![]() |
|
|
#21 |
|
Nieuw Lid
|
Misschien wel handig voor alle gasrijders onder ons: bij de anwb is een boekje te verkrijgen van alle lpg tank mogelijkheden in europa. Ook in Duitsland veel vermeldingen, echter wel op de openingstijden letten. Vaak moet je de autobahn een klein stukje verlaten.
Wij hebben afgelopen zomer naar Tsjechie toe weinig problemen met tanken gehad: overdag door de week. Op de terugweg een andere route en van zaterdag op zondag, waren er een stuk minder mogelijkheden. |
|
|
|
|
|
#22 | |
|
Moderator
|
Citaat:
Lekker blijven dieselen en niet in Duitsland tanken! Ga zelf dit voorjaar ook terug naar Diesel. |
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Pivonist
|
Inderdaad, ik red het zonder in Duitsland te tanken, en ik vind die tegenwoordige diesels wel lekker rijden, dat van die trage diesels is van de vorige eeuw!! Na zdravi!!!
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Actief Lid
|
misschien hoort deze vraag niet thuis onder vervoer, maar onder parkeren: hoe zit het met parkeren in een parkeergarage. Ik zie overal bordjes met verboden voor LPG.
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Nieuw Lid
|
www.gas-tankstellen.de en er gaat een wereld aan LPG stations voor u open, dicht bij de snelweg en op deze site kun je per weg een afdruk maken, of allemaal, er is zelfs een versie om in
Tom Tom
te zetten
groeten, Dick |
|
|
|
|
|
#27 |
|
Nieuw Lid
|
LPG in Tsjechië
hoi allemaal
wij gaan dit jaar voor het eerst naar tsjechie ,en ik vroeg me af of iemand weet of er ook lpg getankt kan worden in tsjechie alvast bedankt ![]() |
|
|
|
|
|
#28 | |
|
Super Lid
|
Citaat:
Hij vind die ouwe bak geweldig. Het enige wat ik er fijn aan vind is de stoelverwarming als het -10c is. Vorig jaar hebben we onze Ford mondeo op gas weggedaan, voor ons waarschijnlijk nooit geen gas meer, we hebben met deze auto veel problemen gehad. Ook met het tanken in het buitenland. In Duitsland konden we in het begin geen gas-tankstation vinden en ook voor het tanken in Tsjechie moesten we eerst naar Turnov, zo'n 30 kilometer verderop. Voorlopig houd ik het lekker op mijn eigen peugeotje, ook al rijd ie op benzine. ![]() |
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Nieuw Lid
|
15jr geleden hebben wij ook op gas gereden en idd die vertoonde na 100.000 km wel wat kuren ,maar deze nieuwe instalaties zijn echt stukken beter hoor ,ben toch nog steeds erg blij als ik afreken
(nog geen 20 ) en de wegenbelasting is nu ook bijna geen verschil meer met benzine,oke het tanken in het buitenland wordt dus nog proberen voor ons maar dat zien we dan wel weer jeanette |
|
|
|