![]() |
|
|
#491 | |
|
Actief Lid
|
Citaat:
Mja, we zien het wel. Meestal worden de hoofdwegen in Duitsland en Tsjechië wel goed bijgehouden. |
|
|
|
|
|
|
#492 |
|
Super Lid
Nationaliteit:
|
Ach.. Vorig jaar reden we door duitsland met zware sneeuw... Door Polen met zware sneeuw... 50 cm. in één nacht!
En toch zijn we veilig en wel aangekomen, met enkel een paar uurtjes vertraging. Je moet je niet te druk maken om die sneeuw. Het duurt wat langer, maar je komt er wel. |
|
|
|
|
|
#494 |
|
Actief Lid
|
Nog maar eens naar de weersverwachting gekeken voor aanstaande vrijdag. Het ziet er naar uit dat het eerste stuk wel meevalt. Van Gemert tot Essen geeft ie helemaal geen sneeuw aan. Dortmund een beetje (0.3 mm in de ochtend met wat wind). Kassel valt ook nog mee, 0.5 mm met wat wind.
Dan, zon 150 km verderop, in Erfurt, geeft ie opeens 2.2 mm aan. Stuk verder chemnitz 2.6 mm en nog wat verder Dresden zelfs zon 3 mm! Vervolgens is het beetje vreemd dat zon 100 km verderop, waar we de grens passeren(Rumburk), het nog maar 1.5 mm is. Liberec geeft ie 0.7 mm aan en vervolgens Vrchlabi weer iets meer: 1.2mm. Oftewel: eerste stuk geen sneeuw, tweede stuk beetje sneeuw, derde stuk veel sneeuw en laatste stuk weer minder. Nu snap ik dat ze met 1 mm bedoelen 1mm per uur(toch?). Maar zou iemand mij kunnen uitleggen hoe dit met sneeuw werkt? |
|
|
|
|
|
#495 |
|
Nieuw Lid
|
Plank maak de weg maar sneeuwvrj voor ons
Ik heb ooit 1400 km sneeuwval gehad, stel sindsdien mijn autoverlichting helemaal naar beneden, zodat je verlichting niet op de vlokken schijnt je ogen worden dan niet zo moe .
|
|
|
|
|
|
#497 |
|
Nieuw Lid
|
hallo rika,
Volgens ons is het huisnummer het huisnummer 556 en we hebben geboekt bij ingtours.. |
|
|
|
|
|
#498 |
|
VIP
Nationaliteit:
|
Ik denk dat ik eracht ben waar het probleem zit.
De firma die deze appartementen verhuurd, heeft meerdere appartementen in rokytnice. Het hoofdgebouw zit op nummer 556. Waar jullie geboekt hebben kan je duidelijk zien dat het aan de piste ligt. Ook kan je op de sateliet de speeltuin zien enz enz... dus volgens mij helemaal prima. Wanneer gaan jullie ?? want wij zullen ons tijd daar ook voor een groot deel doorbrengen. Groetjes http://www.ingtours.com/Giant_Mounta...ts_ETERNA.html ( site met plattegrond ) |
|
|
|
|
|
#499 |
|
Nieuw Lid
|
hallo Rika,
Wij gaan 20 feb tot 27 feb dus de voorjaar vakantie.. Bedankt voor je info, ik begrijp dat we zker kunnen skieen.. Groetjes en alle nog meer tips zoal bv snowtubing konden we vorig jaar ook niet vinden waar is dat weet je dit ook.. |
|
|
|
|
|
#500 |
|
VIP
Nationaliteit:
|
ah..leuk,komen we elkaar vast voorbij !!!!
Snowtubing is....als je weet waar de studenov begint( waar waarschijnlijk jullie huis aan ligt) daar loopt een verharde weg,als je deze volgt kom je bij de grote parkeerplaats. Daar is ook de snowtubing.( bij ski parez) Ik weet niet of je deze site al kent www.rokytnice.com maar hier kan je heel heel veel info halen. |
|
|
|
![]() |
| Onderwerp-opties | |
|
|