![]() |
|
|
#73 |
|
Actief Lid
|
Prachtig!!
To je taky hezky hymnu. Doet het zeker goed als een vol stadion meezingt, is eenvoudig, maar heeft een lekkere drive. Doet me een beetje denken aan Queen´s We Will Rock You.
Denk je dat de nummer 6 van Budejovice, Martin Vágner, tegen zijn oude cluppie zal scoren?? ![]() |
|
|
|
|
|
#74 | |
|
Actief Lid
|
Citaat:
We gaan het zien. |
|
|
|
|
|
|
#75 |
|
Actief Lid
|
Hier in Berlijn zeggen ze: "Hoffnung stirbt zuletzt..."
Hoe zeg je dat in goed Tsjechies, misschien een mooie handtekening... Nog twee uurtjes, dan gaat het beginnen. Ga je er nog heen of kijk je thuis op de bank? Als zelfstandige kun je zo lekker flexibel je tijd indelen. |
|
|
|
|
|
#76 |
|
Actief Lid
|
Mijn Tsjechies is nog niet zo best dat ik dit kan vertalen, maar ik begrijp wat je bedoelt. Ik heb niets meer gehoord van mijn vriend, dus het zal wel thuis achter de TV worden.
Op zcih wel lekker om je eigen tijd in te delen. Nu kan ik overal op inspringen als ik wil. Al zit ik liever tot over mijn oren in het werk. Maar dat gaat nog komen. |
|
|
|
|
|
#77 |
|
Actief Lid
|
Tuurlijk komt dat nog, ben zelf vorig jaar Mei begonnen, en pas nu ziet het er naar uit dat het allemaal goed gaat komen. Gewoon volhouden, niet de concentratie verliezen en geduld, veel geduld hebben. Geen pessimisties gedrag gaan vertonen, ook niet als Pardubice vanavond verliest(we moeten wel on-topic blijven
) moet je niet bij de pakken neer gaan zitten, er komen nog drie wedstrijden. Geldt trouwens ook voor mijzelf...Laatst aangepast door Gerrit Fortuin; 21-03-07 om 14:57. Reden: typfoutje |
|
|
|
|
|
#80 |
|
Actief Lid
|
Zit de hele tijd met een "live-tikker" op een andere website erbij. Als ze om 17.00uur begonnen zijn, dan zijn ze al 2 uur bezig, zojuist is de 3e periode begonnen! Of die site is zo langzaam, dat ik pas over een uur de uitslag weet, of er was dan een hele lange onderbreking.
Ga echt proberen er volgende week live bij te zijn, dit is maar niks zo ![]() |
|
|
|