![]() |
|
|
#172 |
|
Actief Lid
|
Niet te vroeg juichen Gambrinus. Ik heb begrepen dat Sparta twee keer op het nippertje gewonnen heeft. Je kunt het geluk niet eindeloos op de proef blijven stellen....
Moreel is het natuurlijk wel een voordeel om met 2-0 voor te staan, maar ook daar schuilt juist weer het gevaar. Als ze er net iets te makkelijk over gaan denken zal Pardubice dat zeker uitbuiten en een dikke overwinning behalen. Niet dat ik iets tegen Sparta heb, maar ik verlies ook liever van de latere kampioen.... En wat Budvar nu doet is gewoon een beetje olie op het vuur gooien, motivatie van de supporters is motivatie voor de spelers.. |
|
|
|
|
|
#173 |
|
VIP Lid
|
momenteel kan herr gambac wel juichen, 2-0 voor sparte....:snik:
|
|
|
|
|
|
#174 |
|
Actief Lid
|
Inmiddels is het 3-0 in de serie. De wedstrijd is net afgelopen. 7-3 voor SPARTA!!! Ik wordt er even niet goed van, ik zat me een partij
te maken voor de TV. Zoals Pardubice vandaag en op donderdag speelde verdienen ze het niet om kampioen te worden. De spelers konden elkaar niet vinden. Geen systeem, snelle halen naar voren. In de verdediging gingen de spelers een solo beginnen. Ze kwamen het eigen verdedigingsvak niet uit!?!? De goals vielen heel makkelijk. En bij 5-3 wordt nota bene de beste keeper van het seizoen Lasak gewisseld. Wat moet het nog worden? Zal het morgen al voorbij zijn? ![]() |
|
|
|
|
|
#175 |
|
VIP Lid
|
hopelijk niet.... anders pardubice in diepe rouw.... de hele stad.Ricardo weet onderhand wel hoe belangrijk het hokej er is.... wss ook weer veel jongeren die hun haren rood wit hebben geverfd.
is ales pisa gekwetst ofzo? |
|
|
|
|
|
#176 |
|
Actief Lid
|
Pardubice wint!!!
Oké, ze zijn er nog lang niet, maar in ieder geval hebben ze wel wat laten zien vandaag!!!
Pardubice wint van Sparta met 5-2. Dus staat het nu 1-3 in het voordeel van Sparta. Ik hoop dat Pardubice deze wedstrijd als voorbeeld neemt en het devolgende twee net zo goed doet. Dan krijgen we een beslissing op de laatste dag.... To bude byl superrrrrrrrrr.... |
|
|
|
|
|
#177 |
|
CZ Moderator
|
Vandaag waren de rollen omgedraaid... en dus ook de felicitaties, dit keer van mijn zijde aan PCE
![]() Sparta leek vermoeid, de inzet vanaf het begin was zeer matig... Pardubice waren daarentegen vol initiatief en kwamen terecht op 0-3. En dat terwijl de beker al zo mooi klaarstond... ![]() |
|
|
|
|
|
#178 |
|
VIP Lid
|
mss ligt de ommekeer bij de selectie van pardubice? anvalslinies blijkbaar volledig door elkaar geschud, good old tomas blazek in de eerste lajn zelfs, terug youngster stary in de ploeg enz.... .
|
|
|
|
|
|
#179 |
|
VIP Lid
|
en er worden weer records gebroken: in 8 minuten tijd waren de internetrezervaties uitverkocht...
Rezervace vyprodána! Dnes, 00:09: Rekordně za osm minut byla vyprodána internetová rezervace na páté finálové utkání mezi HC Moeller Pardubice a HC Sparta Praha. Takhle rekordní zájem o lístky nepamatujeme! Fanoušci bivakují Včera, 23:15: Pondělní první finálová výhra rozpumpovala pardubické fanoušky. Někteří z nich už od večerních hodin se usadili u pokladen ČEZ Areny a bivakují ve frontě na lístky na čtvrteční zápas. „Protože má být docela zima, tak hokejový klub od čtyř ráno připraví stánek s teplým čajem a bagety. Rádi bychom lidem co nejvíce ulehčili nutné čekání na vstupenky,“ uvedl generální manažer HC Moeller Pardubice Zbyněk Kusý. |
|
|
|
|
|
#180 |
|
Actief Lid
|
Hallo allen, sorry dat ik even geen reactie heb geplaatst. We zijn bezig met de voorbereidingen om de aankoop te regelen voor een nederlandse familie.
Maar het goede nieuws van mij. Ik heb rond 13.00 vandaag te horen gekregen dat een goede vriend nog een VIP kaartje over heeft. Hij hoefde me geen 2 keer te vragen. Dus ik ga zo naar de CEZ arena in Pardubice.!!! We gaan kijken wat het wordt. Of de laatste wedstrijd, maar ik hoop natuurlijk dat het nog even verder gaat. En vele Pardubicans ook. Stef, ik weet niet wat er met Ales Pisa is. Mijn Tsjechisch is nog niet zo goed. Het lijkt erop dat hij gepasseerd is. Ik zal straks zien of hij vanavond speelt. Jullie horen het nog. Ik neem de camera mee, misschien kan ik nog wat sfeerbeelden van geschilderde kopjes vastleggen. Deze zal ik dan op het forum plaatsen. Groeten en tot later. |
|
|
|