![]() |
|
|
#212 |
|
Actief Lid
|
leuke uitzending.
wel een groot risico zoiets blind te kopen. maar er is best wel iets van te maken. en als de camping eenmaal loopt zul je gezien de investering best wel een goed leven hebben. maar ik zou iedereen aanraden eerst een tijdje in cz te wonen zonder iets te kopen. krijg je een beter gevoel wat alles kost. ook hoe het werkt met financi urad,vergunningen etc. en over makelaars tja , vertrouwen is goed controle is beter. veel succes |
|
|
|
|
|
#213 |
|
Lid
|
Hartsikke leuk, die positieve reacties.
Wij hebben het echt niet blind gekocht, maar niet gezien dat het stukwerk zo slecht was. We hebben het eind oktober gekocht en kwamen er begin maart. Dus een winter niet gestookt!!! Niet gerepareert, dus er was veeeellllll meer af dan waar wij op rekenden. De boerderij is groot, veel gebouwen en ik vind eerlijk gezegd dat de boerderij in slechtere staat overkomt als dat hij in werkelijkheid is. We hebben er 2 grote stukken grond bij. Veel inventaris, waaronder veel antiek gereedschap, paard getrokken en ook wat aangedreven moet worden door een oude motor. Helaas is dat niet in beeld gebracht. Dus Lubnik, we hebben veel meer gezegd daarover, wat niet is uitgezonden. We hebben echt navraag gedaan over de verkoopwaarde van de boerderij. We hebben ook voor de hypotheek de boerderij moeten laten taxeren en is zelfs iets hoger getaxeerd. Het is voor ons heel moeilijk te bepalen of het te duur was of niet. Vergeleken met andere panden op het internet viel het wel mee. Maar het maakt ons niets meer uit!!! We zijn er blij mee en dat is wat het belangrijkste is. Ik ga niet negatief doen over onze makelaar, dus ik zeg niet wie het is geweest. Dat komt wel in een persoonlijk gesprek, dan kan er ook niets uit zijn verband worden getrokken. Iedereen is van harte welkom met vragen, wij zullen ze open en eerlijk beantwoorden. De koffie staat klaar en ik zal als je van te voren belt, appeltaart bakken met de appels uit eigen tuin. Vitame Vas |
|
|
|
|
|
#214 |
|
Forum Freak
|
Nou, ik ben er voor gaan zitten en heb genoten van jullie! Knap zoals jullie er wat van maken, het doen met de dingen die je hebt en tevreden zijn. Ik dacht even;"hoe gaan jullie het voor elkaar krijgen om zo snel gasten te ontvangen?", maar het is gelukt! Lukt de taal een beetje?
Oh, ik heb vreselijk gelachen om de schaapjes! Ik wens jullie het allerbeste met alles en misschien tot ziens!! |
|
|
|
|
|
#215 |
|
VIP Lid
|
Ik heb alleen de laatste 40 minuten van de uitzending gezien, maar ik heb er een positief gevoel aan over gehouden.
Tsja, dan vallen die verbouwingen toch steeds weer tegen ondanks tsjechische prijzen. Maar ik hoop, dat jullie het financieel redden. We komen langs, dat beloof ik (we komen AAN, bedoel ik) Succes. Kees(i). |
|
|
|
|
|
#216 |
|
Nieuw Lid
|
Wij vonden het een mooie uitzending,en begrijpen dat jij Corrie helemaal van de winter alleen bent om de alles te runnen.(petje af)
Jammer genoeg hebben wij weinig van de mooie uitzichten van het mooie landschap van Tsjechië gezien en het mooie plein van Olomouc. En de oude auto's die ze laten zien zijn er niet zo heel veel meer van. Wij zien hier ook de mooiste nieuwe auto"s rijden en alle auto's worden elke twee jaar gekeurd. Al met al kunnen ze wel wat positievere beelden laten zien van het mooie Tsjechië. |
|
|
|
|
|
#218 |
|
Super Lid
|
Wát een oplichters zeg!! GRAPJE!
Ik vond het een erg leuke uitzending, waar het verhaal verteld werd van een warm gezin wat gezamenlijk gaat voor een nieuw leven. Idd komt er dan heel wat op je pad, maar jullie staan er ontzéttend positief in! Knap hoor, om zo optimistisch te blijven terwijl er genoeg tegen zit. Echt een voorbeeld van een halfvol glas ipv halfleeg... (hoeveel ballonnetjes heb je opgelaten Corrie? ).Nog veel succes daar gewenst! Het komt allemaal goed. Nog even terugkomend op het verhaal van de vorige Tsjechiegangers die in Spanje uitkwamen. De aflevering van gisteren was dus totaal niet als sensatieverhaal gebracht, waarom schermen zij daar dan wel mee? Dit zet hun verhaal toch weer even in een ander daglicht. |
|
|
|
|
|
#219 |
|
Actief Lid
|
Leuke uitzending hoor. We hebben er van genoten. En wat kan jullie het schelen als je er misschien teveel voor hebt betaald. Het gaat er toch om dat jullie er gelukkig zijn en dat is onbetaalbaar!!!
Het gaat absoluut allemaal goed komen voor jullie. Ik wens jullie alle succes van de wereld!! ![]() |
|
|
|
|
|
#220 |
|
Ik heb met open mond gekeken.
Dat je glimlachend en positief door zo een enorme bende stapt, petje af. Laten we eerlijk zijn, het was toch een redelijke bouwval. En zeker door het niet stoken holt een gebouw achteruit. En het tijdelijk gescheiden zijn om geld te verdienen in Nederland, wie doet ze dat na? Ik vind het knap, heel knap dat je zo iets aan durft en, ik weet het zeker, tot een goed resultaat brengt. Ik hoop van harte dat jullie in goede gezondheid juliie leven daar leven. Groet van een buigende Kukel. |
|
|
|
|