![]() |
|
|
#11 |
|
Volwaardig Lid
Nationaliteit:
|
Wat is een OLW? een ongenaakbaar lekker wijf?
![]() |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Forum Freak
|
Alleen het eerste woord is fout!! (Probeer de
zoekfunctie
!!)
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Volwaardig Lid
Nationaliteit:
|
Dat wist ik, Corrie. Het was eerder een poging tot empatisch gissen.
![]() Mercikes. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Forum Freak
|
Nou, zoals je nu dus gemerkt hebt is mijn empatisch voelwerk voor jou niet zo erg groot!!!
![]() |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Volwaardig Lid
Nationaliteit:
|
Haa Corrie, ik heb op OLW gezocht en ik kreeg 8 topics terug. Het dichtstbij kwam ik in de topic Karel Gott. Jij hebt Mr Macek daar nog wat financiele raad aan de hand gedaan toen hij zich afvroeg of hij nog kans had op een OLW. Onder andere vandaar...
Ik denk dat hij 'onwijs' bedoelt, maar kan me vergissen, he ![]() |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Forum Freak
|
Of woorden van gelijke strekking!!!
![]() |
|
|
|
|
|
#17 | |
|
Moderator
|
Citaat:
Maar Macek in een kano lijkt me al een hele sport, maar er dan weer uitkomen Misschien moet jij maar gewoon de catering na het kanoën gaan verzorgen ! ![]() |
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Nieuw Lid
|
Miljaar wa is da hier allemaal!!!
Nuja soit, over dat kanovaren. Ik laat je daar zo snel mogelijk iets over weten welk nummer we gebeld hebben. We zijn inderdaad wel een 5tal keer moeten uitstappen omdat we anders van een snelstromende waterval naar beneden zouden gestroomd zijn en dat is ni echt interessant. Maar we kregen een mooi gedetailleerd blaadje met foto'tje van waar we moesten uitstappen en waarom. BTW moesten jullie dat kanovaren doen en jullie komen een bril tegen wil je hem meenemen en opsturen naar mij?? We zijn namelijk een bril kwijtgespeeld... |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Forum Freak
|
Ja ondanks het hele Macek en kanovaren gedoe tussendoor ben ik nog steeds heel nieuwsgierig waar en bij wie jullie ge-kano-od (...Freddy! hoe schrijf je dat?
) hebben, en mochten we een bril vinden gaan we hem opsturen ![]() |
|
|
|
|
|
#20 | |
|
Moderator
|
Citaat:
![]() |