![]() |
|
|
#22 |
|
Super Lid
Nationaliteit:
|
Oke, al zijn mn duimen nu aardig doorgedraaid. Ik blijf ze draaien die duimen voor jullie.
Laatst aangepast door Sas; 26-10-07 om 20:27. Reden: haha was woordje vergeten |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Actief Lid
|
Het ziet er in ieder geval hoopvol uit.
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Super Lid
|
Geweldig Mayca, het komt dus allemaal goed! Heel fijn voor jullie en hopelijk een mooie afsluiter cq. nieuw begin. Ik gun het jullie!
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Forum Freak
|
Ja Maria, dat zou heel erg mooi zijn. Natuurlijk zullen we Rens missen, maar ik denk dat het heel goed is om samen nog even "samen" te zijn in Tsjechië.
Ik ben al route's aan het uitdraaien, naar Praag (ga waarschijnlijk toch met de trein) en naar Estertje. Dat is lekker dichtbij. Dus Esther, ik denk dat ik op de kom! Ik ben wel heel benieuwd hoe Tsjechië is in november. Misschien wel wat sneeuw. Maakt eigenlijk helemaal niet uit wat voor weer het is, gewoon lekker rondwandelen en genieten met z'n allen. En zeker weten een dagje Praag, al is het maar een paar uur! Weet je, alleen het erover denken is al heerlijk. |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Super Lid
|
ik hoop voor jullie dat het allemaal gaat lukken.
![]() |
|
|
|
|
|
#28 |
|
Forum Freak
|
wij zijn net terug van een weekje Veluwe en kleinkindjes en lees nu dus achter elkaar dit pracht verhaal!
Wat ontzettend lief van Char om zijn huis aan te bieden zeg!! Nou Mayca, ik hoop (net als alle mensen voor mij) dat het jullie gaat lukken, maar dat zal wel! Tegen de tijd wens ik jullie wel een hele fijne week maar dat gaat vast lukken!! |
|
|
|
|
|
#29 |
|
Forum Freak
|
Nou, Rik is vrij, was geen enkel probleem. Jaimy en Fabian mogen ook van hun mentor, nog even schriftelijke toestemming van de directie, maar dat ziet er wel goed uit.
Roy en Mitch gaan lekker mee. Ronald en Tim zijn nu even het "probleem". Ronald moet 16 november beginnen met de jaarafsluiting. Als alles goed gaat is er niets aan de hand, maar anders.... Ik ga er maar van uit dat het goed gaat! |
|
|
|
|
|
#30 |
|
Super Lid
|
wat fijn om te horen dat het bijna voor elkaar is
![]() |
|