![]() |
|
|
#91 |
|
VIP Lid
|
In vsetin ben ik al 2 of 3x geweest met pardubice, altijd vol huis, onze plaatsen waren maar mager bezet, een 80 tal fans(grote afstand en op een dinsdag).... echt luidruchtig... neen, Pardubice en Budejky maken toch meer sfeer hoor.... .
|
|
|
|
|
|
#92 |
|
Actief Lid
|
Tweede periode begonnen en nog steeds 0-0,dat geeft de burger moed...
![]() Ik was nog niet in Pardubice, dus ook niet in het stadion. Ik kan je watbetreft de Buvar-Arena alleen maar gelijk geven, wat een geluidgeweld!!! Heeft misschien wat met de bouw te doen. Ook mooi vind ik bij een mooie save van de brankáø, dat iedereen dan met een gekromde vinger op zijn/haar voortanden klopt. De eerste keer dat ik dat meemaakte, had ik net tegen mijn vriendin gezegd dat het geluk was dat hij de penalty had gestopt, ik had direkt een klap op mijn hoofd te pakken.... Laatst aangepast door Gerrit Fortuin; 22-03-07 om 17:03. |
|
|
|
|
|
#93 |
|
VIP Lid
|
heeft er iemand ergens samenvattingen van gisteren online?
|
|
|
|
|
|
#94 |
|
VIP Lid
|
enkele minuten voor het einde van de 2de tretina maakt onze kapitan,Miro Hlinka er 1-0 van,assistence: good old petr sykora
|
|
|
|
|
|
#95 |
|
Actief Lid
|
|
|
|
|
|
|
#96 | |
|
VIP Lid
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#98 |
|
VIP Lid
|
het gaat razendsnel, 2-1, voor pardubice scoorde pucher,assistence honza caly(caloun), juist daarna makt budejky gelijk(hrebejk,assistence die duivelse hubl weer)
|
|
|
|
|
|
#99 |
|
VIP Lid
|
wat zeg ik,razendsnel? 3-1 ondertussen.En onze ricardo zit ondertussen wss onze hymne te zingen 'nase tesla pardubice,nejlepsi je v republice'
|
|
|
|
|
|
#100 |
|
Super Lid
|
www.ceskatelevize.cz
Nou ja was niet precies wat ik bedoelde maar hier vind je wel beelden van de wedstrijd van gisteren |
|
|
|