![]() |
|
|
#52 |
|
Nieuw Lid
|
Kort samengevat, après-ski heb je 2 leuke bars =>
in Medvedin: Iglo-bar (rechts van de lift) in Svaty Petr: Audi-bar (tussen de 2 zetelliften) Om uit te gaan 's avonds is Silver Rock bij Hotel Praha een echte aanrader! |
|
|
|
|
|
#53 |
|
Volwaardig Lid
|
Ben ik het helemaal mee eens. Silver Rock is 's avonds echt gezellig. Vorig jaar vond ik het nog een beetje tegenvallen, maar vorige week en de week ervoor was het echt lekker druk en zeer gezellig.
|
|
|
|
|
|
#56 | |
|
Nieuw Lid
|
Citaat:
Hier fotoke met op de achtergrond hotel waar ik verbleef ... beter kun je dus niet zitten Want die nachtelijke wandelingen op 't ijs en sneeuw zijn levensgevaarlijk ![]() |
|
|
|
|
|
|
#57 |
|
Volwaardig Lid
|
haha, dat kan je idd wel zeggen. Een vriend van mij is geloof ik geen enkele avond doorgekomen zonder vallen. Gelukkig vielen de verwondingen op wat schrammen en blauwe plekken nog wel mee. Maar ondanks deze 'belevenissen' was de Silver Rock zeker de moeite waard!
|
|
|
|
|
|
#58 |
|
Nieuw Lid
|
Hee Baukje
Wij zullen 11 feb aankomen in Splindle, zijn er een jaar of 9 geleden ook geweest maar was toen nog erg rustig... ben erg benieuwd wie wat en hoe heb weer wat meer info over splindle via jou berichtje goed van je Jeannette ps ben nog maar net member moet mij profiel verder invullen |
|
|
|