![]() |
|
|
#181 |
|
Volwaardig Lid
|
vast wel...www.uitzendinggemist.nl een geweldige site!! En dat is voor straks inderdaad balen.....maar wat betreft prisonbreak, geweldige serie.....Jorik heeft hem geloof alweer gedownload!!!
![]() |
|
|
|
|
|
#182 | |
|
Actief Lid
|
Citaat:
Je zal het zien,zijn we ergens anders begint het mobieltje de herinnering weer te geven.... Ik denk dat ik het programma maar instel op de video Groet, Doni |
|
|
|
|
|
|
#183 |
|
Actief Lid
|
|
|
|
|
|
|
#184 |
|
Volwaardig Lid
|
|
|
|
|
|
|
#185 |
|
Lid
|
We zijn benieuwd
Hallo forumleden,
Hier weer een berichtje van mij. Onze uitzending vind gewoon plaats op de 11de. Jan zit in Nederland en heeft op tip van een van zijn klanten de gidsen in de supermarkt doorgebladerd. De televiesier heeft een rare omschrijving van onze aflevering. het begint leuk, maar dan .....een zwaar verwaarloosde boerderij, de koeien zijn schaars en de tsjechische meiden niet te verstaan. Nou leuk is dat......onze boerderij is in een goede staat, met zijn mankementjes, maar mag dat na 100 jaar. Het heeft 3 jaar leeggestaan en de erfgenaam heeft niet veel tijd gehad voor een en ander te zorgen. Voor koeien hebben wij nog geen tijd en de tsjechische meiden spreken wel engels, maar het probleem is dat ze allemaal al een vriendje hebben. Ik heb al een mailtje naar de Redactie van Stokvis producties gestuurd met de vraag of hun dat verhaaltje erbij maken. Verdorie het lijkt wel sensatie tv i.p.v. een reality serie. Dus lieve mensen, bedenk je goed dat wij iets van 100 draaiuren achter de rug hebben waar zij 50 minuten van uitzenden. Hun schrijven ook het verhaal voor de voiceover. Hun bepalen hoe ze je neer zetten. Wat achter de schermen gebeurt dat krijgen jullie niet te zien. Ik heb de uitzending ook niet te zien gekregen, je staat je rechten af, je hebt totaal geen inspraak. Ik wens jullie heel veel kijkplezier en Hetty en Peter Jordaan komen gezellig met mij mee kijken. Hun uitzending is verplaats naar het voorjaar, maar dat vinden ze niet zo heel erg. Dus dit verhaal geld ook voor Berry en zijn vrouw en kinderen. Oordeel niet te snel, je weet niet alles!!! |
|
|
|
|
|
#186 |
|
Actief Lid
|
We kijken en oordelen zelf wel, daar hebben we Stokvis niet voor nodig.
Jullie hebben al veel gedaan en dat gaat ook de komende jaren gewoon door. Jullie moeten hard werken en veel afzien, maar het resultaat zal super zijn!!! Veel succes en maak er wat van!!! Groet, Doni ![]() |
|
|
|
|
|
#187 |
|
Actief Lid
|
Ik ga in ieder geval kijken. Zoals bekend knippen ze veel in zo'n uitzending en de mensen willen sensatie zien. Daarom wordt zoiets ook gemaakt. Kijk maar naar het stel dat met twee kinderen naar Spanje ging. We hebben allemaal ons oordeel klaar en achteraf blijkt weer eens dat een ander mans boeken moeilijk te lezen zijn.
Gelukkig weten de meeste leden van het Tsjechische Forum dat jullie keihard werken en nadat ze jou bericht hebben gelezen weten ze in ieder geval hoe het echt is en anders gaan ze maar ff op jullie site kijken. Dat zegt ook genoeg. Veel plezier met het werk en hou je taai ![]() |
|
|
|
|
|
#188 |
|
Super Lid
|
Hé, wie weet wordt het wel een heel positief verhaal! Beginnen ze met een negatieve blik in de omschrijving (om kijkers te trekken) en eindigt het super! Kom op jongens! We zullen zien en onze reactie hier neerzetten, haha!
|
|
|
|
|
|
#189 |
|
Actief Lid
|
Ja, ik heb ook te snel geoordeeld in het geval van het Spaanse stel. Dus heb weer geleerd niet te snel te oordelen. Het is inderdaad soms lastig om de waarheid te achterhalen als je maar eenzijdige info krijgt. Ben benieuwd naar jullie verhaal op tv en daarna jullie oordeel over de uitzending. In iedergeval succes en blijf altijd positief. Ooit wordt jullie harde werken beloont. ![]() |
|
|
|
|
|
#190 | |
|
Forum Freak
|
Citaat:
Het enige wat ik nu gehoord heb is het verhaal van de man zelf die toch echt gewoon weggelopen is voor zijn verantwoordelijkheid hier in Nederland. Ik geloof heus wel dat het mogelijk is dat het niet zijn schuld was dat hij falliet ging, maar weglopen is dan toch een heel ander verhaal!!! Het verhaal van Jan en Corrie ben ik heel benieuwd naar, dat wordt zeker weten een heel ander soort verhaal!! Ik kijk donderdag zeker. |
|
|
|
|