen dan mee. Zo komen hier ook vaak Nederlanders met ook "iets" in Tsjechië, die komen kijken hoe we het doen. Zo hebben we ook "Freddy" ontmoet, hij heeft hier overnacht. Deze periode is ook de tijd om onze cursus Tsjechies weer op te pakken. ![]() |
|
|
|
|
|
#228 |
|
Forum Freak
|
Dat is voor jullie toch beter ivm de camping. Als ze het uit zenden net voordat de camping weer opengaat voor het seizoen, is dat voor jullie een stuk gunstiger, denk ik zo! Groetjes en veel succes.
|
|
|
|
|
|
#229 |
|
Volwaardig Lid
|
Esthertje, je hebt wel gelijk denk ik, maar veel mensen waren al op de hoogte, vooral de kinderen die toen op de camping stonden en natuurlijk ook voor de camera wilden. Daar is het wel een teleurstelling voor. De vorige opnamen zijn in september 2006 uitgezonden en zie hoe vol we waren.
![]() Laatst aangepast door Stardust; 12-10-07 om 18:23. |
|
|
|
|
|
#230 |
|
Forum Freak
|
Nou, dan kun je wel alvast gaan uitbreiden, als het nu wordt uitgezonden in het voorjaar!
Nee hoor, ik snap je wel, als iedereen erop rekent, is het jammer dat het uitgesteld wordt. Maar uitstel is geen afstel in dit geval toch en let maar op mijn woorden, sterrevus druk van de zomer gaan jullie het hebben! ![]() |
|
|
|