![]() |
|
|
#11 |
|
Pivonist
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Forum Freak
|
Ik zie Praag de spelen eerlijk gezegd niet eens krijgen
![]() |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Super Lid
|
Ik zou het eerlijk gezegd wel mooi vinden, maar goed ik woon hier en niet daar.Hoe noemen ze dat ook al weer??Wel de lusten, niet de lasten.
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Legende
|
en hier de mascotte die men hoopt te gaan inzetten.
even voor de duidelijkheid, het is een marmot, geen rat ... marmot.jpg |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Legende
|
bron : Prague Daily Monitor
http://launch.praguemonitor.com/en/50/prague_news/3599/ 60% van de Pragenezen ziet de komst van de Spelen wel zitten. 15% is resoluut tegen. in de leeftijdscategorie 18-24 jaar is 78% voor. van de 65+ is 36% voor. 30% van mensen boven de 18 jaar had geen idee dat Praag zichzelf kandidaat wil stellen. |
|
|
|
|
|
#17 | |
|
Actief Lid
|
Citaat:
Die leven in hogere bergen dan wij in Tsjechie hebben en in Praag tref je ze alleen in de ZOO. Rat zal ik minder erg vinden. Die leven met ons in Praag in grote aantalen al jaren. Rena |
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Super Lid
|
Olympische Spelen
di 04 sep 2007, 16:54
Praag kandidaat voor Spelen 2016 PRAAG - Praag heeft zich dinsdag officieel kandidaat gesteld voor de Olympische Spelen van 2016. De Tsjechische hoofdstad heeft de papieren hiervoor naar het Internationaal Olympisch Comité gestuurd. De burgemeester Pavel Bem sprak van een historische dag voor Praag. Het IOC wijst de organisatie van de Spelen van 2016 toe in 2009. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Super Lid
|
wat leuk olympiche spelen in tsjechie. en in 2016 kan ik natuurlijk alleen daar naar toe
![]() |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Legende
|
|
|