![]() |
|
|
#31 |
|
Actief Lid
Nationaliteit:
|
Zo jammer dat ik er niet bij kon zijn: Ik kom pas maandag...In oktober kom ik niet naar Praag, maar in nov en dec ga ik drie keer, wellicht dat het dan eens samenvalt met een meeting?!
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Moderator
|
Straks komt er een miniverslagje van mij met een groepsfoto.
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Moderator
|
Altijd, als wij bij Nova Legenda bij elkaar komen, hebben wij een eigen hoekje ter beschikking, ruim, stil en makkelijk bereikbaar door de ober.
Een (klein) nadeel is, dat wij dan beneden zitten. De WC is wel boven en de trap is ruim, ook na een paar biertjes, maar je moet wel (kunnen)bewegen Ik ben weer ziijn naam vergeten, van de ober van ons, ja, die met het baard en heel behulpzaam. Hij laat ons drinken en eten en dan, als wij betalen, komt hij met een leeg blokje en vraagt aan iedereen - wat heb je gehad? Hoeveel gedronken? Wij zijn dus goede klanten daar. Wij hadden toch een vol-bezet-tafel en heel druk gebabbeld. Ook over Hrabal, Drie kenners/liefhebbers waren op deze meeting aanwezig. Straks, als er meer liefhebbers er bij komen, kunnen wij de Hrabal (kroegen) tocht volgen onder aanvoering van Dieter. Je snapt niet, hoe hij aan zijn kennis komt. Later op de avond kwam een jonge man bij ons in de buurt zitten en bestelde een vreemd biertje, een buitenlads merk, denk ik. Hij nam een slokje, keek rond en vroeg enigzins verbaasd: Ha, Nederlanders ? En even later was hij helemaal bij ons geintegreerd. Het was Gambrinus, die onaangekondigd Nova Legenda kwam opzoeken en deed netalsof hij toevallig in de buurt was. Ik hoop, dat iedereen zonder problemen het huis of zijn bed heeft bereikt. Ik wel. Nog niets van Dieter gehoord. De laatste waarneming was nog in Nova Legenda, toen hij plootseling heel snel weg moest, half Musketyr moest hij laten staan. Rennen om de laatste trein te halen. Dieter, is dat gelukt, wij zijn bezorgd! Even kijken naar de meetigsfoto's? Zal daar een groepsfoto staan? |
|
|
|
|
|
#34 |
|
Actief Lid
|
Leuk verslag Pepo wij zijn heelhuids thuis gekomen.
Groet A3 van L1. |
|
|
|
|
|
#35 |
|
VIP Lid
|
Wij zijn ook weer heelhuids thuisgekomen gisteravond na een rit van 10 uur. Wel weer even afkicken hoor!
De meeting was erg gezellig, vooral omdat wij ( Arno en ik) niet veel mensen verwachtten omdat we de laatste berichten op dit topic niet hadden gelezen. We hadden de laatste dagen geen beschikking over internet. We waren dus blij verrast dat Pepo, Eva en Dieter ook kwamen. Trouwens Pepo, degene waar je de naam niet meer van wist heet Ruud. En de kok heet Jacob of Jacub, en de ober dacht ik Ramon. Het eten was weer prima en betaalbaar en we hebben ook veel gelachen, want dat hoort er natuurlijk ook bij. Vooral tijdens het maken van de groepsfoto onder leiding van een strenge Pepo. De pivo vloeide rijkelijk en toen wij om 10 uur weggingen omdat we nog moesten pakken voor het vertrek van de volgende dag, zat de sfeer er goed in. Ik ben blij dat iedereen heelhuids het bestijgen van de trap heeft overleefd want ik had de indruk dat de route naar het toilet bij het vorderen van de avond steeds moeizamer werd genomen Kortom; de meeting is voor herhaling vatbaar en ik hoop dat iemand in Praag de organisatie van ons overneemt zodat het bijvoorbeeld elke laatste vrijdag of zaterdag van de maand gepland kan worden. Dan kan iedereen zo binnen komen lopen, wel ff aanmelden op het forum zodat er in ieder geval een aantal plekken gereserveerd kunnen worden. Of als iemand die Tsjechisch spreekt deze vaste datum doorgeeft aan de obers daar, dan houden ze er rekening mee. Ik zal straks ook wat foto´s van de meeting plaatsen. |
|
|
|
|
|
#36 |
|
Volwaardig Lid
|
Wat leuk dat er zoveel mensen zijn geweest en volgens het verslag was het ook erg gezellig......
![]() Ook fijn dat jullie na een goede vakantie weer veilig thuis zijn en daar lekker kunnen nagenieten van alles..... |
|
|
|
|
|
#37 |
|
Actief Lid
Nationaliteit:
|
Ik zal het vast even doorgeven...ik ben nu van 10-18 sept. in Praag, daarna van 15-20 nov. en in dec. van 6-11 en van 27-30. Valt er een meeting in en zo ja, dan ben ik van de partij!
|
|
|
|