![]() |
|
|
#11 |
|
Super Lid
|
Vanuit Vrchlabi is Herlikovice en Splindruv Mlyn dichterbij. Janske Lazne is verder rijden.
Wij eten vrij vaak in Vrchlabi, maar het Culturhaus ken ik niet. Kun je vertellen waar dat is? |
|
|
|
|
|
#12 | |
|
Moderator
|
Citaat:
Kulturhaus Støelnice Vrchlabí, Vanèurova 378 , 499 422 126 |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Legende
|
Dit zou het moeten zijn
![]() Het adres was reeds door Punk aangehaald, maar het is: Kulturni domy Vancurova 378 Vrchlabi ![]() |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Actief Lid
|
Ben benieuwd naar je ervaringen in het culturhaus,wij zijn er ook in de buurt met de crokus.Vorige wintersport en in de herfstvakantie hebben we gegeten bij Drevinka,Is dit nog steeds van de zelfde eigenaar,en zo goed?
Henk. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Super Lid
|
Drevenka is sinds kort van een andere eigenaar. Wij zijn er in de herfstvakantie geweest en toen was de nieuwe eigenaar er ook al. Toen was er een bescheiden menukaart, nu is er een zeer uitgebreide kaart. De kwaliteit is prima. Eigenlijk ook logisch, want de nieuwe eigenaar is slager.
Zodra wij bij het Kulturhaus hebben gegeten, dan zal ik vertellen hoe het was. Als we het kunnen vinden. We hebben het gevonden. Het zag er erg leuk uit. Vanavond het eten testen. Jullie horen het nog. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Lid
|
Het Kulturhaus werd ons vorig jaar aangeraden door de man bij het skiverhuur bij de appartementen van Bella Vista. Als je van rust en lekker goedkoop eten houdt, is het Kulturhaus echt ideaal. Smakelijk eten alvast!
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Super Lid
|
Vanavond hebben we in het Culturhaus gegeten. Het was inderdaad goed. Ook was het erg rustig. We waren de enigen die er aten. Het mag van mij wel iets drukker. Dat is toch vaak wat gezelliger.
Als je vanaf het vliegveld Vrchlabi binnenrijdt richting centrum dan aan het eind van de hoofdstraat, na de kerk rechtsaf, het water over. Je rijdt er dan eigenlijk recht op af. Eet alvast smakelijk. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Lid
|
ja erg rustig inderdaad, maar daar moet je van houden. Ikzelf hou van rust. Dus voor mensen die van rust houden is het ideaal.
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Pivonist
|
Je zou ook eens "Posta" in Cerny Dul kunnen proberen
, perfect en gezellig, eet smakelijk en na zdravi!!!![]() |