![]() |
|
|
#141 |
|
Actief Lid
|
Gerrit, bedankt voor de felicitaties. Sportief. Ben je nu nog bij een wedstrijd geweest of niet? Gister en vandaag ook uitverkocht, dus moeilijk kaartjes krijgen denk ik?
De volgende wedstrijd in Pardubice. Laten we de krachten sparen voor de finale en de serie met een 4-1 afsluiten. Maar weten doe je het niet. We hopen het. En ook de beker hopen we te winnen. Komt er een geweldig feest in Pardubice denk ik. Tot snel weer. Woensdag om 17.00 uur. ![]() |
|
|
|
|
|
#142 |
|
VIP Lid
|
Gerrit,ook van mijnentwege bedankt voor de felecitaties... heb daarnet nog eens de ploeg bekeken van budejky: op zich hebben ze zeker geen slechte ploeg,integendeel. sterke aanvalslinies,die het nu wat laten afweten.
En bij pardubice speelt ene janko lasak,en sykora. 'Gisteren ging het toch ook?' Wel Gerrit, na 5jaar hokej dat ik volg, heb ik die logica al lang uit mijn hoofd gezet,ene match thuis winnen 10-2,volgende(dag) match 0-5 verliezen... geen logica in het hokej. Indien dat budejky toch de finale haalt,hebben ze de volledige steun vanuit pardubice(elke match zullen er wel pardubaci aanwezig zijn dan,en zoals de play offs 2 jaar geleden ,de beslissende match voor het kampioenschap pce-zlin:was er een hele meute budejky fanclub afgezakt). |
|
|
|
|
|
#143 |
|
VIP Lid
|
Gerrit:eergisteren heeft pardubice(bij een 0-0 stand) blijkbaar zeer veel geluk gehad,dankzij onsportief spel: beelden: http://hokejzive.ct24.cz/video.asp?v...&streamType=WH
|
|
|
|
|
|
#144 |
|
VIP Lid
|
Blijkbaar waren ze dit snel vergeten,volgens een andere online beeldverslag, scanddeerde het publiek meermaals 'penize'.
|
|
|
|
|
|
#145 |
|
Actief Lid
|
Ik zie anders weinig onsportieve beelden van Pardubice dan. Het ging hard tegen hard. Dat wel. Mooie uitvallen en positie spel. Dat de speler van Budejovice het doel in duikt kan niemand wat aan doen denk ik, maar was wel een uitgespeelde kans van PCE.
Ik weet niet welk filmpje je bekeken hebt. Het leken mij meer de beslissingen van de scheidsrechters die iet meer in het voordeel van PCE floten. Dan gaat het publiek reageren. Gisteren ook weer een hele voorraad flesjes en muntjes op het ijs gegooid. Ze moesten met een sneeuwschuiver de rotzooi van het ijs halen. Wel goed dat ze bier en drank serveren op de tribune. Nu weten we waar het heen gaat. Maar in PCE mag je niet met een biertje op de tribune zitten. Daar wordt je door de stewards gemaand het eerst op te drinken. |
|
|
|
|
|
#146 |
|
VIP Lid
|
Bij die uitgespeelde kans,waar het 100%zeker doelpunt was,dan iemand die het doel induikt.... . In puur toeval,juist op dat moment...geloof ik niet. Terwijl dat maar om de x aantal matchen mss gebeurt.(belangen zijn natuurlijk groot).
1 of 2 spelers zouden in het hospitaal belandt zijn?(koukal en/of snopek). Als de refs streng fluiten,dan is het maar aan de coach om hun spelers tot kalmte aan te manen. Frustratie zal er ook wel voor iets tussenzitten...nogmaals belangen zijn groot. Enigste probleem in onze cez(duhova) arena, daar schenken ze budvar uit die wit rode bekers.... weinig smaakvol.... . Ik ga liever men pint drinken voor de match met de jongens in sporthotel ernaast. De parek is er wel zeer lekker. Laatst aangepast door stef; 27-03-07 om 16:20. |
|
|
|
|
|
#149 |
|
VIP Lid
|
Gambrinus,proficiat alleszins.... . Hopelijk kan Pardubice zijn match winnen.
Wanneer beginnen de finalematchen? |
|
|
|
|
|
#150 |
|
Actief Lid
|
Hallo Stef,
Hier de data volgens hokej.cz. Wie 1A of 2A is stond niet duidelijk aangegeven. Série Finale 04.04.071A2A-:- 05.04.071A2A-:- 08.04.072A1A-:- 09.04.072A1A-:- 12.04.071A2A-:- 14.04.072A1A-:- 16.04.071A2A-:- We hopen dat vanavond de andere finalist bekend is. We zitten weer voor de tv vanaf 16.45. |
|
|
|