het Tsjechisch Forum
Voorpagina - Forums - Fotogalerij - FAQ - Registreren
Registreren FAQ Ledenlijst Agenda Zoeken Berichten van vandaag Alle berichten als gelezen markeren

Antwoord

Onderwerp-opties
Oud 15-09-07, 09:21   #131
Pivonist

Macek's avatar

Nationaliteit:
Laten we nou niet doorschieten, het kan zijn dat deze figuur door onkunde en/of onwetendheid in deze ellende is verzeild geraakt. Maar om hem nu onmiddelijk als crimineel te brandmerken gaat mij wat te ver, het lijkt me eerder een man die "boerenslim" is en dus oliedom. Maar hij heeft gelukkig, in mijn ogen, een domme lieve naïefe vrouw die van hem houdt, ik zou nog geen schoenveters bij hem kopen.
Macek is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 15-09-07, 09:23   #132
Super Lid

jolanda berben's avatar

Nationaliteit:
Wie schiet er hier door?
jolanda berben is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 15-09-07, 10:09   #133
Super Lid

Lina's avatar

Nationaliteit:
Dom en naief is om te vertrekken met een paspoort dat slechts afgegeven is voor een korte vakantie. Maar kort door de bocht om deze mensen af te schilderen als criminelen. Het is niet zo dat ze, door hun vertrek naar het buitenland, de schulseisers van zich af kunnen schudden. Ik hoop dat ze daar goed boeren en daarmee hun schuldeisers in Nederland alsnog af kunnen betalen.
Lina is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 15-09-07, 15:44   #134
Nieuw Lid

Nationaliteit:
Hier weer even een bericht uit het altijd leuke Tsjechische Radim.
Ik ben de zoon van Corrie en dacht laat ik ook eens een berichtje plaatsen.

Ook wij hebben met grote ogen gekeken naar de laatste ''Ik vertrek'' uitzending.
Wat ik mij zo afvraag en ik weet niet of dat gezegd is maar waarom verkocht die makelaar de boel ?
Ik bedoel, als het zo een geweldig draaiende buisiness is dan verkoop je het niet toch ?

Wel vind ik persoonlijk dat de grootste fout dan toch zit bij de Nederlandse overheid.
Ze hadden het vermoeden dat hij het land uit zou vluchten en toch geven ze hem zijn paspoort terug....

Of is dit nou verkeerd gedacht van mij ?
Patrick.H is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 15-09-07, 20:09   #135
VIP Lid

Josef's avatar

Nationaliteit:
de makelaar verkocht die boel om in marokko een nieuw kantoor te beginnen. (zie de website van costa brava immo, eerder genoemd). op zich slim van die ouwe makelaar, want de spaanse huizenmarkt staat natuurlijk 'op springen'. in Marokko kan hij nu hetzelfde doen als ie 20 jaar geleden in Spanje heeft gedaan: veeeel geld verdienen.
Josef is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 15-09-07, 22:46   #136
VIP Lid

Elly's avatar

Nationaliteit:
Ik vond het ook niet zo slim dat Berry bij zijn vader geld ging lenen om de eerste maanden door te komen en wat dan als hij niets verkoopt? Vluchten ze dan weer?
Elly is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 15-09-07, 22:51   #137
Nieuw Lid

Nationaliteit:
Dan blijf je je hele leven vluchten.

Lijkt mij ook niet alles.
Oud 20-09-07, 10:54   #138
Nieuw Lid

Nationaliteit:
Ik heb contact gehad met de mensen van de vorige ik vertrek uitzending die nu het makelaarskantoor in Spanje hebben.

Zij vertelde mij dat zij 2 jaar al nagedacht hebben over emigreren.
Eigenlijk is alles een beetje door de tros overdreven, het is inmers sensatie tv.

Het gaat goed met de makelaardij en ze zijn erg gelukkig.

Ik wens deze mensen heel veel geluk en succes toe.

Patrick Hoek
Oud 20-09-07, 12:11   #139
Super Lid

Lina's avatar

Nationaliteit:
Dat is leuk om te horen, ik wens ze nogmaals veel suc6!
Lina is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 20-09-07, 12:24   #140
Volwaardig Lid

Natelka's avatar

Nationaliteit:
Ook wij weten uit ervaring dat er voor de media geldt: "geen leuker vermaak dan leedvermaak". Men tekent na de opnames voor afstand van het beeldmateriaal hetgeen inhoud dat je geen inspraak hebt op de uiteindelijke uitzending. Als je je dan realiseert dat gemiddeld 100 tot 200 uur gefilmd is kun je je voorstellen dat de editors voldoende materiaal hebben op het leed er uit te filteren en dus een "lekker" verhaal te produceren...

Bij elke uitzending vraag ik me dus af hoe waarheidsgetrouw het is.

Ook de deelnemers aan Hermans helden hebben dit ondervonden... zie de fora daaromtrent.

Ik hoop dat iedereen zich dit realiseert en zodoende elke uitzending eerlijkheidshalve met een korrel zout bekijkt Dat is wel zo eerlijk en objectief naar de gefilmden.
Natelka is offline   Bericht citeren in antwoord
Antwoord

Onderwerp-opties

Berichtregels