![]() |
|
|
#51 | |
|
Forum Freak
|
Citaat:
![]() Duomamlas, ik snap de verwarring, maak er zelf vaak ook een zooitje van. Ja en dan die shirts, het is dus een traditie geworden, kan er dan iets simpels op, maar wat wel volgens mij het gevoel weergeeft van Praag IK GENIET! |
|
|
|
|
|
|
#52 |
|
Actief Lid
|
Iedereen heeft zo z'n eigen ideeen om wel of niet 'voor lul' te lopen. Wij hebben vorig jaar een T-shirt laten maken met de volgende tekst:
Nemluvím Česky, ale mám rád(a) pivo! Onze Tsjechische vrienden kwamen niet meer bij...moet er wel bijzeggen dat ik het t-shirt niet ga dragen als ik boodschappen of iets dergelijks ga doen. Voor de kerst van dit jaar gaan we voor 1 van onze Tsjechische vrienden Jiři de volgende tekst op een t-shirt laten zetten: Ik ? Ja (á) ..... Ano ! Dit is een woordgrapje die we deze zomer elke keer gebruikten.. Groet en suc6 met het vinden van de juiste tekst! |
|
|
|
|
|
#53 | |
|
Citaat:
Als je toch als idioot door het leven wil gaan doe het dan goed. Maar......gedraag je!!!!!!!!!!!!!!!!! Geen T shirts. Gewoon netjes gekleed. Zoals je door je ouders bent opgevoed. Beschaafd. En denk aan andere mensen. Bekijk het leven vanuit andermans ogen. Als je dat kunt dan koop je geen T shirts. Moge je tot inkeer komen. |
||
|
|
|
|
|
#54 | |
|
Forum Freak
|
Ik ben het wel een beetje met Kukel eens. Waarom per se die Uni shirts? Als je dat al wil, neem dan iets origineels. Niet al die teksten. Niks aan. Ga allemaal in het shirt van het Tsjechisch Elftal lopen ofzoiets. Dat lijkt mij pas leuk. Is wel prijzig trouwens, 50 euro per shirt. Maar die teksten lijken me helemaal niks.
Citaat:
![]() Maar als je toch Uni wil, dan lijkt me Pasquals tekst wel leuk |
|
|
|
|
|
|
#57 |
|
Forum Freak
|
Dat is ook een heel origineel idee. Dan krijg je tenminste eens wat nieuws
![]() Nou ja, hoop je dan. Weet jij veel wat die Tsjech neerzet ![]() |
|
|
|
|
|
#58 | |
|
Actief Lid
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#59 |
|
Forum Freak
|
Eh dan kun je het beter aan een van onze Tsjechische vrienden vragen hier hoor, ik weet bij lange na, (erg lang) niet alles
![]() |
|
|
|
|
|
#60 | |
|
Legende
|
Citaat:
|