het Tsjechisch Forum
Voorpagina - Forums - Fotogalerij - FAQ - Registreren
Registreren FAQ Ledenlijst Agenda Zoeken Berichten van vandaag Alle berichten als gelezen markeren

Antwoord

Onderwerp-opties
Oud 09-10-06, 16:39   #41
Forum Freak

mayca's avatar

Nationaliteit:
Citaat:
Suus1987 schreef:
Bedankt allemaal!!
Maar ik heb van iemand een mail gekregen die het voor me wilt vertalen! Opzich best handig hihi
Toen ik wat vertalingen nodig had heeft ook iemand zich aangemeld om het voor me te vertalen via p.m. Dat is prima gegaan, vertouwen moet je hebben toch!! Verder heb ik een boekje gekocht voor mijn dochter (16) daar staan standaard zinnetjes in zoal b.v. Ik vind je ....b.v. aantrekkelijk, aardig, leuk, lief etc. Of Wat zullen we gaan doen....met allerlei suggesties. Hallo, doei, hoe heet je , Ik heet, Ik woon in..., Mag ik je E-mail...,Nee, dank je, dat geeft niets ect, etc, etc,
Achterin staat er nog een woordenlijst met Nederlands-Tsjechisch.
Misschien vind je het een kinderachtig boekje, maar wel handig dat er zoveel zinnetjes instaan. Het is het boekje "Hoe overleef ik mijn vakantie in Tsjechië"van Francine Oomen, ISBN 90 269 1711 2. Ik heb hem besteld bij Bol.com voor ongeveer 10,= Euro met verzendkosten. Samen met het boekje Wat & Hoe taalgids Tsjechisch ISBN 90 215 4123 8, ook met handige zinnetjes en een woordenboekje van Prisma (eerder genoemd) moet je toch een heel eind komen. Heel veel succes
Het is toch heerlijk om het zelf uit te zoeken.
mayca is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 09-10-06, 17:18   #42
Nieuw Lid

Nationaliteit:
Haha okeejj dan snap ik um !!

Dat boekje klinkt opzich wel handig, idd standaard woorden maar dat is meestal wel erg makkelijk!! Ik zal eens kijken wat ik kan vinden!
Maar een meisje heeft het al voor me vertaald echt top!!
Ik ga denk ik ook maar eens kijken voor een Tsjechisch woordenboek

Groetjess!!
Suus1987 is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 12-10-06, 16:27   #43
Nieuw Lid

Nationaliteit:
Ben um kwijt :S

Hallo Allemaal!!

Daar ben ik weer haha! Ik was mijn bericht aan het zoeken: Nieuw en meteen een vraag, maar deze blonde dame kan hem niet meer vinden haha!

Ik heb dus een mailtje terug gehad van die jongen, en er staan een paar duitse woorden en wat Tsjechisch, kan iemand dat voor me vertalen toevallig haha Ik had contact met een meisje die het voor mij heeft vertaald (ik had hem eerst een mail gestuurd) maar die is nu op verlof voor een aantal weken, vandaar.

Nou ik hoor het wel!

Groetjes Suzanne!
Oud 12-10-06, 16:39   #44
Nieuw Lid

Nationaliteit:
Haha okeej bedankt voor het verplaatsen!!
Oud 12-10-06, 16:41   #45
Actief Lid

Phoebe's avatar

Nationaliteit:
Hoi,
Mocht je nog willen mag je hem in een PM naar mij toe zenden .
Phoebe is offline   Bericht citeren in antwoord
Antwoord

Onderwerp-opties

Berichtregels