![]() |
|
|
#141 |
|
Forum Freak
|
Ik ben blij te horen dat het goed met ze gaat, zeker voor vrouw en kinderen ben ik daar blij om!!
|
|
|
|
|
|
#143 | |
|
Super Lid
|
Citaat:
De Tros heeft niet eens een waardeoordeel gehecht aan de vlucht zonder paspoort van deze familie, dat hebben wij zelf er allemaal bijbedacht. Omdat de mensen nu zelf zeggen dat het goed gaat en dat ze gelukkig zijn wordt hen ineens succes gewenst? Nou, niet door mij. Ik denk dat zij in NL heel veel ellende hebben achtergelaten, misschien ook wel "derden" aan schulden geholpen. Als er niets aan de hand is vertrek je niet zonder paspoort in de winter met 3 kinderen in een caravan voor een maandenlange rondreis door Europa. Als het allemaal gepland was hadden ze ook allang een bestemming gekozen en een middel tot bestaan, ipv nu toevallig tegen een makelaardij aanlopen en denken dat je dat ook wel kunt. De eerste de beste koper, die zich heeft voorbereid op het kopen van OG in Spanje, heeft waarschijnlijk meer kennis in huis dan deze meneer. Als ik zo neergezet werd op tv zou ik ook zeggen dat het allemaal zwaar overdreven is en dat ik heeeel gelukkig ben... dream on... |
|
|
|
|
|
|
#144 |
|
Volwaardig Lid
|
Maria,
De reakties op dit forum zijn gebaseerd op de "sfeer" in de documentaire welke door "commerciele" editors gemonteerd is. Ook jouw antwoord is bevooroordeeld op basis van onvolledige informatie. Het is jammer dat mensen (te) snel een mening hebben over een situatie welke men niet (volledig) kent. Als je niet weet hoe daadwerkelijk de rechtsgang in Nederland werkt, niet weet bij wie er dan "veel ellende" is achtergelaten, en niet weet hoe de kinderen het ervaren hebben wie is men dan om publiekelijk een negatieve houding ten toon te spreiden. Ik (her)ken dit fenomeen te goed en vind een aantal reakties erg kortzichtig. Ongeacht het verleden wens ik eenieder het beste en hoop ik dat ze met hun nieuwe leven eventueel oud puin kunnen ruimen. Het leven is niet altijd zo simpel als dat het lijkt. Groet vanuit een nog steeds zonovergoten Tasnovice Natelka |
|
|
|
|
|
#145 |
|
Super Lid
|
Ik vind ook een aantal reacties erg kortzichtig...
![]() |
|
|
|
|
|
#146 |
|
Super Lid
|
Maria, ik ben het meestal wel met je eens, maar deze keer dus niet.
Ik vind ook dat je te snel oordeeld over dingen waar je niet het nodige van weet. Dat je het niet eens bent met dat ze zomaar vertrekken met drie kinderen is iets anders, maar voor de rest weet jij denk ik net zo min als ons, wat er precies aan de hand is geweest. Ik dacht trouwens dat hij niet zonder paspoort vertrokken was, dat hij die terug kreeg voor 'n korte vakantie. |
|
|
|
|
|
#147 |
|
Super Lid
|
Zoals ik zelf op 14 september jl. hier al zei:
Niemand hier heeft kennis van de feiten. Waarom mag je dan wel succes en het beste en veel geluk etc wensen, en niets negatiefs erover zeggen? Tuurlijk Jolanda, de man had, wegens zijn psychische problemen en `hij moest er even uit en kon niet in Nederland blijven want hij werd gek van Nederland` voor een periode van 2 weken zijn paspoort voor een korte, buitenlandse vakantie, terug gekregen. In goed vertrouwen dus, dat hij onmiddellijk beschaamd heeft door er gewoon permanent vandoor te gaan. En daar zal hij zijn redenen wel voor gehad hebben. Ik hou erg van eerlijkheid, en dat zie ik hier niet aan af. De man heeft fouten gemaakt en onttrekt zich aan zijn verantwoordelijkheden, gaat ervandoor met huis en haard. Fijn dat het hen nu goed gaat (omdat er kinderen in het spel zijn gun ik hen dat), maar MIJNS INZIENS zit er een een (behoorlijk) luchtje aan deze zaak. En dat mag ik vinden. Net zoals jullie hen dapper etc. mogen vinden. |
|
|
|
|
|
#149 |
|
Super Lid
|
Tuurlijk mag je dat vinden Maria, ik heb ook nooit gezegd dat dat niet mag, ik zeg alleen dat ik het niet helemaal met je eens ben omdat wij de feiten niet kennen en dan toch menen te oordelen over deze mensen, het enige feit wat we wel wisten is dat hij wel 'n paspoort had, en dat wordt hier af en toe vergeten.
Ik vind het trouwens ook allemaal nogal overtrokken hoor, het is niet zo dat men helemaal niet weet waar deze mensen zich bevinden, als er duidelijkheid komt in de zaak en zij zijn anderen nog wat schuldig kan men dat dus nu nog verhalen op hem, omdat hij nu wederom 'n zaak heeft. En ja, ik hoop dat dat niet het geval zal zijn en wens hen daarom ook heel erg veel succes met hun nieuwe werk en heel veel geluk in hun nieuwe bestaan. |
|
|
|
|
|
#150 |
|
Super Lid
|
|
|
|