![]() |
|
|
#31 |
|
Super Lid
|
Re: Nakup z Ceska
Ook ik heb onlangs wat Tatranky van een vriendin gekregen.
Jammer dat ze zo snel op zijn ![]() |
|
|
|
|
|
#32 |
|
Actief Lid
|
Ik heb Tatranky nog heeeeeeleboel!
![]() |
|
|
|
|
|
#33 |
|
Volwaardig Lid
|
Het klinkt allemaal heerlijk, maar jammer dat er meestal niet in het Nederlands bij staat wat het is. Wij gaan deze zomer voor het eerst naar Tsjechië en ik ben dol op lekker eten, drinken en zoetigheid. Moet ik voor Tatranky kijken bij de koekjes of de worst of zijn het misschien borrelnootjes?
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Actief Lid
|
Hennie,
je kan het zelf kijken,heb het gevonden. http://www.tatranky.cz/ en daar klik je op Opavia,dan op english version,zodat je kan het lezen en dan klik je op products en dan zie je links onder Health and energy Tatranky daar klik je weer en dan zie je eindelijk hoe Tatranky eruitziet. In winkel staat het bij koekjes en snoepjes.Ik koop altijd met noten,deze vind ik het allerlekkerst. |
|
|
|
|
|
#35 |
|
Super Lid
|
Hehe, dat is toevallig. Ik ben die site ook tegengekomen.
Als je op een product klikt, zie je beneden 'video'. Dan kun je een reclamefilmpje zien van dat product. Zoals deze van Fidorka Ik hoop niet dat we hiermee de regels van het Forum reclame commissie overschrijden ![]() |
|
|
|
|
|
#36 |
|
Pivonist
|
Pivo, fernet, Becherovca en bij de tesco een ossenhaas.
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Actief Lid
|
Ahojky, no tady se to hemzi co se tyce nakupu z Ceska. Ale jede ted nekdo do Ceska? Potrebovala bych aspon 2-3 lahvicky ALPY. Kdo by mi ji mohl sehnat? Samo ze ne za dara
. Vse dostanes zpet.Diky, dicky, dekuji.... Kvetinka |
|
|
|