![]() |
|
|
#61 |
|
Super Lid
|
Jongens effe 'n vraagje.
Ik heb dus absoluut geen verstand van ijshockey,maar het lijkt me wel fantastische om eens live 'n wedstrijd mee te kunnen maken. Nu lees ik hier dus over datums in juni en zo. Tot wanneer word er uberhaubt gespeelt?? |
|
|
|
|
|
#62 |
|
Actief Lid
|
Hoi Jolanda,
Sorry voor de onduidelijkheid. Op 1 juni vind in Pardubice de 'Nacht van Pernstejn' plaats. Dit is volgens mij een soort Koninginnenacht in NL. Alleen is er geen koninginnedag daarna. Nu zijn de halve finale wedstrijden bij het ijshockey. Deze duren tot eind maart/begin april. Daarna volgen de finale wedstrijden. Dus half april zal het afgelopen zijn en is er een winnaar. Dus als je voor half april komt is er nog een mogelijkheid ,anders volgend seizoen pas weer. Vanaf oktober volgens mij. |
|
|
|
|
|
#63 |
|
Super Lid
|
okee bedankt Ricardo,
Dit jaar zit er dus niet meer in, maar wie weet volgend jaar winter. En volgens mij moet je dat dus echt eens mee gemaakt hebben. |
|
|
|
|
|
#64 |
|
Actief Lid
|
Hmmm, Finale: HC Sparta Praha-HC Mountfield Ceske Budejovice....
Daar zou Budejovice zich kunnen revancheren voor de play-offs van 2002/2003. Wedstrijden die door Praag dik werden gewonnen maar waar aan alle kanten de glasscherven en (bloed)spetters ervanaf vlogen, zoveel energie en wil om te winnen....prachtig Wie er ook wint, het blijft een heerlijke, snelle sport met veel aktie, waar je voor een betrekkelijk lage prijs soms anderhalf, soms meer als twee uur, pure entertainment voorgeschoteld krijgt!! Veel plezier vanmiddag voor alle hockej-fans |
|
|
|
|
|
#65 |
|
Actief Lid
|
Jazeker. De eerste keer moet je alles in je op laten nemen. Het is zo overweldigend. De atmosfeer, de mensen, de special effects met licht en reclame en natuurlijk de wedstrijd. Daarna ben je direct verslaafd en wil je meer zien. In Praag zijn grote stadions waar meer dan 10.000 mensen in kunnen. In Sazka Arena volgens mij 15.000 mensen. Ik weet niet of je een voorkeur hebt, maar in de meeste stadions komen bijna nooit minder als 3000 mensen. In Pardubice is het gemiddelde denk ik rond de 7500-8000 mensen per wedstrijd. Gewoon doen. Moge de beste winnen in de komende wedstrijden. |
|
|
|
|
|
#66 |
|
Actief Lid
|
Om 16.45 uur begint de wedstrijd op CT2. Het programma heet BULY en ik kan het helaas niet kijken:traan: Via de website van CT2 kun je geloof ik niet meekijken, of heb ik daar iets over het hoofd gezien?
![]() @Ricardo, mooi stulpje trouwens, zelf gebouwd? Ziet er echt goed uit, compliment. |
|
|
|
|
|
#67 |
|
Actief Lid
|
Hallo Gerrit,
Kijk eens op http://www.onlajny.cz/index.php . Daar zal denk ik wel een live verslag op komen. Geen beelden, maar tekst. En dit is niet mijn stulpje. Gefotografeerd hier uit de omgeving. Gebruikt voor mijn website. Maar het ziet er inderdaad mooi uit. Straten met dit soort huizen schieten hier uit de grond. Ben ook wel aan het rondkijken voor een stukje grond. Rondom de stad zijn de prijzen al aardig opgelopen. Maar eerst hockey op CT2 straks of in het stadion. Ik ga even een vriend navragen. |
|
|
|
|
|
#69 |
|
VIP Lid
|
ben al 2x in de sazka arena geweest met pardubice, 1 x 1 of 2 jaar geleden, mooie 10000 pardubaci aanwezig,en dit seizoen begin januari,amper 4000-5000
.Ons gemiddelde gaat dicht tegen de 8500 hoor,zelden dat het onder de 8000 gaat. Daarnet zelfs nog een smsje ontvangen,van iemand van de fanclub(vendulka ) van budejovice....vorig jaar werd zij zelfs laureaat om met de sympatiekste speler van de extraliga te gaan eten(verslag op hokej.cz):onze eigenste janko lasak.In elk het wordt straks weer 1 groot feest tussen de 2 verbroederende supporterclans! En zoals het altijd gaat: motoooooooooooor kolinnnnnnnn pardubiceeeeeeee nejlepsi jsou v republice! (ter verduidelijking: motorfans is de bijnaam van budejky,en met kolin hc zijn we ook beide bevriendt, vorige match pce-budejky waren er 20 fans van kolin bij ons aanwezig). |
|
|
|