het Tsjechisch Forum
Voorpagina - Forums - Fotogalerij - FAQ - Registreren
Registreren FAQ Ledenlijst Agenda Zoeken Berichten van vandaag Alle berichten als gelezen markeren

Antwoord

Onderwerp-opties
Oud 21-03-07, 19:30   #81
Actief Lid

Gerrit Fortuin's avatar

Nationaliteit:
Zit net te kijken, verdorie, 3-1 en op dat moment, Góóóóól, na hovno, 4-1:traan::snik:
Gerrit Fortuin is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 21-03-07, 19:50   #82
Actief Lid

Gerrit Fortuin's avatar

Nationaliteit:
4-1 verloren!!! En het zag er na de tweede periode nog zo goed uit...:snik: Wat zal dat dan morgen worden? Hopelijk hebben ze dan een betere taktiek....:traan:

In ieder geval, aan alle fans van Pardubice; Gefeliciteerd , de eerste horde is genomen....

Alleen, er komen er nog drie....
Oud 21-03-07, 19:55   #83
Super Lid

jolanda berben's avatar

Nationaliteit:
Jammer voor je Gerrit, maar nog niet alles is verloren.
jolanda berben is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 21-03-07, 20:02   #84
Actief Lid

Ricardo's avatar

Nationaliteit:
Jeetje, wat een wedstrijd. Pardubice was toch over de gehele wedstrijd de beste. Maar wel veel overtredingen. Veel powerplays met soms 5 tegen 3. En een schitterende penalty van topscorer Sykora. Geweldige speler.
Ik heb voor de wedstrijd nog met mijn vriend gesproken. Hij gaf mij aan 2 kaarten te hebben voor morgen. Hij belt mij morgenochtend nog. Dat zou geweldig zijn. Dus Gerrit. Ik nodig je uit in het neutrale vak van de 'vijand'. Morgen weet ik meer.

We gaan zien wat het donderdag wordt. 9.150 toeschouwers vandaag.
Ricardo is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 21-03-07, 20:02   #85
Forum Freak

Best of 7 serie Gerrit?
Lukas15 is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 21-03-07, 20:06   #86
Actief Lid

Ricardo's avatar

Nationaliteit:
Hier staat het dan. Stand in series.
Bijgesloten afbeelding
Bestandstype: jpg po.jpg (56,6 KB, 0x bekeken)
Ricardo is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 22-03-07, 01:34   #87
VIP Lid

Nationaliteit:
Citaat:
Ricardo schreef:
Bericht bekijken
Jeetje, wat een wedstrijd. Pardubice was toch over de gehele wedstrijd de beste. Maar wel veel overtredingen. Veel powerplays met soms 5 tegen 3. En een schitterende penalty van topscorer Sykora. Geweldige speler.
Ik heb voor de wedstrijd nog met mijn vriend gesproken. Hij gaf mij aan 2 kaarten te hebben voor morgen. Hij belt mij morgenochtend nog. Dat zou geweldig zijn. Dus Gerrit. Ik nodig je uit in het neutrale vak van de 'vijand'. Morgen weet ik meer.

We gaan zien wat het donderdag wordt. 9.150 toeschouwers vandaag.
Ricardo,pfff ben wat jaloers.... . Maar nase tesla heeft gewonnen!
Het is tegenwoordig niet simpel om aan kaarten te geraken, eind december was ik er ook tegen budejky, match was uitverkocht:we hebben zowat iedereen opgebeld die nog aan kaarten kon geraken,zelfs men kameraad karlos,president van de fanclub kon zelfs geen vip meer bemachtigen enz(ben al enkele keren langs de vip mogen binnengaan als het uitverkocht was ), zelfs budejky hun vak was volledig vol, ook onze contacten bij hen opgebeld die tickets hadden,allemaal noppes.... .Gelukkig was er nog ons lief meisje kata die me haar permanentki wildde lenen.
1 les heb ik er uit geleerd,zoals vorig seizoen koop ik terug een permanentki, geen miserie voor tickets,en voordeel bij play offs natuurlijk.
pet'a sykora scoort terug,wat steekt die man in bloedvorm,evenals janko lasak, weer amper 1 tegengoal.
Met Ales Pisa en Petr Caslava hebben we toch zeker 1 van de beste verdedigersduo's van de competitie.
stef is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 22-03-07, 16:09   #88
Actief Lid

Gerrit Fortuin's avatar

Nationaliteit:
@Lukas, voorlopig 2 wedstrijden uit, dan 2 thuis. Wat er dan gebeurd als de stand nog gelijk is, (ook het doelpuntsaldo) weet ik niet echt. Ricardo of Stef?

In ieder geval had ik wel begrepen dat er veel overtredingen en powerplays waren geweest, anders had de wedstrijd nooit zo lang geduurd.

Zometeen gaat het verder, ben al zenuwachtig.....

Go Budejky Go!!
Oud 22-03-07, 16:46   #89
VIP Lid

Nationaliteit:
Gerrit: go budejky go, het is nochtans jedeme motor jedeme .
Na die 4 matchen speelt pardubice weer een thuismatch tegen budejky, dan budejky terug thuis,dan terug pardubice en dan is de winnaar bekend.

De staantribune is sinds vanmiddag alleszins volledig uitverkocht.

Hopelijk is caly(caloun) snel weer van de partij, rolas(rolinek) scoorde weer zijn goal,zoals ook ondrej.... Onze aanvalslinies steken in goede vorm.
De vragen bij budejky:zullen simanek,brabenec,hubl hun duivels ontbinden?
Nog een kwartiertje,en het feest in onze Duhovka arena begint,met forumlid Ricardo als aandachtig,en hopelijk luidruchtig toeschouwer.
(budejky en pardubice staan bekendste om de luidruchtigste supporterclans)
stef is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 22-03-07, 17:10   #90
Actief Lid

Gerrit Fortuin's avatar

Nationaliteit:
Luidruchtig zijn ze haast overal, rond de eeuwwisseling was ik vaak in Valasske M. Mijn toenmalige vriendin Marketa woont in Brumov Bylnice en was één van de dames die in dat seizoen bij Vsetín de "player-of-the-game"- trofee mocht uitreiken. Vsetín werd toen ook landskampioen, maar of dat wat met haar te maken had....

In ieder geval was het daar ook erg luidruchtig.
Mocht toe zelfs een keer met de selectie, op uitnodiging van de toenmalige sponsor, mee naar hun stamkroeg. Kreeg wel kommentaar dat ik mijn wiskey met cola verdunde.... Maar ja, ik moest nog rijden hè...

Veel plezier
Antwoord

Onderwerp-opties

Berichtregels