![]() |
|
|
#112 |
|
Super Lid
|
Ik heb gekeken naar Berry en Marjolein Schut.
Wat vonden jullie ervan? |
|
|
|
|
|
#113 |
|
Forum Freak
|
Wanhopige mensen waarvan je hoopt dat het goed komt, maar ik geloof daar eerlijk gezegd niet in.
Zomaar een makelaarsbedrijf beginnen zonder enige achtergrond?? Het lijkt mij een wonder als dat goed komt, maar je weet maar nooit!!! |
|
|
|
|
|
#114 |
|
Actief Lid
|
Ik heb met samengeknepen billen gekeken: kindertjes op de achterbank en zo'n onzekere toekomst.. Toch heel dapper en ik wens ze alles goed voor de komende tijd. Erg fijn om te zien hoe ze als gezin met elkaar optrokken. Hopelijk horen we volgend jaar positieve geluiden van hen!
Boya |
|
|
|
|
|
#115 | ||
|
Actief Lid
|
Citaat:
Citaat:
De makelaarswereld ligt daar volledig op zijn gat met de vreselijke hoge prijzen die daar momenteel gevraagd worden. Vooral toen er werd gezegd dat ze nog maar 3 maanden geld op hun bankrekening hadden staan moest ik even slikken. Hopelijk redden ze het met hun sprong in het diepe. |
||
|
|
|
|
|
#119 |
|
Super Lid
|
Het leek mij niet echt lef, maar meer `kat in het nauw` en ´roeien met de riemen die je hebt´. Ik begrijp niet hoe je ´de regeltjes´ aan je laars kunt lappen en gewoon maar uit NL vertrekt met een lopende rechtszaak en ingenomen paspoort. Dat je dat zélf doet, ala, maar met drie kleine en leerplichtige kinderen vier maanden rondrijden in een busje??? Ik vind het onverantwoord en onbezonnen. Sowieso gaan wonen in een ander land, bedrijf kopen, zonder paspoort? Hoe wil je je daar officieel gaan vestigen dan? Gewoon weer ´de regeltjes´ aan je laars lappen? Waarom adverteert hij met een Nederlandse woonplaats op speurders, marktplaza etc?
Aan het eind werden nog even de voordelen genoemd voor de kinderen (je kunt overal wat van maken), maar de nadelen hoor je niet (kinderen wegrukken uit hun vertrouwde omgeving zonder concreet doel maar rond gaan rijden en zien waar het schip strandt). Ik vond ´t een wazig verhaal en niks dappers aan. Ze hadden gewoon geen keus, want wilden blijkbaar de faillissementsprocedure niet afwachten, maar waren wél onschuldig? Het léék niet alleen een vlucht, het wás het ook (mijn ongenuanceeerde cq. zonder kennis van de feiten mening). Ik hoop in elk geval maar dat het goedkomt met de kinderen. |
|
|
|
|
|
#120 |
|
Super Lid
|
Voor diegene die de uitzending gemist hebben.
http://player.omroep.nl/?serid=743 Heel moeilijk om ergens over te oordelen zonder dat je alle feiten kent. Maar als mvr Schut de optimistische vrouw blijft die ze nu is, gaat het allemaal wel goedkomen. Het zou zeker niet mijn keus zijn om,met kinderen, zonder enige zekerheid te vertrekken. Ik wens ze heel veel succes, maar vooral heel erg veel geluk. |
|
|
|