het Tsjechisch Forum
Voorpagina - Forums - Fotogalerij - FAQ - Registreren
Registreren FAQ Ledenlijst Agenda Zoeken Berichten van vandaag Alle berichten als gelezen markeren

Antwoord

Onderwerp-opties
Oud 28-03-07, 09:30   #151
CZ Moderator

Gambrinus's avatar

Nationaliteit:
Dank stef!
Ik hoop dat Pardubice vanavond de serie beslist en dat we een mooie finale tegemoet gaan.
Met goed, attractief spel en uitverkochte arena's!
Gambrinus is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 28-03-07, 14:00   #152
VIP Lid

Nationaliteit:
en die gevreesde Ton en en Jaro Hlinka(broertje van pcekapitan miro hlinka). duels om naar uit te kijken. Maar goed,Pardubice is er nog niet,in tegenstelling tot Sparta.
stef is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 28-03-07, 19:51   #153
CZ Moderator

Gambrinus's avatar

Nationaliteit:
Pardubice gefeliciteerd!
Het was een hele mooie wedstrijd om te zien vandaag, inzet, mooie acties, Lasák in topvorm en een short-handed empty-net goal van Moeller op het einde.
Kan niet wachten op volgende week
Oud 29-03-07, 21:19   #154
Actief Lid

Gerrit Fortuin's avatar

Nationaliteit:
-zucht-
-zucht-
-diepe zucht-

Pardubice verdiend het gewoon om dit jaar de finale te winnen. Wat zullen dat spannende wedstrijden worden.
Aan alle Pardubice-fans: proficiat. Duidelijk een klasse beter!! Nee, niet de fans, de spelers... , het team...

Toch kun je er niet omheen dat Budejovice gevochten heeft om te winnen, in beide zinnen des woords....
Helaas heeft het niet mogen baten
Nu even wachten welke transfers er komen, in ieder geval zal het volgende seizoen weer spannend gaan worden. Het lijkt wel alsof het niveau ieder jaar stijgt.

Ik wens iedereen veel plezier bij de finale-wedstrijden, ik hoop dat de beslissing in de laatste wedstrijd valt.

Alvast een fijn weekend
Gerrit Fortuin is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 01-04-07, 23:02   #155
Actief Lid

Ricardo's avatar

Nationaliteit:
Nog een paar nachtjes slapen.........

En dan de finale van de eeuwige rivalen. Pardubice tegen Sparta Praag. Net even een blik op de website van Pardubice. Nu wordt er al aangegeven dat het stadion van PCE voor de woensdag en donderdag uitverkocht is en men alleen de zondag en maandag nog mee kan naar Praag. En wellicht daarna weer een vervolg wedstrijd in Pardubice, maar daar gaan we niet voor als het aan ons ligt.

Vanaf maandagochtend 9.00 kan je online nog tickets bestellen voor Praag. Prijzen zijn al 380 voor cat. 1 en 280 voor cat. 2 plaatsen. Ik ga in ieder geval proberen om te kijken of ik een paar kaarten kan krijgen.

Ik ben benieuwd.
Bijgesloten afbeelding
Bestandstype: jpg po.jpg (51,9 KB, 1x bekeken)
Ricardo is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 01-04-07, 23:47   #156
CZ Moderator

Gambrinus's avatar

Nationaliteit:
Kijk naar het introfilmpje om alvast in de stemming te komen voor wat komen gaat.

http://www.hcsparta.cz/

THIS IS SPARTA!!!
Oud 02-04-07, 08:55   #157
Super Lid

jolanda berben's avatar

Nationaliteit:
Prachtig, ik wens jullie heel veel plezier en moge de beste winnen.
jolanda berben is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 03-04-07, 20:47   #158
Actief Lid

Gerrit Fortuin's avatar

Nationaliteit:
Hallo allemaal, heb eindelijk mijn roes uitgeslapen, nadat ik het verdriet over de uitschakeling van CB in de play-offs in een groot vat Budvar had verdronken.

Volgend seizoen beter, ik wens de Pardubice-fans heel veel plezier, ik heb zo´n gevoel dat dat wel goed gaat komen met jullie cluppie.
Voor mij persoonlijk ik het natuurlijk ook leuker dat "we" uitgeschakeld zijn door de kampioen. Nou ja, we zien het wel.

Iedereen veel plezier

ps.Heeft iemand nog een partijtje Tempo´s in de aanbieding?:traan:
Gerrit Fortuin is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 04-04-07, 10:13   #159
Actief Lid

Ricardo's avatar

Nationaliteit:
Herinneringen..........

Aan seizoen 2004-2005. Op de website van Pardubice zijn een hoop bestanden te downloaden. Ook was er een filmpje dat Pardubice voor de laatste keer MISTRI van de extraliga. Zie http://www.hcpce.cz/zobraz.asp?t=texty/download.html en open dan het bestand "perfect day". Het bestand is aardig groot, dus het duurt even voordat het bestand geopend wordt.

We zullen zien of het dit jaar weer lukt. De statistieken van dit jaar geven aan dat het 2-2 in de series is geworden. Pardubice heeft beide thuis wedstrijden verloren, maar beide uitwedstrijden gewonnen. Doelsalde is 1 of 2 in het voordeel van Pardubice. Dus het wordt een spannende strijd. Maar we hopen deze beelden wellicht op paasmaandag al te zien op Pernstejn plein en rondom het stadion. Sykora topscorer in de serie en de play off en Lasak beste keeper van het seizoen. Dat geeft hoop.

Meer vandaag vanaf 17.00 uur..........
Bijgesloten afbeelding
Bestandstype: gif pce-spa.gif (51,6 KB, 25x bekeken)
Oud 04-04-07, 20:05   #160
Actief Lid

Ricardo's avatar

Nationaliteit:
Jeetje wat een wedstrijd. Eerst pardubice 2-0 voor na 12 minuten. Einde 1e periode 2-0. In de 2e periode mooi spel en kansen aan beide zijden, maar de goals bij Sparta. Tussenstand na 2e periode 3-3. Aan het begin van de 3e periode scoorde PCE de 4-3 en gingen we uit van de winst, maar enige minuten later gelijk de 4-4 er over heen.............

Nu gaan we over naar de verlenging. We wachten wie zich winnaar mag noemen na de verlenging. SSSPPPPAANNNNNEEEENNNNNNDDDD.

Heeft Sykora nog een opleving!?!?! Net als bij de eerste 2 goals. (1 goal en 1 assist). De verlenging begint. Tot horens
Antwoord

Onderwerp-opties

Berichtregels