![]() |
|
|
#161 |
|
Super Lid
|
Wat leuk dat jullie zelf reageren en nog leuker om het verhaal eens uit jullie "mond" te horen! Nogmaals heel veel suc6 en wie gelooft in zichzelf die komt er wel!
![]() |
|
|
|
|
|
#163 |
|
Volwaardig Lid
|
Zeker leuk om het van jullie zelf te horen. De mooiste opmerking vond ik in het programma was van juliie zoon, die zei : en pap heb je die mensen gelukkig kunnen maken? Dat vond ik echt zo'n lieve vraag.....en ik ben dus blij te horen dat jullie er ook gelukkig zijn. Veel plezier met alles en sterkte met het leren van de taal en troost je; Tsjechisch is nog moeilijker!!!!!
|
|
|
|
|
|
#164 |
|
Nieuw Lid
|
Dit onderwerp had ik nog niet gevolgd en begon vrolijk bij het eerste bericht. Gaandeweg veranderd het onderwerp enigszins. De uitzending waarover wordt gesproken kan ik helaas nog niet terug zien, maar ga ik zeker doen. Afgaande op de reacties zie ik een tragiek in het hele verhaal. Ook al heb je het dan niet allemaal niet helemaal goed gedaan. Opnieuw beginnen is een zware opdracht en juist van de fouten die je hebt gemaakt kun je leren. Het belangrijkste vind ik zelf om eerlijk te blijven. Juist dat laatste vind ik wel terug in het verhaal van Berry. Daarom geef ik hem het voordeel van de twijfel. Daarom leuk om te vernemen dat het goed gaat.
|
|
|
|
|
|
#165 |
|
Super Lid
|
Ook ik ben blij dat jullie even gereageerd hebben.
Ik weet zelf van dichtbij dat je behoorlijk in de problemen kunt komen als klanten de rekeningen niet betalen. Het ga jullie goed. |
|
|
|
|
|
#166 |
|
Actief Lid
|
Wat een tv uitzending al niet kan doen, positief of negatief.
Petje af voor deze familie, dat ze niet bij de pakken neer gaan zitten. Een nieuw bestaan is prachtig, spreek ik uit ervaring maar je moet er wel het lef voor hebben en zeker met kinderen. Ik wens jullie alle sukses en vind het leuk om te lezen dat het goed gaat. |
|
|
|
|
|
#167 |
|
Actief Lid
|
Berry, petje af.
nadat ik die bewuste uitzending had gezien had ik zo mijn bedenkingen. maar jouw reactie is echt TOP. Van andere "makelaars" heb ik heftigere reactie gezien op uitlatingen over hun handels wijze. In jouw reactie zie ik een daadkrachtig persoon, die ondanks alle shit zijn rug rechthoud en die kansen pakt die voorbij komen. veel geluk in spanje. enne stuur wat zon hierheen. word niet goed van die zeik regen hier rene Laatst aangepast door perun; 26-09-07 om 20:38. Reden: typen is moeilijk :P |
|
|
|
|
|
#168 |
|
Forum Freak
|
Berry, wat fijn dat je gereageerd hebt. Nu weet iedereen hoe het echt in elkaar zit. Heerlijk om te horen dat het goed gaat met jullie! Ga zo door en blijf genieten. Heel veel succes verder. Blijf geloven in jezelf !
|
|
|
|
|
|
#169 |
|
Super Lid
|
De heer Schut is verkoper en heeft een eigen bedrijf, hij heeft dus positieve publiciteit nodig. M.i. zijn er nog steeds allerlei "losse draadjes" die wij nooit te weten zullen komen, maar ik denk niet dat "wij nu weten hoe het echt in elkaar zit"...
|
|
|
|
|
|
#170 |
|
Actief Lid
|
Maria ik ben het met jou eens. We zullen het nooit precies weten allemaal. Misschien maar goed ook. Ik vind het gewoon heel vervelend voor de eerlijke en oprechte mensen die door de hele situatie benadeeld zijn.
|
|
|
|