![]() |
|
|
#131 |
|
Lid
|
kunnen we ons nog aanmelden?
Sorry, ben niet zo vaak op het forum. Desalniettemin zouden wij (mijn Tsjechische vrouw Kamila, onze 11 maanden oude Lukas en ik) het leuk vinden ook eens te komen kijken.
Mits jullie geen probleem hebben met buttonloze deelnemers, hoe laat wordt het meeste volk verwacht? en hoe laat denken jullie te eten, omdat onze zoon toch nog wel graag een normale nacht in bed slaapt. tot morgen !?! Jeroen |
|
|
|
|
|
#132 |
|
Super Lid
|
Hoi Jeroen en Kamila,
Buttonloze forumgangers zijn van harte welkom. We beginnen rond 14.00 uur en als het varken klaar is rond 17.00 uur gaan we beginnen met eten. We zien jullie morgen. |
|
|
|
|
|
#133 |
|
Actief Lid
|
Iedereen een fijne dag toe gewenst!!!!
Helaas kunnen we er niet bij zijn...... werken en een bruiloft .. Maar wie weet "next time"........... gr Gerdie ps jan kun je me een keer mailen ivm vliegen vanuit praag 3e week bouwvak etc, hoe en wattes... ![]() |
|
|
|
|
|
#134 |
|
Actief Lid
|
Als het nog mogelijk is zou ik ook langs willen komen. Ik had een andere afspraak staan, maar die is van de week verplaatst. Ik weet de locatie te vinden en ik kom uit Pardubice. Als er nog een stukje varken over is dan blijf ik ook eten. Tot morgen dan?
|
|
|
|
|
|
#135 |
|
Super Lid
|
Van harte welkom. Ik ga straks toch nog even een aangepaste lijst maken,
|
|
|
|
|
|
#136 |
|
Super Lid
|
Na een aantal wijzigingen komt nu de 'definitieve' lijst:
Freddy ( is in het pension ) en blijft eten Kees en Cor ( Keesi en Corte ) blijven eten Ray en Coosje ( Coosnaampje ) Hendrikus, Johanna en Chris Baan ( zijn in het pension ) blijven eten Joost en Helma ( Bovei ) blijven eten Hilde en Kees Gorrit en Lina blijven eten Jaap en Elly ( Jael ) Barend en Gerda ( Barend ) zijn inmiddels op de camping en blijven eten Jacquelina Pieter en Mila ( Semabyt ) komen op de camping en blijven eten Popke en Jetty, Marius en Edward ( zijn in het pension )en blijven eten Nol en Bea Akkelien en Jan en Jorik blijven eten Rolf en Anneke + Rick Tabe en Doety blijven eten Henk en Kristina ( Henk 1948 ) blijven eten Carla en Wim ( C. Berendse ) is in het pension en blijven eten Wilma + 5 blijven eten Miranda, Lau en Romano ( Clowntje ) Esther, Lucas, Albert en Krystof ( ik ben maar zo brutaal om jullie op de lijst te zetten ) Martijn + 1? Loek en Ria blijven eten. Rob en Jose Caroline en Marcel, blijven eten Sylva ( Lesnenka ) blijft eten Maarten Jeroen, Kamila en Lukas blijven eten Ricardo blijft eten ????????? blijft eten Het totaal is nu 67, waarvan er 43 blijven eten. Het idee van Pieter met buttons is uitgevoerd, maar door de laatste aanmeldingen heeft niet iedereen een button. Als je dit leest en je bent in de gelegenheid om zelf nog iets te maken, dan zou dat mooi zijn. |
|
|
|
|
|
#137 |
|
Actief Lid
|
meeting
Vandaag is het dan zover de dag van de meeting, wij laten de pret niet drukken en maken er een gezellige middag van. De dag begint goed want het zonnetje schijnt. ![]() |
|
|
|
|
|
#138 |
|
Super Lid
|
Iedereen die naar de meeting gaat: heel veel plezier gewenst!! Geniet van het leuke gezelschap, de mooi ambiance, de fijne muziek, het lekkere varkentje en de goudgele pivo's!
Het wordt mooi weer dus blijkbaar is het jullie wel gegund! groetjes, Maria PS: vergeet de Bob niet |
|
|
|
|
|
#139 | |
|
Moderator
|
Citaat:
![]() |
|
|
|
|
|
|
#140 |
|
VIP Lid
|
MEETING?-DOLNI LANOV?-VANDAAG?....
Tsjesus,... hadden jullie dat niet wat eerder kunnen aankondigen?... Dat redt Char nooit meer!!!.... Heel veel plezier, allemaal!!!.... Char. _________________________________________ ______________ Char. ...zit aan de Amstel... |
|
|
|