![]() |
|
|
#93 |
|
Actief Lid
|
Hoi Jan en Corrie,
Heb net jullie hele site bekeken en het ziet er erg goed uit. Ik hoop dat volgend jaar de camping gereed is zodat wij ook een paar dagen of een week bij jullie kunnen staan. Wij dat zijn mijn man en ik en twee honden. Ik ga zeker kijken naar de uitzending van jullie en heb dan gelijk een beter idee van jullie. In ieder geval veel succes en hopelijk tot volgend jaar. Gerda |
|
|
|
|
|
#95 |
|
Legende
|
Ik heb deze zomer Peter en Hetty bezocht, dus hou jullie maar klaar ik kom zo voorbij...groetjes en probeer het even goed te doen.
|
|
|
|
|
|
#96 |
|
Super Lid
|
Nou jongens, heel veel succes, de site ziet er alvast heel goed uit.
En ik kijk zeker even naar het programma. ![]() |
|
|
|
|
|
#97 |
|
Actief Lid
|
Nou heel veel succes met jullie plannen,
Als de camping klaar is zullen we vast een keer langs komen. We zijn dit jaar ook bij Hetty en peter geweest. Geweldig naar ons zin gehad en daar gaan we (als alles goed gaat) volgend jaar ook wel weer langs. Succes ![]() |
|
|
|
|
|
#98 |
|
Super Lid
|
Wat een onderneming, het ziet er geweldig uit! Heel veel succes in Tsjechië en ik ben benieuwd naar de uitzending van jullie.
|
|
|
|
|
|
#99 |
|
Lid
|
wijziging uitzenddatum
Hallo Lieve mensen,
Heerlijk die positieve reacties. Ik heb even aan onze regiseuse gevraagd, of ze al wist wanneer de uitzending definitief komt. Nou, we zijn verschoven naar 11 oktober!! Dit is nu voor 99% zeker. Alleen calamiteiten kunnen nog roet in de planning strooien. Deze week beginnen de nieuwe afleveringen weer, dus ik zit donderdag weer klaar om te genieten. Zijn er ook mensen die in de winter periode op onze boerderij willen passen. Met 2 schapen, een border collie en een lieve kater? De boel moet op temperatuur blijven en af en toe gelucht. Verder ben je vrij om te doen wat je wilt. Dan kan ik lekker naar mijn man en zoons in Nederland. Voor hoelang is te bespreken. Stuur maar een mailtje, alleen serieuze reacties, en natuurlijk dierenliefhebbers. Oja, binnen wordt niet gerookt! Ik hoor graag van jullie!! |
|
|
|
|
|
#100 |
|
Super Lid
|
Sjongejonge dat klinkt erg goed! Helaas schoolgaande kinderen...(en werk niet te vergeten). Maar er komt vast iemand!
|
|
|
|