![]() |
|
|
#11 |
|
Lid
|
hartelijk bedankt voor alle informatie iedereen!!! We hopen idd op sneeuw, want zoals inas al zei, ligt er nog geen kruimeltje sneeuw
...maar ach Tsjechie zonder sneeuw is ook mooi, en zonder te skieen wordt het alsnog een fantastische kerstweek!!! groetjes Monique en Jeroen |
|
|
|
|
|
#12 | |
|
Nieuw Lid
|
Citaat:
ik weet dat uit ervaring dus zorg dat je voor kerstavond wat te eten en drinken bij je hebt |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Actief Lid
|
seizoenskaart????
Hallo, daar wij dit jaar regelmatig naar velka upa gaan (dat is op de weg naar pec pod snezkou) heb ik gekeken of het de moeite is om een seizoenskaart te kopen. helaas kan ik nergens vinden of er een foto op die skikaart moet. Voor pec pod schijndt dat wel te moeten maar moet het ook voor velka?? als ik het goed begrijp zijn de kaarten electronisch dus dan lijkt mij een foto erg moeilijk.
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Nieuw Lid
|
puntenkaarten
Hallo monique en jeroen
Wij zijn al enkele keren in rokytnice geweest op studenov hebben ze punten kaarten wij hebben uitgerekend dat je met deze kaarten voordeliger uit bent als met een dag kaart. Je kunt deze kaarten op verschillende pistes gebruiken. dus dat is ook makkelijk. Dit jaar zou er voor het eerst ook een 600 puntenkaart zijn je kunt op de site van Rokytnice nad jizerou kijken naar de pistes daar staat precies beschreven hoeveel punten je voor een bepaalde lift nodig hebt. Groetjes ineke |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Nieuw Lid
|
Voor de puntenkaart en prijzen zie:
http://www.skiregion.cz/en/rokytnice...rice-list.html |
|
|
|
|
|
#16 |
|
VIP Lid
|
mijn zwager is een echte skieer,gaat ook weet ik hoevaak weer omhoog bij de lisa hora in rokytnice.
gaat nu al 6 jaar naar rokytnice,en toen hij het skieen goed onder de knie had is hij een hele week intensief gaan skieen,met een puntenkaart. om eens uit te vinden hoeveel nou een puntenkaart of een week of dagkaart zou gaan kosten. aan het einde van de week was hij eruit,de puntenkaart kan je het beste nemen dit is de voordeligste oplossing. toen wij dan ook voor het eerst gingen skieen in tsjechie hebben wij dan ook maar een puntenkaart gekocht,andere mensen uit onze lesgroep hadden een dagkaart,wat zij betaalden voor een dagkaar daar kon ik 4 dagen mee skieen op een puntenkaart. Groet Rika |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Volwaardig Lid
Nationaliteit:
|
Als ik de grootste puntenkaart neem kan ik 6 keer met de stoeltjeslift omhoog op Horni Domky. Kosten ckz 1100. Dan kan ik dus geen sleeplift meer nemen. Wij gaan vaker dan 6 keer op en neer en nemen tussendoor ook nog de sleepliften.
Een 6 dagenpas kost 2970 ckz en dan kun je onbeperkt elke lift nemen gedurende die 6 dagen. Maw als ik 3 keer de grootste puntenkaart (ckz 3300) neem ben ik de helft duurder uit.Conclusie: als je veel skiet neem dan een aantal dagenpas. Voor het geld hoef je het niet te laten. Trouwens om te kunnen skien heb je sneeuw nodig en dat ligt er nog niet ![]() |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Super Lid
|
op de site rokytnice.com staat het voor dit gebied heel duidelijk aangegeven (welke pas geldig is voor welke liften bedoel ik)
|
|
|
|
|
|
#20 | |
|
Volwaardig Lid
|
Citaat:
|